MuscleMeat

[Hoax] Test + oxy

Bezoekers in dit topic

Je schouders borst armen etc lopen heel goed samen. De laatste tijd zie je dat bepaalde spiergroepen niet goed samen lopen maar dat heb jij totaal niet
 
Je schouders borst armen etc lopen heel goed samen. De laatste tijd zie je dat bepaalde spiergroepen niet goed samen lopen maar dat heb jij totaal niet

Als je teveel isolatie oefeningen doet krijg je dat denk.....,+ genen natuurlijk!
Als je poor-delt-gens hebt kun je trainen tot je een buffel bent, maar je blijft t zien waarschijnlijk....
Branch Warren bv, zijn onderarmen vind ik ziek-klein voor iemand van die afmetingen, maar hij zal er waarschijnlijk van alles aan doen..
Mijn benen / kuitjes zijn ook klein, genen werken tegen en ook mn rug haha, ben eerlijk gezegd blij dat t niet mn borst/rug oid is, draag toch meestal lange broek.

Vandaag delts/back/tri's, hoop 105kg te drukken bij de zittende neckpress, 110 zou PR zijn, alles meer dan 1x105 vpr.
Cardio skippen we helaas ivm bil en eten moet beter, maar heb vakantie..., werkdagen heb ik alles zoveel beter onder controle (geen uitjes met gezin etc).
Gelukkig zit ik niet in de cut :P
Halfuur terug 50mg oxy gesnoept en wastafel weer volgespoten... Wil mn libido toch liever iets lager, word nu gewoon wakker puur door geilheid, kost me rust->gainz :(
 
Vergeet helemaal mn korte trainen van vannacht:
Superset leg extension / curl
extension tot 100kg
curl tot 80kg
Alles 20 hh op de 80kg curl na, deze deed ik 16hh netjes, laatste 4hh waren halve rom.....
Toen gewicht verlaagd naar 40kg en curl gewoon met 2 benen, vele hh.., en extension met 1been 20hh.
Benen orden terug dikker merk ik met de curl-roller om je benen tegen te houden, moet m in gaatje 3 zetten en zit ie nog krap ook, groeit goed dus!
Toen liep mn bejaarde buurvrouw te klagen dat ze geen stroom had, dus bezig geweest met verlengkabel van mijn schuur naar die van haar (voor dr vriezer), maar toen ben ik per abuis helemaal mn dunne kuitjes vergeten, FML.. Pak ze vandaag wel mee als ik niet vergeet!
 
  • Like
Waarderingen: vntl
je had ff kunnen donkey raisen met je buurvrouwtje :-)
 
Haha, pak ik liever mn nieuwe buurvrouwtje van eind 20.. :P, deze is 70/80.. :D
Nice avatar bro!
 
delts/back/tri's

Neck press (stoel 23graden)
20x20
10x60
8x80
3x105kg PR!
8x80 (steek in linker schouder vanaf 6e hh)
Gestopt en door met rug

Pull up
18
16
12
8

BOR (sinds 13 maanden terug kunnen roeien met de barbell, heb t niet overdreven..)
20x60
20x60
20x60
Gezakt met bar tot knieen, dieper durfde ik nog niet..

Shrugs (bar achterlangs)
20x60
20x60
20x60

Front raises 15kg met 2 handen pakken, langzaam omhoog, langzaam terug
16x15
16x15
16x15
16x15

EZ triceps extension
16x30
16x30
12x30
10x30
 
delts/back/tri's

Neck press (stoel 23graden)
20x20
10x60
8x80
3x105kg PR!
8x80 (steek in linker schouder vanaf 6e hh)
Gestopt en door met rug

Pull up
18
16
12
8

BOR (sinds 13 maanden terug kunnen roeien met de barbell, heb t niet overdreven..)
20x60
20x60
20x60
Gezakt met bar tot knieen, dieper durfde ik nog niet..

Shrugs (bar achterlangs)
20x60
20x60
20x60

Front raises 15kg met 2 handen pakken, langzaam omhoog, langzaam terug
16x15
16x15
16x15
16x15

EZ triceps extension
16x30
16x30
12x30
10x30

Bepaalde reden voor het hoog aantal reps? Voor je rug te sparen of beter resultaat?
 
Bepaalde reden voor het hoog aantal reps? Voor je rug te sparen of beter resultaat?

High reps vind ik sowieso erg lekker, maar BOR kan niet zwaar dus moet ik hoger in herhalingen voor pomp.
Front raises hoefde nu ook niet zwaar, zat al lekker vol.., gewoon volknallen met high reppers..
Presses kunnen gewoon zwaar onder last.
 
Gster quads/hams/calfs

Niks bijzonders, nog steeds klein eitje dus alleen leg extension ss curl, beide tot 80kg, curl 16 hh extension 20. Curl kon netter.., pak hem volgende x tot 60kg.
Nog wat kuitjes en klaar.., mis wel mn cardio!
Gister dan maar geinjecteerd, dacht dr zit max 9ML in potje test, maar zat 9,5ML in, dus zoog 5ML op en deze dit x in linker bil gezet gezien toetsand rechter billetje.....
Aspireren en injecteren is stuk moeilijker links, maar lukte natuurlijk wel gewoon.
Geen centje pijn, gewoon 0 :)

Nu mn oxy's geslikt en lekker met kids naar strand, helaas mn schouderbladen verbrand, moet dus shirtje aanhouden :(
 
Geen last van sides nog niet op die dosis test?
 
Geen last van sides nog niet op die dosis test?

Nee man, maar pak arofix + dutasteride 3x weeks (maandag ochtend, woensdag middag en vrijdag avond)
Win nog steeds kracht, extension 80kg hoef ik niet eens moeite voor te doen, moest eigenlijk verzwaren nar 100kg maar was lui.
Pull ups, bench, neckpress alles gaat easy, puur kracht van oxy, Test moet nog komen vermoed ik (hoop ik!!!!!)

Straks eigenlijk bench day, maar schouder doet zeer van sjouwen met kleine op strand (over de golven tillen etc).
Kan proberen toch ff te cardioen en rustig met kleine stapjes verzwaren en tot max 100kg te gaan vanaaf.
Of ik ga gewoon op balkon met een wijntje chillen, we'll see
 
Nog wat last van schouder en snel pomp in linker borst..., door al het getil met strand dagen...
Nu echt trainen, had gister al OFF day.

Borst + bi's

Bench
20x20
16x60 (pomp linker borst)
10x100
8x120
3x140 VPR! (slow en geen bounch)
20x100
14x100 (kapot, gewoon pijnlijke borst en schouder ook zeuren)
16x60 (small grip, paused)

EZ curls 30kg

CC 10kg + 15kg

Pull up (zin in)
20
16
12

dippen (zin in)
20xbw
20xbw

Front raises (omdat ik overmorgen geen schouders ga doen, ff rust)
3/4 setjes, vele hh..
 
Actie foto op strand uurtje terug, kindjes er ff af geknipt:

strand.jpg
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Actie foto op strand uurtje terug, kindjes er ff af geknipt:
ik snap waarom je vrouw op je is gevallen! ik stiekem ook door die geilebeer op de foto
 
Ja helemaal mee eens! Ziet er goed uut
 
Het vervelende is dat ik vooral geil ben..., zie op strand de hele dag dames schaars gekleed FML
Thanks guys :kiss:
 
Buffe papa zeg!!
 
Back
Naar boven