Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hou jij wel eens mensen aan die 50 rijden op een weg waar je 50 mag om te benadrukken dat je hier 50 mag zodat ze ervan op de hoogte zijn?

Goede schoten dit.
 
Hou jij wel eens mensen aan die 50 rijden op een weg waar je 50 mag om te benadrukken dat je hier 50 mag zodat ze ervan op de hoogte zijn?
huh wat
 
Ik vraag me af of jouw recht van leven ook verstandig is, maar eigenlijk boeit het me helemaal niks. Hoe oud ben jij ook alweer en zit je nu al in een depressie?

whats up with the long face?

2qtwx04.png
 
Hou jij wel eens mensen aan die 50 rijden op een weg waar je 50 mag om te benadrukken dat je hier 50 mag zodat ze ervan op de hoogte zijn?

Nog even en ik moet hier aan kleuterbegeleiding gaan doen.
 
En dat zeg je een paar uur nadat je op mij ging haten omdat je unaware was :roflol:

Nee hoor was niet unaware me haat op jou was gewoon terrecht en daar blijf ik bij. Het is gewoon onnodig om te haten op iemand zijn fysiek. Of leon nou start of jij boeit niet.

Nog even en ik moet hier aan kleuterbegeleiding gaan doen.

Haha. Is dus exact wat jij net deed.
 
Nee hoor was niet unaware me haat op jou was gewoon terrecht en daar blijf ik bij. Het is gewoon onnodig om te haten op iemand zijn fysiek. Of leon nou start of jij boeit niet.


Gvd hoe dense ben jij.

Het heeft niks te maken met wie er begon lol.

Ga maar even in de hoek zitten het topic lezen van die link en kom dan terug.
 
Lolll ouuttt even voor de heren die zo pietepeuterig zijn.. K Word erg goed en profesioneel begeleid in die hoek door mn coach.. leuke wedstrijdjes in zicht en ook grote vooruitzichten! Is iets heel anders als die mannetjes van 69kg díe vragen voor een kuurtj!! En ten 2de ik post niks over ass gedeelde of wat dan ook ik post mijn fotos))
 
Lolll ouuttt even voor de heren die zo pietepeuterig zijn.. K Word erg goed en profesioneel begeleid in die hoek door mn coach.. leuke wedstrijdjes in zicht en ook grote vooruitzichten! Is iets heel anders als die mannetjes van 69kg díe vragen voor een kuurtj!! En ten 2de ik post niks over ass gedeelde of wat dan ook ik post mijn fotos))
Netjes succes. Het gedeelte over het ass delen snap ik niet helemaal maar ieder zijn ding.
 
Ik hoop dat je ooit mijn cliënt wordt in een psychiatrische instelling :roflol:. Zo te zien zal dat niet zo lang meer duren.

In januari zei een psychiater tegen me dat ie niets voor me kon doen, true story.



Maar wel op een positieve manier :P
 
Back
Naar boven