XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • True maar gelukkig ken ik alle vegan chocolade merken uit m'n hoofd(:: ah is niet vegan, Tony Chocolonely weer wel:thumb:
    Chocolonely en vegan, pun intended?



    ot: zondagochtend altijd brunch met pistolets enz. Eerste keer sinds mijn cut dat ik weer een croissant ga eten. hnnggg
     
    Srs: als sweetdreamss een man van 100kg op 8% was dan zaten we allemaal in onze broek te schijten van angst omdat ze niet met zich laat sollen en standaard onbevreesd terug lult. Goed bezig hoor, die weerbaarheid gaat je veel verder brengen dan alle kut rubberentegel en safe space-trutjes van tegenwoordig bij elkaar zullen komen.
    meaantje

    WK
    [Link niet meer beschikbaar] en [Link niet meer beschikbaar] vinden dit leuk

    Knights of the white round table.
     
    "Chocolonely" klinkt als de username van een neger op een datingsite.

    Ik sprak het altijd uit als Chocolo-nely maar twijfel nu of het choco-lonely moet zijn....
    Zeena does voiceclip van uitspraak svp


    fdf18ca2cc0275dbca18e0c160cada7bc26bdd92229d94b15ac4a883c05e604c.jpg
     
    Weereens kracht gevonden om naar de sportschool te gaan na een best wel kutjaar ( overlijden beste vriend enz. ) en terug op "DBB" met de beste bedoelingen :)
     
    Weereens kracht gevonden om naar de sportschool te gaan na een best wel kutjaar ( overlijden beste vriend enz. ) en terug op "DBB" met de beste bedoelingen :)

    Wow, de oude garde komt langzaam terug.:)

    Gecondoleerd btw.
     
    Back
    Naar boven