XXL Nutrition

spaarstand

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga naar een psycholoog aub ....dit is niet iets waar een forum je met kan helpen.
 
Aangezien ze de bypass uit eigen zak heeft betaald wil zeggen dat ze dat niet nodig had om gezondheidsredenen (esthetische vooruitgang). Nu ze daadwerkelijk zelf wat moet doen ipv de bypass lukt het niet meer. Ik denk dat de artsen er niet ver vanaf zitten met anorexia nervosa, wat trouwens tussen de oren zit, en niet je lichaamsbouw beschrijft.
 
Hoe weet ik hoeveel mijn onderhoud is

Gebruik de zoekfunctie een aub , er is zelfs een topic van wat in Jip & Janneke taal is uitgelegd,
 
DBB-psychologen zijn toch wel veruit de beste (of is het besten HUARGH?).

kan allebei afhankelijk van wat je bedoelt, bedoel je dat dbb-psychologen de beste psychologen zijn dan is het beste, er is ook een grey area wat betreft refereren naar iets eerdergenoemd in de tekst (waarbij je -n suffix weg mag laten) en nog een grey area betreft personen (refereren naar 'bedrijven' zal nooit een -n krijgen omdat het geen personen zijn, refereren naar mensen wel - echter refereer je hier naar een abstract zelfst. nw. + beroep dus je kunt je er een beetje onderuit lullen ookal zijn psychologen 'personen')
 
je moet zowieso 1 jaar post op naar voeding psycholoog,voir mij is dat in sep
de chirurg zegt niet dat ik anorexia heb ,die ziet aanmijn bloedwaarde dat ik voldoende eet ,hij zegt dat mjn lichaam er zo begint uit te zie en daarom moet ik hem geen raad vragen ivm cetverbranding
trouwens niemand met anorexia ert elke nacht pak koeken en gaat ze niet uitspuwen,als ik anorexia had zou ik wel geen tips vragen maar da waren de resterende kg er al lang af
 
Ik weet trouwens niet of het al is benoemd want het is natuurlijk erg 'out of the box', maar van de koeken afblijven kan ook helpen.
 
is idd zo Hoe meer ik lees Hoe meer ik moet veranderen ,dietiste helpt niet is een bariatrische geen sport dietiste en ze vinden dat ik ok ben dat ik gewoon mijn 3 maaltijden en 3 tussendoortjes moet nemen en 70 gr eiwit
chirurg vind mij zelfs al te mager ,dacht dat ik niet at en anorexia had dus daar moet ik geen hulp fan verwachten

Wat zij vind over jouw fysiek maak niks uit. Je betaald haar toch niet zodat zij jouw fysiek goed vind.

Ik zou dan op zoek gaan naar een dietiste die je wel wil helpen met uw doel.

Maar of uw doel realiseerbaar is geen idee. 12% vet als vrouw is zeer laag.
 
Laatst bewerkt:
je moet zowieso 1 jaar post op naar voeding psycholoog,voir mij is dat in sep
de chirurg zegt niet dat ik anorexia heb ,die ziet aanmijn bloedwaarde dat ik voldoende eet ,hij zegt dat mjn lichaam er zo begint uit te zie en daarom moet ik hem geen raad vragen ivm cetverbranding
trouwens niemand met anorexia ert elke nacht pak koeken en gaat ze niet uitspuwen,als ik anorexia had zou ik wel geen tips vragen maar da waren de resterende kg er al lang af
Dit klinkt anders wel als een schoolvoorbeeld van iemand met een eetstoornis! Ook al is het volgens jou geen anorexia. Eetbuien en dan spugen... [Link niet meer beschikbaar] bijvoorbeeld.

De achtergrond van dit soort problemen ligt vaak dieper dan gewoon een ongezonde relatie met eten. Ga naar een goede psycholoog en laat je helpen.
 
na verloop van tijd waarschijnlijk wel ,de eerste maanden haal je amper 600 kal ,ik ben bijna 1 jaar post op en dietiste vind 1200 kal genoeg ,als ik natuurlijk s nachts koeken eet zit ik er boven
Dus kan je toch meer eten dan 1200 kcals
 
Ik werd getagd in dit mooie topic van je Mireile.
Wederom een pareltje hoor.

Je hebt een mooie foto geplaatst en je ziet er niet gek uit voor je leeftijd. Wellicht had je je wat meer op andere dingen moeten focussen dan op je uiterlijk, want wij worden echt niet wijs uit allll je topics.

Je wilt verder afvallen. Be my guest. Ik zal het je nog een keer vertellen: Als je wilt afvallen moet je minder eten dan je verbruikt. PUNT. Het is niet anders dan dat. Je lichaam gaat niet in de spaarstand. De mensen die in Auschwitz zaten opgesloten, dacht je dat hun lichaam in de spaarstand ging en ze niet verder afvielen terwijl ze niets te eten kregen? Hell no, die werden ook gewoon vel over been. Spaarstand is bullshit.

Anorexiapatienten blijven die op gewicht omdat hun lichaam in de spaarstand gaat? Nee hoor, die worden ook allemaal epic mager.
Dus lieve Mireile. MINDER ETEN! En je zegt wel dat je al bijna niks eet, dat is ook weer bullshit.

Je overtollige vel wat ik zie op je foto's ga je niet wegkrijgen met trainen en met nog meer afvallen. Als je daar wat aan wilt doen moet je het laten opereren.

Verder denk ik dat je geobsedeerd bent. Maar op een domme manier (no offense). Je wilt persé afvallen, maar je bent te lui om er wat voor te doen. Je hebt zelf maar een bypass genomen en je moet nu op de "blaren" zitten omdat je het nu weer zelf moet doen en wederom faalt, dit blijkt uit al je idiote topics. Alle vragen die je stelt kun je makkelijk vinden hier in de zoekmachine, of op google. Maar nee, je opent liever een topic met een rare openingspost waaruit niemand wat wijs kan worden.

Het is echt niet mijn bedoeling je continu aan te vallen en je te beledigen, maar kom op, je begint er een beetje om te vragen. Je hebt zo'n enorme plaat voor je kop, en dat begint gewoon echt irritant te worden. We willen je helpen, maar ik denk dat er serieus iets mis met je is en wij je niet kunnen helpen.

Je moet alle pilletjes en middeltjes laten staan en je moet eens kijken of je met iemand kan praten over je problemen met je uiterlijk, want het wordt niks zo met je. En zeg nou zelf, op deze leeftijd op zo'n manier omgaan met afvallen e.d., terwijl je van veel jongere mensen te horen krijgt dat je het niet goed doet, er vervolgens niets mee doet en weer zo'n doelloos topic opent.. Je zou toch zeggen dat je op jouw leeftijd wat meer levenservaring en daarbij verstand hebt opgedaan..

Wederom no offense, maar het lijkt wel alsof niets tot je doordringt.
 
trouwens niemand met anorexia ert elke nacht pak koeken en gaat ze niet uitspuwen,als ik anorexia had zou ik wel geen tips vragen maar da waren de resterende kg er al lang af

Dus als jij die vreetbuien hebt eet jij een heel pak Petit Beurré koeken weg ?? ?? ??
1200 kcal hell no , ook geen 1500 kcal ...

Simpel rekensommetje :

1 biscuit = 8,3 gr ( 37 kcal , 0,99 gr vet , 6,2 gr Kh )
1 heel pak koek = 200 gr
200 ( heel pak ) : 8,3 gr ( 1 biscuit ) = 24,09 maw 24 biscuits in 1 heel pak

24 biscuits met 37 kcal = 888 kcal
24 biscuits met 0,99 gr vet = 23,76 gr vet
24 biscuits met 6,2 gr KH = 148,8 KH

Ik denk eerder dat je naar 2200 kcal gaat op een dag , en dan snap ik waarom je niet verder afvalt.
Ik heb trouwens zelden zo'n eigenwijs iemand gezien.

Je zal er genoegen mee moeten nemen dat je vel overschot hebt , dat gaat niet met trainen of voeding weg , dat zal geopereerd moeten worden.
Een gasttic bypass die je zelf hebt moeten betalen wil alleen maar zeggen dat de medici niet de medische noodzaak vonden om u aan Gastric Bypass te geven en is het u eigen keus geweest.

BMI van 36 voor een vr is hoog en dan is er sprake van overgewicht, echter had u die 10K beter in uw zak kunnen houden en kunnen gaan trainen en aan voeding kunnen spenderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven