Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • veganisten zijn nare mensen die altijd hun eigen standpunt duidelijk moeten maken aan andere en die door drammen tot hij/zij het kotsbeu is.

    nee grapje, maar 9 van de 10 keer wel.
    niet vervelend bedoelt richting jou, sweetdreamss

    Kijk als je mij in real kent weet je dat ik niet zo'n type ben dat iedereen vertelt hoe slecht vlees eten is. Want dat is gewoon zwaar irritant en werkt ook niet. Ik maak gewoon lekker eten voor mensen en dan denken ze hey vegans eten meer dan salade.

    Maaaaar als iedereen mij hier op het forum uitdaagt, ga ik natuurlijk wel reageren want anders komt het over alsof ik jullie gelijk geef. En dat doe ik lekker niet:p

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3466124/

    'In Western cultures vegetarian diet is associated with an elevated risk of mental disorders. However, there was no evidence for a causal role of vegetarian diet in the etiology of mental disorders.' -> 'the mental disorder causes the vegetarian diet'.

    vegan = vegeterian++ = mental disorder++

    Mensen met mentale problemen zijn vaak gevoeliger en zullen daardoor wss eerder om de dieren geven. Lijkt me de meest logische verklaring?
     
    Als iedereen doorgaat met zuivel en vlees eten sterft de mensheid binnenkort uit door 1) een tekort aan eten en drinken voor iedereen en 2) een vertyfde aarde.

    Liever saboteren dan uitsterven:p

    Ik maak het goed door geen kinderen te krijgen.

    Vlees eten is het probleem niet, probleem is dat mensen teveel kinderen krijgen.
     
    Mentale problemen = mental disorder

    Super logische verklaring idd :roflol:
     
    Ter vergelijking een foto hoe ik er een half jaar geleden uit zag. Verwijder zo weer uit privacy maar ik zie er iig niet meer als 12 uit nu agreed?

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    nee je ziet er uit als een 10! :heart:
     
    Kijk als je mij in real kent weet je dat ik niet zo'n type ben dat iedereen vertelt hoe slecht vlees eten is. Want dat is gewoon zwaar irritant en werkt ook niet. Ik maak gewoon lekker eten voor mensen en dan denken ze hey vegans eten meer dan salade.

    Maaaaar als iedereen mij hier op het forum uitdaagt, ga ik natuurlijk wel reageren want anders komt het over alsof ik jullie gelijk geef. En dat doe ik lekker niet:p



    Mensen met mentale problemen zijn vaak gevoeliger en zullen daardoor wss eerder om de dieren geven. Lijkt me de meest logische verklaring?
    Dan heb je nog nooit gezien hoe gevoelig iemand na een fucked up pct is?
     
    Getraind in roze t-shirt

    :heart:

    1,5 jaar achter elkaar vegan gegeten
    ik win

    9052940.jpg


    Als iedereen doorgaat met zuivel en vlees eten sterft de mensheid binnenkort uit door 1) een tekort aan eten en drinken voor iedereen en 2) een vertyfde aarde.

    Liever saboteren dan uitsterven:p

    9052940.jpg
    9052940.jpg


    Kijk als je mij in real kent weet je dat ik niet zo'n type ben dat iedereen vertelt hoe slecht vlees eten is. Want dat is gewoon zwaar irritant en werkt ook niet. Ik maak gewoon lekker eten voor mensen en dan denken ze hey vegans eten meer dan salade.

    Maaaaar als iedereen mij hier op het forum uitdaagt, ga ik natuurlijk wel reageren want anders komt het over alsof ik jullie gelijk geef. En dat doe ik lekker niet:p



    Mensen met mentale problemen zijn vaak gevoeliger en zullen daardoor wss eerder om de dieren geven. Lijkt me de meest logische verklaring?

    9052940.jpg
    9052940.jpg
    9052940.jpg


    Ter vergelijking een foto hoe ik er een half jaar geleden uit zag. Verwijder zo weer uit privacy maar ik zie er iig niet meer als 12 uit nu agreed?

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    clipart-yaoming-meme-64x64-a94e.png



    OT: Wederom vrij weinig.
     
    Lekkere UB sessie, 80 km op goed vermogen gefietst en vanavond helemaal niks te doen behalve op de bank vegeteren. Heerlijk.
     
    Dacht vandaag dat de rij-instructeur had ingegrepen tijdens het parkeren, maar dit bleek gelukkig de automatische-remsysteem te zijn, die was geactiveerd door wat onkruid:roflol:
     
    Als iedereen doorgaat met zuivel en vlees eten sterft de mensheid binnenkort uit door 1) een tekort aan eten en drinken voor iedereen en 2) een vertyfde aarde.

    Liever saboteren dan uitsterven:p

    Je zou ook kunnen beslissen om geen kinderen op deze "vertyfde" aarde te zetten en dan ben je zeker dat je meegeholpen hebt aan het verminderen van het bevolkingsaantal ( = meer eten dan voor de anderen) + zij zullen geen vlees/zuivel consumeren

    wat basmca blijkbaar ook al zei, zag het nu pas
     
    Je zou ook kunnen beslissen om geen kinderen op deze "vertyfde" aarde te zetten en dan ben je zeker dat je meegeholpen hebt aan het verminderen van het bevolkingsaantal ( = meer eten dan voor de anderen) + zij zullen geen vlees/zuivel consumeren

    wat basmca blijkbaar ook al zei, zag het nu pas

    Alles kan
    In de BZT show
     
    BZT: Braadworst Zult Tournedossteak show?
     
    Back
    Naar boven