Fitness Seller

Big-T overleden, Condoleance topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heb het wat meer kunnen laten bezinken maar blijft toch heel onwerkelijk. Kan alleen maar respect opbrengen voor hoe Tijl zijn ziekte heeft gedragen en toch bijna constant tijd heeft gevonden om het forum draaiende te houden. Tot het bittere einde aan toe, ook al zal hij zelf ook niet vermoed hebben dat het zo snel slechter zou gaan.

Wat er ook met DBB gebeurt, Tijl is onvervangbaar. Een forum van dit formaat draaiende houden is gewoon een dagtaak. Heb gelukkig mijn steentje jarenlang als moderator kunnen bijdragen en ook de andere moderators hebben door de jaren aardig wat inspanningen geleverd om het forum draaiende te houden. Maar de spil in het web bleef toch altijd Tijl zelf die als admin de belangrijkste bijdragen heeft geleverd om dit forum groot te maken en uit te bouwen tot wat het nu is.

Een tweede Tijl is er helaas niet maar hoop dat zijn kindje nog heel lang blijft bestaan, al is het maar als eerbetoon aan hem.
 
Rust zacht Tijl
 
Ik ben niet meer actief op DBB maar heb hier mooie tijden meegemaakt. Bedankt daarvoor Big_T.

Rust in vrede.

+2.

Heel bizar om te horen en lezen. Bedankt Big_T.
 
Dat Tijl in vrede mag rusten.
Respect voor het gene wat hij op de been heeft gezet met dit forum.
Veel sterkte aan familie en naasten.
 
Ik ben niet meer actief op DBB maar heb hier mooie tijden meegemaakt. Bedankt daarvoor Big_T.

Rust in vrede.

Mooi om wat oldschool members terug te zien haha.

Ennuh, damn, wist niet dat Tijl zo een knappe alpha male monster jawline marine core look had /sohomo.
 
Rest in Peace Big-T

Respect voor alles wat je hebt gedaan en wat je hebt moeten doorstaan..
 
Zijn er trouwens nog training fotos van Tijl in gezonde toestand?
 
Ik ben ook niet meer actief op het forum, af en toe lees ik nog eens mee. Ik las vorige week dat hij is overleden, wist niet eens dat hij ziek was. Ondanks dat ik hem niet kende en ook nooit echt veel contact met hem had via het forum heeft het me wel geraakt. Het moest eerst even bezinken voordat ik überhaupt wilde reageren. Zo blijkt maar weer dat het leven betrekkelijk is en dat we blij moeten zijn met wat we hebben en dat gezondheid het aller belangrijkste is. Rust in vrede Tijl.
 
Vreselijk dit.. Bedankt voor alles T! Ik weet mijn eerste dag op het forum nog.. Je had een trainings en voedingsschema voor me gemaakt met de persoonlijke begeleiding die je toen nog kon doen hier. Vreselijk dit... Vreselijk. Geen woorden voor
 
Ik ben niet meer actief, maar heb toch wel wat gehad aan het forum, en in het bijzonder ook aan enkele post die jij hebt gemaakt. Ik hield je gezondheidslog zo nu en dan bij, en nu zie ik deze nacht pas dat je overleden bent. Het plaatst mijn eigen problemen en aardse zaken als schoolresultaten en marginale gezondheidsproblemen in perspectief, en doet herinneren dat het allemaal niet vanzelfsprekend is. Het forum zal je ongetwijfeld missen.
 
Ondanks dat ik hier nog niet zo lang actief ben, al dacht alles te weten op het gebied van BB, toch nog een schat aan info hier gevonden wat ons mede heeft geholpen verder te komen.
Grote dank daarvoor Big T en het ga je goed. RIP en sterkte voor alle familie, vrienden en kennissen.

H&A
 
Back
Naar boven