Fitness Seller

Global steroids

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bumper1234

Cool Novice
Lid geworden
10 aug 2016
Berichten
35
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
105kg
Hey guys ik heb vraagje ik heb nu het merk global steroids lijkt heel veel op genesis ik weet niet of iemand er ervaring mee heeft ?

20160810_141750.jpg


20160810_141755.jpg


20160810_141805.jpg


20160810_141808.jpg
 
Weet iemand of deze goed zijn te gebruiken heb ze nu liggen hier maar lijkt veel op genesis iemand ervaring ermee?
 
Als een merk een bestaand logo overneemt zou ik het al direct links laten liggen. Amateuristische boel
 
Dat dacht ik ook hoor verschillende dingen de dealer zei dat dat global genesis was maar met een andere naam dat deze mesr in opkomst komen vondt het al beetje vreemd maar misschien mensen die ervaringen er mee hebben gehad heb veetje uit potje gehaald twijfelde aan de trem kleur maar die zag er netjes als normaal uit
 
Dat dacht ik ook hoor verschillende dingen de dealer zei dat dat global genesis was maar met een andere naam dat deze mesr in opkomst komen vondt het al beetje vreemd maar misschien mensen die ervaringen er mee hebben gehad heb veetje uit potje gehaald twijfelde aan de trem kleur maar die zag er netjes als normaal uit

Ervaringen over verschillende merken mogen sowieso niet besproken worden, lees even de regels in de sticky topics.
Beperk de antwoorden tot echt of nep, het is ook niet nodig om voor alles een apart topic aan te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven