MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

met meaantje gechillt @introweek

120kg koud van de grond hengsten naast alle ectos

"haha eerste keer hoeveel was het gr jan"

haha, hier ook bij de introweek gestaan.
stond Clean and jerk uit te leggen, groep ecto's allemaal heel enthousiast proberen en kwamen tot 40-50kg met echt afschuwelijke techniek. komt er iemand van de gym aan en doet 90kg. al die ecto's verbaasd staan te kijken:roflol:

zelf ook nog de 90kg gepakt en wat reps gedaan op de squatrack press, alleen viel die uit elkaar:sad:
 
Nah been there done that, dan toch liever duister zaakje.:o

:roflol:

Je had een soort van kroeg toch?

Zit er goed geld in auto's importeren uit oost-europa? Weet dat een autobedrijf hier in de buurt bijna alles uit de baltische staten en polen haalt.
 
Eerst liken anders vertel ik niks meer.

zo goed?

trollface_by_deniskapwnz.png
 

"je hebt 31 nieuwe meldingen"

Edit:

"je hebt 67 nieuwe meldingen"

:roflol: tnx brah

Ik had een dorpskroeg idd, is geen droog brood mee te verdienen srsly.Ben er ook mee gekapt, gelukkig schuldenvrij.

Die auto's zijn ws. elders in europa gestolen en komen voorzien van nieuwe identiteit hierheen.Zal ook wel duister zaakje zijn.
 
"je hebt 31 nieuwe meldingen"

:roflol: tnx brah

Ik had een dorpskroeg idd, is geen droog brood mee te verdienen srsly.Ben er ook mee gekapt, gelukkig schuldenvrij.

Die auto's zijn ws. elders in europa gestolen en komen voorzien van nieuwe identiteit hierheen.Zal ook wel duister zaakje zijn.

En deze post is je 4000ste like waard :heart:

Ken nog wel meerdere die zoiets probeerden en er binnen 2 jaar alweer mee waren gestopt. Gelukkig ben jij schuldenvrij gebleven.

Hmm in voor duistere auto zaakjes
 
En deze post is je 4000ste like waard :heart:

Ken nog wel meerdere die zoiets probeerden en er binnen 2 jaar alweer mee waren gestopt. Gelukkig ben jij schuldenvrij gebleven.

Hmm in voor duistere auto zaakjes

Heb het nog 4 jaar volgehouden, alleen laatste 1,5 jaar winst gedraaid en op het moment dat ik weer +/- nul stond gelijk gekapt.Het werk sloopt je ook fysiek en mentaal, mensen zien altijd alleen de leuke kant haha.

No tnx ben klaar met duistere autozaakjes.:roflol:
 
In voor duistere zaakjes met SkyBlazer en Nomen Nescio

Zorg even dat je de vuilniswagen mag besturen. Mooie cover-up dan

Heb het nog 4 jaar volgehouden, alleen laatste 1,5 jaar winst gedraaid en op het moment dat ik weer +/- nul stond gelijk gekapt.Het werk sloopt je ook fysiek en mentaal, mensen zien altijd alleen de leuke kant haha.

No tnx ben klaar met duistere autozaakjes.:roflol:

haha ja sowieso hele avond en nacht werken is kut :roflol:
 
Back
Naar boven