MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • aan de kant MissNuke , de echte prinses komt eraan

    U35ivO8.jpg
    Daar kan ik niet tegenop nee :( verdikkeme ;)
     
    hoe kan het toch dat iedereen in grote gyms traint zonder mensen?
     
    Godver die armen, lopen wel 'tikkeltje' voor of ook deels door de pose?
     
    Vind het persoonlijk echt helemaal niks tbh, maar de tijd en moeite die ze erin heeft gestoken straalt er zeker vanaf. Respect
    Tja... ze moet en zal één wedstrijd doen. Ze wil zichzelf bewijzen dat ze het kan. maar daarna wil ze weer naar een wat gezonder vet%.
    Ze doet er veel moeite voor en ik heb ook respect dat ze het doet. Ik kan een voorbeeld aan haar nemen. :o

    Nice man. Mooi ripped. :thumbs:
    Thanks. Ze is zelf best onzeker. Maar ik zal haar dit ook laten lezen. Ze is zelf niet actief hier.

    Goed droog... welke klasse?
    Ze wilde eerst voor bikini gaan. Maar daar is ze veel te droog voor. Denk toch dat het body fitness wordt.
     
    Toch leuk om zo je eigen progressie te zien :P Ik dacht zelfs dat ik nu even zwaar was als toen. +- 92 kg. :D
    De tering! Die armen:eek:

    Mooi droog ook wel! Wedstrijd in het vooruitzicht?
     
    Zo verleidelijk om hier geen foto te plaatsen :roflol:

    Maar ik doe het niet :D #dedicated
     
    Wel genoeg massa dan voor de rest?
    Op zich wel. Alleen benen zijn wat minder. Maar dat heeft te maken met haar gezondheid. Zo nu en dan zakt ze door 1 been heen.
    Daarom ook dat ze zichzelf perse wil bewijzen dat ze het wel kan. Omdat iedereen om haar heen zegt dat ze het nooit zal redden.
     
    Op zich wel. Alleen benen zijn wat minder. Maar dat heeft te maken met haar gezondheid. Zo nu en dan zakt ze door 1 been heen.
    Daarom ook dat ze zichzelf perse wil bewijzen dat ze het wel kan. Omdat iedereen om haar heen zegt dat ze het nooit zal redden.

    Kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb 5 jaar geleden een hersenbeschadiging opgelopen en heb daardoor oa links verlammingsverschijnselen gekregen. Benen zijn ook niet mijn sterke punt
     
    Kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb 5 jaar geleden een hersenbeschadiging opgelopen en heb daardoor oa links verlammingsverschijnselen gekregen. Benen zijn ook niet mijn sterke punt
    Zijn toch beste quads wat ik zo kan zien op de vorige pagina :)
     
    5 jaar over die kippepootjes gedaan.
    Denk dat er menige jongen in mijn gym rondloopt die daar nog niet eens in de buurt komt.
    Maar goed, zeker netjes als je bekijkt dat je dit bereikt hebt terwijl je last hebt van verlammingsverschijnselen.
     
    Back
    Naar boven