AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Godver probeer ik een keer aardig te doen tijdens m'n anabolenwoede is het weer niet goed.


Paar maanden geleden zag ik wel nog wat foto's van je voorbij komen, zag er toen iig goed uit!

Gr
:roflol: je was heel aardig, ik ben gewoon een luie zak. Dankjewel!
 
~100.3 alweer ook koud @ werk

tmp_29495-20160805_1423061417505790.jpg

tmp_29495-20160805_1423061417505790.jpg
 
Je kan wel je hand ervoor houden maar je pens steekt hier wel uit :p
haha ik kan me nog foto's herinneren van jou met een 20 weken + zwangere buik na een flink dagje kcals weg douwen :P volgens mij van je contest van vorig jaar :P
 
haha ik kan me nog foto's herinneren van jou met een 20 weken + zwangere buik na een flink dagje kcals weg douwen :P volgens mij van je contest van vorig jaar :P

Jij eet elke dag te veel boven je onderhoud, binnen 8 week ben je 15% :P
 
dieet is ruk, gaat bij hem niet om de sport prestaties maar meer wat het schuift:rolleyes:

iemand 6 weken op 1700 kcals zonder refeed voor een wedstrijd word hem niet echt he:o

Ik wil dit echt niet bumpen maar Ik kwam het zomaar tegen, letterlijk geen idee hoe ik 400 pagina's terug ben gekomen maar ik las het even ken die kerel Reus verder ook niet maar ik heb wel veel ergere dieeten gezien.

De Middle-Eastern BB'ers staand bekend om hun look door hun ''starvation-diets'', ze weten niks van dieeten eigenlijks alles wat wij niet weten jezelf uithongeren om droog te worden en dosis verhogen en eten om groter te worden.

Maar zij zitten ook waarschijnlijk op gigantische AAS- en GH dosissen om hun spier te behouden en ik heb geen wat die Reus jou op had gezet kwa AAS maar als je op genoeg shit zat om je spier te behouden op zulke lage calorien zou je er waanzinnig uitzien fysiek, maar mentaal waarschijnlijk kapot dus het is net wat je wil maar genoeg AAS en GH en je bent mentaal sterk genoeg gaat die calorie inname uit de raam.
 
Ik wil dit echt niet bumpen maar Ik kwam het zomaar tegen, letterlijk geen idee hoe ik 400 pagina's terug ben gekomen maar ik las het even ken die kerel Reus verder ook niet maar ik heb wel veel ergere dieeten gezien.

De Middle-Eastern BB'ers staand bekend om hun look door hun ''starvation-diets'', ze weten niks van dieeten eigenlijks alles wat wij niet weten jezelf uithongeren om droog te worden en dosis verhogen en eten om groter te worden.

Maar zij zitten ook waarschijnlijk op gigantische AAS- en GH dosissen om hun spier te behouden en ik heb geen wat die Reus jou op had gezet kwa AAS maar als je op genoeg shit zat om je spier te behouden op zulke lage calorien zou je er waanzinnig uitzien fysiek, maar mentaal waarschijnlijk kapot dus het is net wat je wil maar genoeg AAS en GH en je bent mentaal sterk genoeg gaat die calorie inname uit de raam.
Hij zet zeker goede resultaten neer. Maar weet via via dat er aardige doseringen doorheen gaan..
 
Waar de meeste aan het cutten of klaar en in ''shape'' zijn ben ik lekker aan het clean bulken, kom maar op met die gainz :flex: Girlpower ;)

n6uhxx.jpg

nog maar een keertje deze :heart::heart:
 
die 'hoge' strings zijn life
 
Back
Naar boven