AndroidHealthClinic

Mijn kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bryan rechter

Novice
Lid geworden
14 aug 2016
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Hoi ik weeg 89 kg ben 184 lang en me vet percentage is 10 procent. Ik train nu 4 jaar en ben 21 jaar oud dus dacht laat ik eens beginnen
Ik begin aan een kuur nou heeft een gozer in me sportschool die echt mooi en goed gespierd is aanbevolen het volgende te gebruiken. 500mg sust 500mg mast 200mg test per week verdeeld over 2 keer per week en dan 10 weken lang. Ik weet niet of dit goed is dus jullie mening graag
 
Hoi ik weeg 89 kg ben 184 lang en me vet percentage is 10 procent. Ik train nu 4 jaar en ben 21 jaar oud dus dacht laat ik eens beginnen
Ik begin aan een kuur nou heeft een gozer in me sportschool die echt mooi en goed gespierd is aanbevolen het volgende te gebruiken. 500mg sust 500mg mast 200mg test per week verdeeld over 2 keer per week en dan 10 weken lang. Ik weet niet of dit goed is dus jullie mening graag
oftewel je hebt je wat aan laten smeren en je hebt geen flauw benul wat je doet .. en je post dit ook nog eens in de verkeerde sectie..

chapeauuuu
 
Doe altijd je eigen research en geloof niet gelijk iets wat een ander zegt, maakt niet uit hoe buf ze zijn. Tenzij ze ofc sterke argumenten hebben en eventueel wat betrouwbare onderzoeken. Natuurlijk is het advies van een ander soms wel goed, maar geloof het niet blind en verdiep je er eerst zelf in om er zeker van te zijn dat je niks doms doet.
 
Ik zeg doen

Niet omdat het moet maar omdat het kan.


Ik vraag me tevens af of je met alles in je leven zoveel research doet.

Kennis is macht.
 
Teveel voor eerste kuur. Doe wat meer research voordat je begint. Sust=test alleen bevat het 4 verschillende esters.
500mg sustanon per week 8-10 Weken zat voor een eerste kuur.
 
Zou je kunnen doen, niks mis mee maar 8 weken test als eerste kuur is miss handig om te kijken hoe je erop reageert. Zal niet verbluffend zijn en het is geen verkeerd keuze om sust met mast te gebruiken. Meer iets van just to be sure ;) 10 weken is miss een beetje zonde van je geld omdat je dan een vial moet kopen waar maar een mililitertje uitgaan :o die 10e week gaat toch niet veel meer doen voor je
 
Zou je kunnen doen, niks mis mee maar 8 weken test als eerste kuur is miss handig om te kijken hoe je erop reageert. Zal niet verbluffend zijn en het is geen verkeerd keuze om sust met mast te gebruiken. Meer iets van just to be sure ;) 10 weken is miss een beetje zonde van je geld omdat je dan een vial moet kopen waar maar een mililitertje uitgaan :o die 10e week gaat toch niet veel meer doen voor je

In mijn eerste cycle was na 8 weken de rek er uit. Ik deed toen ook 12 weken omdat ik een extra vial had maar dat was zonde.

Achteraf gezien had ik dan eventueel de dosering kunnen uppen en kcal NOG opdrijven, maar als eerste kuur moet het niet te gek worden he. Mijn gewichtstoename was toen +- 10kg.
 
Hmm oké oke bedankt voor alle reacties ik ga denk ik toch maar aan een sust only kuur na wat onderzoek... sust 500 per week of 750? Wat zal hier mijn groei status op zijn. Eten en trainen is tip top in orde dus:p
 
Hmm oké oke bedankt voor alle reacties ik ga denk ik toch maar aan een sust only kuur na wat onderzoek... sust 500 per week of 750? Wat zal hier mijn groei status op zijn. Eten en trainen is tip top in orde dus:p

Kilo of 7 voor jou. 2x in de week 1ml wegprikken op de maandag en donderdag
 
Ik prik ook maandag en donderdag

Hoera morgen ochtend weer
 
Ik prik 3.5 x per week 4 ml :P
 
Nou ik heb dus mijn spullen gekregen van het merk titan healthcare. Kent iemand het merk en is het goed? Heb de 250 sust die ik 2 keer ga spuiten.
 
Ken t niet, mag ook niet besproken worden, maar vind t er wat amateur uitziet. Wil niet zeggen dat het niet legit is, maar is gewoon mijn mening. Succes met het 2 x spuiten
 
Back
Naar boven