XXL Nutrition

[Hoax] Test + oxy

Bezoekers in dit topic

Haha gemiddeld, dan moet je maar eens om je heen kijken op het strand, meeste hebben een pens, vette tieten en kippenpoten :D

Ja.., dat doen ze zelf hoor haha
 
Haha ja , het is wel elke x er iets aan willen doen .. dik worden en jezelf verwaarlozen is veel makkelijker :cool:
 
Klopt, ik ben ook makkelijker moet ik eerlijk zeggen mbt voeding, bb is geen prio 1..
Maar jezelf verwaarlozen dat lukt de meeste DBBers denk niet, eenmaal het virus te pakken en je raakt er niet meer vanaf.
 
Eergister beentjes:

Leg extension ss curl
20x40kg
20x60kg
20x80kg (bij de curl een korte pauze na 16hh)
20x100kg (alleen de extension)

Front squat
12x60
12x60
12x60

single leg curl
20kg vele hh

single leg extension
20x40kg
20x40kg

Gister rust, BBQ dus veel gegeten en alles uiteraard weg gespoeld met flesje rode wijn.

ik had hemd aan op de BBQ, mn vrouw zei al doe normaal shirt.., maar tiefus warm dus dacht bekijk het maar...., had idd weer paar opmerkingen gekregen, vooral na die fles wijn popte overal de aderen tevoorschijn en ik voelde de veroordelende blikken prikken!

Op strand 2 dagen terug spelen met oudste dochter, bal over schoppen/gooien etc, lag een chick iets verderop en telkens als ik die kant op moest om bal te pakken positioneerde ze helemaal (soort van sexy houding liggen), je begrijpt natuurlijk dat we daar niet lang vertoeft hebben, mn vrouw wilde ineens verderop het strand een paar bekende opzoeken...., was ook gezellig maar kon helaas niet meer naar die chick kijken.
En ik zei er niks van natuurlijk (zwangere vrouw.., hormonen!!) maar baalde flink, mn snelle analyse vertelde dat ze 24 was, 1.70 en max 55kg, geblondeerde krulletjes en nog geen kids had gebaard. Sexy zwarte bikini matchte goed bij dr voorgebruinde huidje (L)
Ja, Test maakt me ***** geil, vaak spuit ik in de ochtend onder de douche, want anders loop je op strand tegen een muur op van geilheid, ongekend.

Volgende zomer als ik Test ga blasten pak ik er denk Deca bij....., stuk minder geil dan!
 
Ik know the feel! Laats met me vriendin wezen zwemmen. Je ziet de mensen kijken en degene die het meeste kijkt is me vriendin om andere vrouwen in de gaten te houden. En natuurlijk mij, of ik niet teveel kijk. :p
Tren en mooie vrouwen in bikini :rolleyes:
Gevaarlijke combo
 
Ik know the feel! Laats met me vriendin wezen zwemmen. Je ziet de mensen kijken en degene die het meeste kijkt is me vriendin om andere vrouwen in de gaten te houden. En natuurlijk mij, of ik niet teveel kijk. :p
Tren en mooie vrouwen in bikini :rolleyes:
Gevaarlijke combo

Ja idd, de hele tijd checken of je niet terug kijkt..., gelukkig valt t met zonnebril niet teveel op!! :P
En mijn vrouw; 'sta ik in de weg, ik ga wel ff, kunnen jullie ff elkaar checken' :D:D:D


Training borst en klein beetje biceps.

Bench press
20x20
16x60
12x100 (best wel weer pomp in linker borst, terwijl al 5 dagen terug gebencht had)
7x130 (8e hh dikke faal, hand gleed naar buiten door zonnebrand op stang, volgende keer doe ik 8x)
20x100 (voelde mega licht!)
12x100 (elke rep paused)
11x100 (speed)
16x60 (small + paused)

Nog wat biceps, EZ met 30kg en concentration curls met 15kg, hh niet geteld, dacht 16hh CC en EZ curl iets van 20hh ofzo.........

Voeding gaat slecht, kan wel liegen, maar elke dag strand en wat eten hier en daar hakt erin op high test, bloated ass fuck, vanaf morgen weer terug gezonder en kcals tellen!

Oxy bijna 1 potje op, dus bijna 25 dagen en daar laat ik het bij.

Morgen weer inject-day, 4e inject, maar eerste inject waren restjes test/tren, high Test pas 3e inject, ga 4ML zetten, 1gram en oxy bijna klaar dus!
 
89KG
+5kg ongeveer, waarvan ik hoop de helft schone kg
 
Ik know the feel! Laats met me vriendin wezen zwemmen. Je ziet de mensen kijken en degene die het meeste kijkt is me vriendin om andere vrouwen in de gaten te houden. En natuurlijk mij, of ik niet teveel kijk. :p
Tren en mooie vrouwen in bikini :rolleyes:
Gevaarlijke combo
Whaha, klinkt heel bekend :p mooiste is als je in een zwembad bent of op het strand 9 van de 10x in de beste shape staat of de Buffste bent en dan zijn al heel snel de ogen gericht op je :p heerlijk gevoel, alleen kut als je vriendin in eens heel pissig gaat doen...:o
 
Ja idd, de hele tijd checken of je niet terug kijkt..., gelukkig valt t met zonnebril niet teveel op!! :P
En mijn vrouw; 'sta ik in de weg, ik ga wel ff, kunnen jullie ff elkaar checken' :D:D:D


Training borst en klein beetje biceps.

Bench press
20x20
16x60
12x100 (best wel weer pomp in linker borst, terwijl al 5 dagen terug gebencht had)
7x130 (8e hh dikke faal, hand gleed naar buiten door zonnebrand op stang, volgende keer doe ik 8x)
20x100 (voelde mega licht!)
12x100 (elke rep paused)
11x100 (speed)
16x60 (small + paused)

Nog wat biceps, EZ met 30kg en concentration curls met 15kg, hh niet geteld, dacht 16hh CC en EZ curl iets van 20hh ofzo.........

Voeding gaat slecht, kan wel liegen, maar elke dag strand en wat eten hier en daar hakt erin op high test, bloated ass fuck, vanaf morgen weer terug gezonder en kcals tellen!

Oxy bijna 1 potje op, dus bijna 25 dagen en daar laat ik het bij.

Morgen weer inject-day, 4e inject, maar eerste inject waren restjes test/tren, high Test pas 3e inject, ga 4ML zetten, 1gram en oxy bijna klaar dus!
Is kut in de zomer met voeding bijhouden, i know that feel! Je bent veel vaker de deur uit en dan wil je niet de saaie of stricte lullo uithangen. Zelf is het natuurlijk ook chill als je even kunt genieten. Gewoon even de knop om en de week goed beginnen zal het overtollige vocht van het weekend eind van de week wel weer weg zijn ;)
 
Is kut in de zomer met voeding bijhouden, i know that feel! Je bent veel vaker de deur uit en dan wil je niet de saaie of stricte lullo uithangen. Zelf is het natuurlijk ook chill als je even kunt genieten. Gewoon even de knop om en de week goed beginnen zal het overtollige vocht van het weekend eind van de week wel weer weg zijn ;)

Ja, komt ook bij dat ik vakantie heb, nog 1 week vrij en dan weer werken.
Ik merk dat ik als ik werk ik veel beter in mn ritme zit ofzo.., dieet gaat makkelijker omdat er routine in de dag zit.., nu tijdens vakantie eet je hier daar, visite, strand, BBQ etc, gaat maar door..
En net wat je zegt, je gaat niet telkens de saaie lul uithangen terwijl bb gewoon hobby is natuurlijk, genieten mag ook wel eens!
Ben nog steeds tevreden met fysiek, krijg nog steeds complimentjes, maar moet wel opletten want sta wel iets te vet.
 
Ja, komt ook bij dat ik vakantie heb, nog 1 week vrij en dan weer werken.
Ik merk dat ik als ik werk ik veel beter in mn ritme zit ofzo.., dieet gaat makkelijker omdat er routine in de dag zit.., nu tijdens vakantie eet je hier daar, visite, strand, BBQ etc, gaat maar door..
En net wat je zegt, je gaat niet telkens de saaie lul uithangen terwijl bb gewoon hobby is natuurlijk, genieten mag ook wel eens!
Ben nog steeds tevreden met fysiek, krijg nog steeds complimentjes, maar moet wel opletten want sta wel iets te vet.
Yes, precies! Andere zeggen waar zie je dan vochtgain/vetgain maar zelf heb je zoiets al snel door en wil je zsm iets eraan doen voordat het uit de hand loopt:p
 
Moest net op een puppy passen .. puppy + spieren + high test = win
 
Maar je test is toch hoog?

Dan heb je gewoon weken geen sex?

Maanden haha!!
Bedoel niet neuken idd. Kan gewoon niet met die buik imo!
Is gewoon minder geil allemaal, vrouw is het gewend, is de 3e al he.................
 
Back
Naar boven