XXL Nutrition

Pijn in onderarm, deca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hope2gain

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 mei 2013
Berichten
398
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Na mijn laatste tren a cut kuurtje heb ik last gekregen in mijn linker onderarm, vertrekkende vanaf de elleboog.
Als het ware een tenniselleboog met uitstraling naar de pols toe.
Nu ben ik mijn volgende kuurtje aan het plannen en denk aan NPP test en mast.
Aangezien ik al een paar jaar op trt zit, denk ik eraan om eerst deca te starten aan 200mg per week.
Zou dit zinloos zijn, omdat NPP ook nandrolone is?
Ik zou dit enkel doen omdat deca een positief effect heeft op pezen en gewrichten.
Of kan ik evengoed de kuur starten omdat de pijn toch snel zal wegtrekken?
 
Hoe weet je dat het je pezen of gewrichten zijn? Het kan ook een slijmbeursontsteking o.i.d. zijn? Of gewoon simpelweg overbelasting. Alleen rust gaat je in die gevallen helpen helaas.
 
Ik heb nu al een week niet gesport wegens vakantie.
De pijn is niet verminderd, integendeel vind ik, mss zelfs wel iets verslechterd.
Heb nu nog een week geen sport op de agenda staan, dus ik kan het nog wel ff aankijken, maar ik wil er asap vanaf...

De meeste pijn zit in de spier (ongeveer 5-10 cm voorbij de elleboog), minder in de elleboog, maar ook wel daar aanwezig...
 
Ik heb nu al een week niet gesport wegens vakantie.
De pijn is niet verminderd, integendeel vind ik, mss zelfs wel iets verslechterd.
Heb nu nog een week geen sport op de agenda staan, dus ik kan het nog wel ff aankijken, maar ik wil er asap vanaf...

De meeste pijn zit in de spier (ongeveer 5-10 cm voorbij de elleboog), minder in de elleboog, maar ook wel daar aanwezig...

Bij ontstekingen of overbelasting, moet je soms echt wel denken aan 5-10 weken rust, afhankelijk van het herstel. Een weekje (of twee) halen in veel gevallen weinig uit. Ik wil geen slecht nieuws brenger zijn, maar het is van belang om eerst echt de oorzaak te achterhalen.
 
Mijn dokter had op mijn vraag een voorschrift gemaakt om dry needling te doen.
Dat had toch wel een positief resultaat, maar ben wel gewoon blijven trainen...
Mss eens opnieuw opstarten en daar even wat rust bij inbouwen... :-(
Ik weet niet echt zeker of mijn huisdokter voldoende kennis heeft hiervan...
 
Na mijn laatste tren a cut kuurtje heb ik last gekregen in mijn linker onderarm, vertrekkende vanaf de elleboog.
Als het ware een tenniselleboog met uitstraling naar de pols toe.
Nu ben ik mijn volgende kuurtje aan het plannen en denk aan NPP test en mast.
Aangezien ik al een paar jaar op trt zit, denk ik eraan om eerst deca te starten aan 200mg per week.
Zou dit zinloos zijn, omdat NPP ook nandrolone is?
Ik zou dit enkel doen omdat deca een positief effect heeft op pezen en gewrichten.
Of kan ik evengoed de kuur starten omdat de pijn toch snel zal wegtrekken?

Deca en NPP is beide Nandrolone!

Je zegt dat Deca een positief effect zou hebben, dan geeft NPP dat ook, is dezelfde stof (alleen de ester die er aan hangt is anders)

Mijn linkerknie doet vaak "knak" tijdens legpress, sqautten en lunges (doet geen zeer) tijdens Deca en NPP had ik hier geen last van.
 
Last > aas ipv fysio? Heel slim :P
 
Fysio is het laatste waar ik vertrouwen in heb voor iets als dat.
Toen ik het in de andere arm had, heb ik 30 beurten Fysio gehad en dat heeft nul komma nul verbetering gebracht...
 
Andere fysio nemen
 
Misschien moet je eens een andere/goede fysio zoeken
 
En weer zoveel tijd verspillen...
Telkens ik fysio deed heeft het nog nooit geholpen.
Ik geloof er niet in.
En ja ik heb telkens een andere genomen...
Ik heb meer vertrouwen in alternatieve dingen.
Ben me nu aan het inlezen over shockwave, maar ook over mgf...
 
En weer zoveel tijd verspillen...
Telkens ik fysio deed heeft het nog nooit geholpen.
Ik geloof er niet in.
En ja ik heb telkens een andere genomen...
Ik heb meer vertrouwen in alternatieve dingen.
Ben me nu aan het inlezen over shockwave, maar ook over mgf...

Dan zou ik idd iemand die er jaren voor geleerd heb lekker negeren en hier luisteren naar "bro science".
Aas is tijdelijke oplossing. Je gaat t alleen maar zwaarder belasten omdat je sterker word en de pijn even niet voelt.


Loop zelf ook al lang te kutten met me schouder en knieën. Nu eindelijk iemand gevonden die me goed helpt .
 
Dan zou ik idd iemand die er jaren voor geleerd heb lekker negeren en hier luisteren naar "bro science".
Aas is tijdelijke oplossing. Je gaat t alleen maar zwaarder belasten omdat je sterker word en de pijn even niet voelt.


Loop zelf ook al lang te kutten met me schouder en knieën. Nu eindelijk iemand gevonden die me goed helpt .

Oh shit ontstoken elleboog
Snel aan de deca ! :roflol:
 
Meneer gelooft niet in wetenschap, alleen in anabolen.
 
Ik geloof gewoon niet in fysio.
Als elke ervaring ermee negatief is, ga jij dan keer op keer terug?
Wat doet een fysio?
Van die electriche plaatjes op de plaats van de pijn leggen en dan kleine schokken toedienen.
Lasertherapie ook een leuke, leg je arm maar op een kussen meneer, we zullen er eens met een rood lijntje licht overgaan, dan zal alles beter gaan.
Een fysio die echt eens masseert bestaat volgens mij niet meer, ze zijn bang om je aan te raken.
Dus nee, ik geloof er niet in.

En als deca goed is voor pezen en gewrichten en ik een lage dosis wil gebruiken vinden jullie dat vreemd.
Als iemand hier zegt, ik wil een paar kg vet kwijt en ga hiervoor 4 verschillenwe AAS gebruiken, Hgh en clen, ziet niemand er een probleem in. Dat vind ik pas bizar....
Maar goed, het zal wel aan mij liggen zeker?
 
Ik geloof gewoon niet in fysio.
Als elke ervaring ermee negatief is, ga jij dan keer op keer terug?
Wat doet een fysio?
Van die electriche plaatjes op de plaats van de pijn leggen en dan kleine schokken toedienen.
Lasertherapie ook een leuke, leg je arm maar op een kussen meneer, we zullen er eens met een rood lijntje licht overgaan, dan zal alles beter gaan.
Een fysio die echt eens masseert bestaat volgens mij niet meer, ze zijn bang om je aan te raken.
Dus nee, ik geloof er niet in.

En als deca goed is voor pezen en gewrichten en ik een lage dosis wil gebruiken vinden jullie dat vreemd.
Als iemand hier zegt, ik wil een paar kg vet kwijt en ga hiervoor 4 verschillenwe AAS gebruiken, Hgh en clen, ziet niemand er een probleem in. Dat vind ik pas bizar....
Maar goed, het zal wel aan mij liggen zeker?


op dat punt zeker gelijk, aspirine voor hoofdpijn, laxeermiddel om te sch**ten, dbol voor vocht & massa, tren to become a beast, lichte dois hgh voor jongheid, Zwaardere dois hgh voor ook pezen en aanhechtingen.. Als jij denkt dat dit helpt moet je het zeker proberen, leer je alleen maar ervaring van jezelf, evt power straps of wrist bands voor het ontlasten van je polsen Je kan alsnog naar de dokter gaan voor dit kleinigheidje... +1
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven