MuscleMeat

Pokemon Go Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Verder: miljoenen mannen (en vrouwen) wereldwijd die aan huis buis gekluisterd hangen terwijl hun favoriete voetbalclub speelt en dat is normaal, terwijl dat ook een spelletje is, maar dit is ineens kinderachtig? Mensen en hun dubbele standaarden..
Ik heb alleen gepost dat het voor mij als buitenstaander vreemd oogt. Maar als buitenstaander heb je dit gauw, of je nou naar iemand kijkt die helemaal opgaat in een spelletje of in de beleving van een sport. Zelf ben ik niet bekend met het spel Pokemon. Tegelijkertijd vind ik het bedenkelijk dat hier kennelijk een spel voor nodig is anno 2016. Dit zal niet voor een ieder gelden maar bedoel dit in het algemeen.
 
Ik heb alleen gepost dat het voor mij als buitenstaander vreemd oogt. Maar als buitenstaander heb je dit gauw, of je nou naar iemand kijkt die helemaal opgaat in een spelletje of in de beleving van een sport. Zelf ben ik niet bekend met het spel Pokemon. Tegelijkertijd vind ik het bedenkelijk dat hier kennelijk een spel voor nodig is anno 2016. Dit zal niet voor een ieder gelden maar bedoel dit in het algemeen.
2e alinea was eigenlijk gericht naar dat hersenloze figuur :)
 
hehe wat een gezeik om niets :)
 
Gotta catch them all!

Lekker boeiend wat mensen er van vinden, als je het leuk vind speel je het en anders niet..

Leef en laat leven mensen..
 
Allemaal op 5-10 minuten wandelafstand van mijn thuis:

op de markt:.2 stuks
stadspark: 6 stuks
carrefour: 2 stuks
groenten en fruit winkel: 19 stuks
cultureel centrum: 5 stuks
vijver aan CC: 4 stuks
ziekenhuis: 8 stuks

Ik begin het bijna jammer te vinden dat ik het niet speel :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Een sport met een computerspelletje vergelijken, funny.
Waarom? Het is beide uiteindelijk niet meer dan bezigheidstherapie... Is denksport wel sport, of competitief Starcraft spelen; er wordt goed geld mee verdiend en op TV uitgezonden.. Alles is uiteindelijk maar verzonnen.

Overigens is dit voor mij ook de eerste keer dat ik Pokemon speel, ben verder helemaal geen gamer.
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie ook server problemen, hij hangt vaak en crashed vaak. Is 't waard om de Duitse versie die gisteren uit is gekomen te installeren? Maybe betere server, of komt de NL versie binnenkort?
 
deze beleving is dus pure nostalgie en ik vind het prachtig.

Voor mij is het dit, net zoals DBZ pure nostalgie. De kaarten en anime vond ik niks, red&blue was voor een iets oudere doelgroep en de beste jRpgs van de gameboy.

Ik ken wel quasi niks buiten generation 1.

Mn oom van 42 kent niks van pokemon maar speelt het gewoon terwijl hij de toerist uithangt in steden voor de pokestops. Dat+ publiciteit en brand + AR maakt het volgens mij een hit.
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie ook server problemen, hij hangt vaak en crashed vaak. Is 't waard om de Duitse versie die gisteren uit is gekomen te installeren? Maybe betere server, of komt de NL versie binnenkort?

wel ik heb hem net geinstalleerd en kan niet inloggen met google... Terug naar de oude moeten reverten.
 
Laatst bewerkt:
Heb het ook vaak. Bij stops en catches.
 
Super, doe een lucky egg en een incense tegelijk en elke keer als ik een pokemon wil vangen loopt het spel vast..
 
Super, doe een lucky egg en een incense tegelijk en elke keer als ik een pokemon wil vangen loopt het spel vast..

om dit uur is het altijd van de klote, usa op zn drukst, kunnen de servers niet aan..
 
Voor mij is het dit, net zoals DBZ pure nostalgie. De kaarten en anime vond ik niks, red&blue was voor een iets oudere doelgroep en de beste jRpgs van de gameboy.

Ik ken wel quasi niks buiten generation 1.

Mn oom van 42 kent niks van pokemon maar speelt het gewoon terwijl hij de toerist uithangt in steden voor de pokestops. Dat+ publiciteit en brand + AR maakt het volgens mij een hit.
ik heb vroeger ook z'n DBZ RPG gespeeld 2d in een of andere emulator, legend of the saiyans ofzo ? Die was ook echt master, van de SNES volgens mij.
 
ik heb vroeger ook z'n DBZ RPG gespeeld 2d in een of andere emulator, legend of the saiyans ofzo ? Die was ook echt master, van de SNES volgens mij.

Die met die kaarten? Die was goed, teringgoede graphics voor zn tijd. Maar de DB(Z) anime was het beste, terwijl dat voor pokemon zeker niet zo was.
 
Kiddo gezien die z'n tablet vastgemaakt had aan z'n fietsmandje. Nice :roflol:
 
Fuuuck, pikachu op 3 voetjes afstand maar ik ben echt veel te lui om m'n huis te verlaten :o.
 
Die met die kaarten? Die was goed, teringgoede graphics voor zn tijd. Maar de DB(Z) anime was het beste, terwijl dat voor pokemon zeker niet zo was.
Ja inderdaad, die was echt mega. DBZ anime was ik helemaal gek op, zet ik trouwens zo nu en dan nog wel eens op, althans de meest epic scenes.
 
oddish van 605 uit een ei.
potential is fking huge :roflol:
 
Back
Naar boven