Fitness Seller

The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

Bezoekers in dit topic

vandaag ff relaxen in zwembad, beetje done met alle shit van afgelopen week
 
Relax maar ff bro, niet druk maken om de contest.

We zullen je gastoptreden wel zien op de Olympia :D
 
Lekker pilsen bij 't zwembad. That's it!
 
Zoals ik ook in mijn log zei:

Ik heb net zo beoordeeld als Wengstertje en nog meerdere hebben gezegd, namelijk niet iedereen een 4/5 maar ook degene die eigenlijk een 8+ verdienen maar die je net wat minder vindt een lager cijfer. Er moet toch onderling verschil zijn?
Dat je er niet tegen kan dat iemand je met minder dan een 4/5 beoordeeld is wel een beetje jammer, maar wees niet bang, je hebt de meeste fans hier op het forum dus je wint wel hoor.
Ik vind dat je goed diep bent gegaan en een top fysiek hebt neergezet, ook mooie bb-poses. Maar vind je minder pleasing ogen dan bob k en heb respect voor Vonk dat hij ondanks zijn hernia toch nog zijn best heeft gedaan.

Welkom bij bodybuilding, een subjectieve sport.

Verbeterpunten verder? Je latspread is niet je sterkste pose imo. Je hebt de massa en voert hem goed uit, maar hij is niet zo pleasing als je andere poses dus had hem er persoonlijk uit gelaten.
Ook vind ik de foto's wat te donker, erg veel schaduw hebben en je bent er te rood. Kijk naar je foto's van 2015, dat contrast vind ik veel mooier. Je fdb en side tricep vind ik daardoor zelfs slechter dan vorig jaar, maar je rug is wel veel dikker en bruter geworden en komt wel beter op de foto naar voren. Neem bijvoorbeeld je side tricep. Die was vorig jaar naar mijn mening VEEL beter omdat hij gewoon natuurlijker oogde. Nu ben je zelf op die foto knalrood, teveel schaduw en je trekt er een moeilijk hoofd bij wat het (weer naar mijn mening) niet mooi maakt. Als je een normaal/lachend hoofd had getrokken zoals vorig jaar had je het icm je betere shape veel beter gedaan in die pose ook.
Lekker boeiend wat voor kop iemand trekt met een pose, het is BODYbuilding. :roflol:
 
Lekker boeiend wat voor kop iemand trekt met een pose, het is BODYbuilding. :roflol:
Ja, hoort ook bij je lichaam. Wat is bodybuilding voor jou dan? Van je nek tot je tenen? Poseren op het podium?

Zelfs bij poseren op het podium wordt je beoordeeld op lachen/charisma etc. Bij de ene klasse meer dan bij de ander.
Aangezien hij ook wedstrijdambities heeft is dat imo een puntje om op te letten. Let eens op hoeveel moeite sommige bb-ers doen om een lach op hun gezicht te toveren tijdens het poseren.
 
  • Like
Waarderingen: Same
Ja, hoort ook bij je lichaam. Wat is bodybuilding voor jou dan?
Glimlachende semi-naakte ingeoliede en gebruinde mannen in string op het podium die hun spieren voor me flexen.
 
Glimlachende semi-naakte ingeoliede en gebruinde mannen in string op het podium die hun spieren voor me flexen.

Opwindend hoe jij dit verwoord, palingvissertje! Brb fapfap.
 
Dat staat als een paling boven water.
 
Ja, hoort ook bij je lichaam. Wat is bodybuilding voor jou dan? Van je nek tot je tenen? Poseren op het podium?

Zelfs bij poseren op het podium wordt je beoordeeld op lachen/charisma etc. Bij de ene klasse meer dan bij de ander.
Aangezien hij ook wedstrijdambities heeft is dat imo een puntje om op te letten. Let eens op hoeveel moeite sommige bb-ers doen om een lach op hun gezicht te toveren tijdens het poseren.
Hoe kleiner de fysieken hoe belangerijker je kop :roflol: true story.
Ronnie coleman had gewoon de mooiste glimlach daarom is hij 8x mr o .
 
Ja, hoort ook bij je lichaam. Wat is bodybuilding voor jou dan? Van je nek tot je tenen? Poseren op het podium?

Zelfs bij poseren op het podium wordt je beoordeeld op lachen/charisma etc. Bij de ene klasse meer dan bij de ander.
Aangezien hij ook wedstrijdambities heeft is dat imo een puntje om op te letten. Let eens op hoeveel moeite sommige bb-ers doen om een lach op hun gezicht te toveren tijdens het poseren.
totaal geen mens bikini ambities; denk dat daar de lach t meest belangrijk is ;

article-0-1BAFFB89000005DC-592_634x416.jpg

pumping-iron-arnold-schwarzenegger.jpg


mirin my smile bby?
 
Ja ik kan nu ook foto's van lachende bb-ers posten :P

Phil Heath probeert ook gewoon meestal te lachen bij zijn poses, kijk maar eens rond: https://www.youtube.com/results?search_query=phil+heath+posing

Random google search waarop ze je beoordelen, let op het laatste puntje:


Bodybuilders are judged on the overall quality of their muscular development. Judging is based upon the presentation of:

  • Mass
  • Definition
  • Proportion
  • Symmetry
  • Stage Presence
Mass:
The perception of muscular size, has been the foundation for bodybuilding since the beginning of the sport. Yet, mass is only a merit when accompanied by the remaining qualities.
Definition:
Indicates the degree of muscularity brought about by the absence of subcutaneous body fat. Defined muscularity is necessary to fully display the development of the physique. Definition is only of value when it allows massively developed muscles to be displayed.

Proportion:
Implies an even balance of muscular development in comparison to each muscle group. Theoretically, a "strong body part" can be just as detrimental as a "weak body part". Bodybuilders must strive for equal development between all muscle groups.
Symmetry:
A misnomer, is commonly used to depict "proportion" or expressed to indicate an aesthetic quality throughout the physique. Although, in its strictest definition, symmetry denotes equal development of muscularity on both right and left sides of the physique.
Stage Presence:
Includes posing performance and other factors influencing general appearance such as skin tone, grooming, charisma, and poise. Effective stage presentation is essential to display the physique to its maximum potential.


Maar het is inderdaad (zoals ik al zei) bij de ene klasse meer dan bij de ander. Bij men's physique vind ik het zelfs overdreven hoe iedereen constant met een big smile op het podium moet staan.

Maar goed, doe er mee wat je wil :)
 
Ja ik kan nu ook foto's van lachende bb-ers posten :P

Phil Heath probeert ook gewoon meestal te lachen bij zijn poses, kijk maar eens rond: https://www.youtube.com/results?search_query=phil+heath+posing

Random google search waarop ze je beoordelen, let op het laatste puntje:


Bodybuilders are judged on the overall quality of their muscular development. Judging is based upon the presentation of:

  • Mass
  • Definition
  • Proportion
  • Symmetry
  • Stage Presence
Mass:
The perception of muscular size, has been the foundation for bodybuilding since the beginning of the sport. Yet, mass is only a merit when accompanied by the remaining qualities.
Definition:
Indicates the degree of muscularity brought about by the absence of subcutaneous body fat. Defined muscularity is necessary to fully display the development of the physique. Definition is only of value when it allows massively developed muscles to be displayed.

Proportion:
Implies an even balance of muscular development in comparison to each muscle group. Theoretically, a "strong body part" can be just as detrimental as a "weak body part". Bodybuilders must strive for equal development between all muscle groups.
Symmetry:
A misnomer, is commonly used to depict "proportion" or expressed to indicate an aesthetic quality throughout the physique. Although, in its strictest definition, symmetry denotes equal development of muscularity on both right and left sides of the physique.
Stage Presence:
Includes posing performance and other factors influencing general appearance such as skin tone, grooming, charisma, and poise. Effective stage presentation is essential to display the physique to its maximum potential.


Maar het is inderdaad (zoals ik al zei) bij de ene klasse meer dan bij de ander. Bij men's physique vind ik het zelfs overdreven hoe iedereen constant met een big smile op het podium moet staan.

Maar goed, doe er mee wat je wil :)

die prodent smile samen met die veel te gaye ''soepele losse handgebaartjes'' is de reden dat ik geen mensbikini wil doen. Die zwembroek tot daar aan toe, maar ik kan echt niet voorbij dat vrouwelijke gedrag kijken. Snap oprecht niet waarom dat dr zo superdik bovenop moet liggen
 
die prodent smile samen met die veel te gaye ''soepele losse handgebaartjes'' is de reden dat ik geen mensbikini wil doen. Die zwembroek tot daar aan toe, maar ik kan echt niet voorbij dat vrouwelijke gedrag kijken. Snap oprecht niet waarom dat dr zo superdik bovenop moet liggen
Mee eens hoor, echter zijn die fysieken in de top wel echt voorbeeldfysieken voor mij en de bb-fysieken niet.
 
Back
Naar boven