Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zie soms gasten van 110 kg die eruit zien als 90 kg en gasten van 75 kg die eruit zien als 90 kg. Alles heeft te maken met vetpercentage, volheid, hardheid en verdeling van de spiermassa. Als ik straks 5% droger ben oog ik waarschijnlijk zwaarder, maar ben ik wel lichter dan nu.

Beetje slechte lighting en upper body foto die geen schaal geeft en mensen geven mij max 75kg :roflol:
 
Bruut de aders op je wheels wovano

Goede shape om mee op vakantie te gaan bottestudent

Thanks.

Onderste zag ik tijdje geleden al op fb langskomen, goeie shape!

Leon! Dankje, zal zo je log eens doorlopen :D

Is die 2e foto basic fit PSV stadion?

Haha ja.

bottestudent Hoe veel weeg je hier en wat is ongeveer je VP? Goede shape.

Nog maar 89 kilotjes. VP maakt mij echt niks uit, maar zal rond de 10% zijn oid.
 
Thanks.



Leon! Dankje, zal zo je log eens doorlopen :D



Haha ja.



Nog maar 89 kilotjes. VP maakt mij echt niks uit, maar zal rond de 10% zijn oid.


Train je daar vaker? Ik train daar alleen nog in het weekend smorgens, doordeweeks savonds veel te druk daar .
 
Doe eens gek, ook een keer een foto hier plaatsen..

412672329.jpg


:schoot:
 
Train je daar vaker? Ik train daar alleen nog in het weekend smorgens, doordeweeks savonds veel te druk daar .

Doordeweeks rond uurtje of 5. Dan is het meestal nog wel te doen. En zaterdags meestal uurtje of 1.
 
:roflol: ben jij wel helemaal barkie kerel?


jij wilde natuurlijk die bevesteging horen nav je foto dat je er wel super buff uitziet he?

Pik je weegt nog het zelfde wijven gewicht als toen ik me hier aanmelde, ga eens ergens anders je frustraties uiten.
Je ziet toch wat ik vraag?

Eas down, killers
 
het gaat er niet om hoe buf je er aangespannen uitziet

het gaat erom hoe buf je er ontspannen uitziet
 
het gaat er niet om hoe buf je er aangespannen uitziet

het gaat erom hoe buf je er ontspannen uitziet
Nog minder dan nu, en dat haalt niet weg dat ik minimaal 102kg weeg wat niemand gelooft. Het ging me er niet om of ik buff ben of wat dan ook, maar waar het aan kan liggen dat ik veel weeg zonder er zo uit te zien. Dat mensen er buff uit kunnen zien omdat ze een laag vp hebben snap ik nog wel, maar dit is toch omgekeerd.
 
Nog minder dan nu, en dat haalt niet weg dat ik minimaal 102kg weeg wat niemand gelooft. Het ging me er niet om of ik buff ben of wat dan ook, maar waar het aan kan liggen dat ik veel weeg zonder er zo uit te zien. Dat mensen er buff uit kunnen zien omdat ze een laag vp hebben snap ik nog wel, maar dit is toch omgekeerd.
Huh
 
Nog minder dan nu, en dat haalt niet weg dat ik minimaal 102kg weeg wat niemand gelooft. Het ging me er niet om of ik buff ben of wat dan ook, maar waar het aan kan liggen dat ik veel weeg zonder er zo uit te zien. Dat mensen er buff uit kunnen zien omdat ze een laag vp hebben snap ik nog wel, maar dit is toch omgekeerd.
Ik geloof het best gezien je lengte ook.
 
Op de weegschaal van SMTK weeg ik 6a7kg zwaarder dan op mijn eigen weegschaal
 
Zeker waar, maar als ik hier neerzet dat ik vanochtend 102.7kg woog lege maag, dan begin ik mezelf toch af te vragen waar dat gewicht kan zitten..
Shit. 0,1kg ernaast.

Maar even serieus. Toen ik 90kg woog op ~15% schatte iedereen mij 10kg lichter. Nu weeg ik ~83 en schat men me soms zelfs zwaarder.

Ga anders eens wat dieper cutten tot je 95kg weegt ofzo en men zal je zwaarder schatten dan je bent.
 
Nog minder dan nu, en dat haalt niet weg dat ik minimaal 102kg weeg wat niemand gelooft. Het ging me er niet om of ik buff ben of wat dan ook, maar waar het aan kan liggen dat ik veel weeg zonder er zo uit te zien. Dat mensen er buff uit kunnen zien omdat ze een laag vp hebben snap ik nog wel, maar dit is toch omgekeerd.

Ik geloof je.

Je bent 1m92, dan werken dit soort fotos alleen maar in je nadeel. Stel dat je de volgende foto in de tuin maakt, en er opeens een manlet naast je staat, dan komt je fysiek veel beter tot zijn recht.
 
het gaat er niet om hoe buf je er aangespannen uitziet

het gaat erom hoe buf je er ontspannen uitziet
maar ik ben een grower, niet een shower

wacht waar hebben we het over

Nog minder dan nu, en dat haalt niet weg dat ik minimaal 102kg weeg wat niemand gelooft. Het ging me er niet om of ik buff ben of wat dan ook, maar waar het aan kan liggen dat ik veel weeg zonder er zo uit te zien. Dat mensen er buff uit kunnen zien omdat ze een laag vp hebben snap ik nog wel, maar dit is toch omgekeerd.

grappig, want ik denk juist boh mirin 102 kg aan vrij leane massa en niet hmm beetje ectow voor 102 kg

ligt er maar net aan wat je persoonlijke doelen zijn
 
Back
Naar boven