XXL Nutrition

Ment0s, en door! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hou op pls !!
Ik heb de hele dag al dagdromen met pizza, ayce restaurantjes, mac, kfc :( :(
 
  • Like
Waarderingen: vntl
kauwen :P ben nog niet echt verzadigd maar laat het wel hierbij .. lust er nog wel 1000kcal bij
Zit op 3400 met uitschieters naar 3800. Maar veel hoger dan 4000 hoeft het niet van mij. Maar dat ligt misschien aan het feit dat ik 82kg weeg en nog natty ben.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Zit op 3400 met uitschieters naar 3800. Maar veel hoger dan 4000 hoeft het niet van mij. Maar dat ligt misschien aan het feit dat ik 82kg weeg en nog natty ben.
resultaat van gisteren was maar een 0.3kg winst wat wss vocht is :roflol:
 
Refeed gehad vandaag, stond 4500kcal gepland maar werd iets meer door 1 cheat maaltijd. Een vette pizza :D
Zou morgen wel bloated as fuck zijn maar dat neem ik ff voor lief. Heb al een paar weken niet gecheat dus maak hier voor mezelf ook geen probleem van. Tren a heb ik verhoogd naar 100mg ed en t3 naar 75.
Heb nog nooit op zoveel tren gezeten maar ben benieuwd wat het met me doet.
Vanochtend een spuiter gehad, echt een hekel aan als dat gebeurd. De tweede keer ooit nu. Nadat ik de naald uit me quad trok liep ik helemaal leeg zo leek t. Gelukkig was me vriendin er niet bij, die zou zich rot schrikken :p
Vandaag eens niet in een gym geweest. Train normaal elke dag en dit was opzich wel ff raar. Heb daarom thuis wat core werk gedaan. Planking en ab roller.
Morgen chest en back. Heb er zin in, helemaal opgeladen weer door vandaag. Word knallen!
 
3 kg zwaarder vanochtend waarvan wat vocht zoals verwacht. Al valt het nog best mee. Hoop er straks wel een killer training uit te halen.
 
Had ik ook een paar keer. Gevoel dat er liters bloed uit je lopen en maar hopen dat je niet gaat kuchen :-) Stress om niks meestal!
 
Haha klopt man, maar kan me voorstellen dat sommige ervan zouden schrikken.
Maar niks aan de hand en not a single kuch was givin :p

Net killertraining gehad, elke oefening geëindigd met een dropset. Heerlijk af en toe :)
 
ging het vandaag nog wat met je rug?
 
vntl weet dat ik weer last heb van me rug.
Een tijd geleden met squatten is het begonnen. Fysio en een tijdje rust genomen, en toen was het te wel te harden. Ben toen weer gaan trainen. Ging goed, skipte squad en deadlift alleen wel ff. Maar het is weer terug. Vanochtend ff dokter ernaar laten kijken. Si gewricht loopt te fucken. De banden zijn dik en kan weer door naar de fysio. Vanavond ga ik armen trainen, dat moet hopelijk wel lukken.
 
Training ging vandaag lekker. Chest en biceps gedaan. Veel herhalingen en lage gewichten om zo veel mogelijk mijn rug te ontzien. Ging heerlijk! Chest en biceps zo vol bloed gepompt, kon me armen zowat niet meer buigen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
image.jpeg
 
zoals ik al zij pik ziet er goed uit!
 
Goed verschil ook met je pic toen je bloated/vettig was
 
Staat er goed bij. Haha als ik dit zie kriebelt kuren wel weer een beetje ;-)

Maar ik nu als echte natty:wave: train me kapot in de gym en valt me momenteel nog niks tegen ;/)
 
Sexy mofooo
 
Technisch gezien is iedereen natty die on en off gaan , zodra je bloedwaardes stabiel zijn en je verhoudingen dan ben je natty zoals elke bodybuilder claimt te zijn :flexbiceps:
 
Goed verschil ook met je pic toen je bloated/vettig was

Gelukkig wel, haha.
Cut wel lekker rustig verder nu, zit helemaal niet ver onder onderhoud en het gaat lekker. Heb ook helemaal geen haast :)

Staat er goed bij. Haha als ik dit zie kriebelt kuren wel weer een beetje ;-)

Maar ik nu als echte natty:wave: train me kapot in de gym en valt me momenteel nog niks tegen ;/)

Beter dat het goed gaat man! Hoelang ben je nu off?



Jij jaa! :heart:

Technisch gezien is iedereen natty die on en off gaan , zodra je bloedwaardes stabiel zijn en je verhoudingen dan ben je natty zoals elke bodybuilder claimt te zijn :flexbiceps:

Laat mister10 het maar niet horen!
 
Back
Naar boven