MuscleMeat

Sweetdreamss (are made of these) log

Bezoekers in dit topic

Vergeet woonplaats, en kijk naar leeftijd.
Zou prachtig zijn als ik nu nog een groeispurt had :roflol:

alles is mogelijk met wat slin, hgh en genoeg test en tren
 
  • Like
Waarderingen: Lef
Update woensdag 17 augustus
Vandaag was echt een rare dag. Het eten back on track krijgen lukte niet echt, ik heb gewoon honger en trek en wil eten.
De benzo's zouden daar wel eens een rol in kunnen spelen woeps:D Oh en mn maandelijkse periode die dus ook de buikpijn verklaart;)
Dus doei cutten laten we gewoon bulkdag-week-leventje houden dacht ik, maar dan wel clean en me nog enigzins inhouden;)
Gelukkig heb ik 3u geracefietst (60km) samen met mn oom (prof) dus dat heeft me weer gered.

Macro's van vandaag: 392 kh - 54 vet - 116 eiwit = 2592 cal. Best netjes op zich qua verhoudingen, en 1188 cal verbrand met het fietsen.

Maar plan voor de rest vd week: weer teruggaan naar de cut hoeveelheden, en de rest van de week wat milde cardio doen.
Volgende week pak ik dan de BBG wel weer op:) Mn gewicht was vanochtend btw 53.8kg dus toch ietsje afgevallen.

Ongesteld zijn is geen reden om je trainingen niet te doen. Ik zou gewoon gaan trainen. :P Het kan wel de reden zijn voor je enorme honger. Ook kan het de oorzaak zijn van meer spierpijn. Maar dat is meer de week voordat je ongesteld bent. Het hormoon progesteron verhoogt dan wat zorgt voor meer eiwit afbraak. Maar als je ongesteld wordt verlagen deze waardes weer.
 
Ongesteld zijn is geen reden om je trainingen niet te doen. Ik zou gewoon gaan trainen. :P Het kan wel de reden zijn voor je enorme honger. Ook kan het de oorzaak zijn van meer spierpijn. Maar dat is meer de week voordat je ongesteld bent. Het hormoon progesteron verhoogt dan wat zorgt voor meer eiwit afbraak. Maar als je ongesteld wordt verlagen deze waardes weer.
Vrouwen en hun hormoontjes .. oh wacht wait wutt
 
Net op tijd, anders had je twee boze ongestelde vrouwen achter je aan. :roflol:
die uitdaging wil ik wel aan gaan niks leuker dan een boze vrouw (of 2) :rolleyes::o
 
Update donderdag 18 augustus
Nou ik was vandaag wel echt chaggie hoor. Hadden ze een house concert 100m van m'n huis georganiseerd :schoot: Dus ik ben m naar het strand gepeerd met wat vrienden. Geen training dus weer:( aangezien ik die thuis doe.

Verder wel geslaagd met m'n cut weer herpakken, 2036 cal op (233 kh - 84 vet- 85 eiwit). Morgen dan nog wat lager in cal zitten en klimmen + boulderen wat ook goede krachttraining is. Ga dus dan maar niet BBG doen in de ochtend:p

Sweet dreams:)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
:whip:


Edit: Ben niet zo snel boos hoor. Ben lief. :)

na die emoticon weet ik het nog niet helemaal zeker hoor .. lichtelijke twijfel.. overtuig me eerst maar eens :o
 
Update donderdag 18 augustus
Nou ik was vandaag wel echt chaggie hoor. Hadden ze een house concert 100m van m'n huis georganiseerd :schoot: Dus ik ben m naar het strand gepeerd met wat vrienden. Geen training dus weer:( aangezien ik die thuis doe.

Verder wel geslaagd met m'n cut weer herpakken, 2036 cal op (233 kh - 84 vet- 85 eiwit). Morgen dan nog wat lager in cal zitten en klimmen + boulderen wat ook goede krachttraining is. Ga dus dan maar niet BBG doen in de ochtend:p

Sweet dreams:)
als je naar dat house concert ging had je wel meteen je cardio te pakken ;)

klimmen doe je op een klimmuur ofzo of wat moet ik me daar bij voorstellen'?
 
als je naar dat house concert ging had je wel meteen je cardio te pakken ;)

klimmen doe je op een klimmuur ofzo of wat moet ik me daar bij voorstellen'?

Klimmen op de grond is niet zo effectief :D
 
Back
Naar boven