Fitness Seller

World’s Strongest Man 2016 Events Announced

Bezoekers in dit topic

Veel blessures bij de squat heb ik gelezen maar ik heb niet meegekregen wie er allemaal geblesseerd is geraakt

hoorde ook dat er 4 geblesseerd zijn of dat ook waar is weet ik niet. heb maar 1 naamgehoord. zie spoiler.

schijnt dat Johannes Arsjo zijn lies gescheurd heeft tijdens de squat.
 
hoorde ook dat er 4 geblesseerd zijn of dat ook waar is weet ik niet. heb maar 1 naamgehoord. zie spoiler.

schijnt dat Johannes Arsjo zijn lies gescheurd heeft tijdens de squat.

Ik had het ook bij Arsjo voorbij zien komen.
 
De 9 (?) finalisten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
1.jpg
 
Benieuwd wat er met Hall verkeerd ging in de frame carry! Hij is conditioneel niet de beste, maar laatste had ik niet verwacht!
 
Benieuwd wat er met Hall verkeerd ging in de frame carry! Hij is conditioneel niet de beste, maar laatste had ik niet verwacht!

Loz alweer geblesseerd :(
 
Wordt weer een inhaalslag voor Hall
 
Hall moet een jaar wsm met veel stativ events, anders denk ik niet dat hij het gaat winne.
 
Wordt weer een inhaalslag voor Hall

denk het niet, de deadlift zal hij waarschijnlijk wel winnen. 2de plaats gaat denk ik naar Brian Shaw.
de plane pull, kettlebell trow en atlas stones zal hij allemaal onder Brian Shaw eindigen denk ik dus hij zal niet echt een inhaalslag kunnen slaan.
 
Gregorz Szymanski valt erg tegen ben echt benieuwd naar de uitslag, kan nog spannend worden.
 
3e, gedeeld 2e, en gedeeld 1e op de eerste 3 onderdelen met alleen maar goede onderdelen te gaan voor Shaw....
 
Hoe weten jullie dit allemaal, mag toch pas rond de kerst bekend gemaakt worden?
 
Sugden Barbell..
 
Hoe weten jullie dit allemaal, mag toch pas rond de kerst bekend gemaakt worden?
Ze willen het allemaal geheim houden tot dat het in engeland op TV geweest is. Dit is altijd met de kerst. Wordt daar ook altijd heel goed bekeken.

De deelnemers mogen zelf volgens mij tot die tijd niets over de uitslag zeggen. Maar aangezien de wedstrijd ook open os voor publiek kan iemand uit het publiek via social media de resultaten wel gewoon delen
 
Ze willen het allemaal geheim houden tot dat het in engeland op TV geweest is. Dit is altijd met de kerst. Wordt daar ook altijd heel goed bekeken.

De deelnemers mogen zelf volgens mij tot die tijd niets over de uitslag zeggen. Maar aangezien de wedstrijd ook open os voor publiek kan iemand uit het publiek via social media de resultaten wel gewoon delen

Ja ik weet het man, het is toch ook achterlijk om dat systeem anno 2016 nog op te houden. Een half jaar 'geheim houden' dat je WSM bent terwijl iedereen het natuurlijk allang weet binnen tien minuten na het einde van de wedstrijd dankzij social media
 
Plane Pull

  1. Hafthor Bjornsson(Iceland) – 10pts
  2. Brian Shaw(USA) – 9pts
  3. Eddie Hall(England) – 8pts
  4. Konstantine Janashia(Georgia) – 7pts
  5. Matjaz Belsak(Slovenia) – 6pts
  6. Gregorz Szymanski(Poland) – 5pts
  7. Martins Licis(USA) – 4pts
  8. Mateusz Kielszkowski(Poland) – 3pts
  9. Jean Francois Caron(Canada) – 2pts
Kettlebell Toss

  1. Brian Shaw(USA) – 10pts
  2. Hafthor Bjornsson(Iceland) – 9pts
  3. Jean Francois Caron(Canada) – 8pts
  4. Eddie Hall(England) – 7pts
  5. Konstantine Janashia(Georgia) – 6pts
  6. Gregorz Szymanski(Poland) – 5pts
  7. Mateusz Kielszkowski(Poland) – 4pts
  8. Matjaz Belsak(Slovenia) – 3pts
  9. Martins Licis(USA) -2pts
Points After 5 events

  1. Brian Shaw(USA) – 44pts
  2. Hafthor Bjornsson(Iceland) – 41pts
  3. Konstantine Janashia(Georgia) – 36pts
  4. Eddie Hall(England) – 35pts
  5. Mateusz Kielszkowski(Poland) / Jean Francois Caron(Canada) – 24.5pts
  6. Martins Licis(USA) – 23.5pts
  7. Gregorz Szymanski(Poland) – 19.5pts
  8. Matjaz Belsak(Slovenia) – 19pts
 
Brian Shaw heeft gewonnen. zoals bijna iedereen hier ook voorspeld heeft.

Haftor Bjornson 2de
Eddie Hall 3de
 
Back
Naar boven