Fitness Seller

Sweetdreamss (are made of these) log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Oke ik begrijp het. Heb het vaak als advies gezien, dus vroeg het me af. Zelf deed ik het met vooral met negatives en in mindere mate met contragewicht.
Kan igg nu enkele pull ups met neutrale grip. Nog geen wide grip >.>

Negatives wel een aanrader?

Yep
 
Goede verhouding tussen logs en off topic hier... :rolleyes:
 
was dit niet de off topic ongestelde vrouwen sectie hier dan??
 
Het is rood en het vliegt rond in een klaslokaal, wat is het?
 
  • Like
Waarderingen: Lef
Je gebruikt geen elastiek, je gebruikt de cables.
 
Heb geen vriendin in huis dus neen een zaag heb ik niet, en een tang ook niet :D
:(
Je had het net over ongestelde mannen.

Waar heb je die tang voor nodig?
Not sure of dit een handige vraag is om te stellen aan jou.
 
jongens maak hier nu niet een KUTtopic van :fire:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
je kan juist beter vaker gaan wegen en de steekproef grote vergroten en dan uitmiddelen ipv minder te gaan wegen.

ik weeg mezelf iedere dag tijdens bulk en cut en ik weeg de hele week altijd hetzelfde pas na het weekend is er opeens iets af of bij dus het maakt bij mij geen reet uit of ik iedere dag weeg

Ik weeg 3x per week, geeft een goed gemiddelde maar is niet zo extreem als elke dag. Als je een beetje je verstand gebruikt kun je ook wel bedenken dat je niet zomaar een kilo aankomt als je niks geks hebt gedaan.

Zo een band katapulteert je bij wijze van spreken omhoog en net de spieren die je nodig hebt om een goede pull up te doen worden hierdoor uitgeschakeld oid las ik eens in een artikel dat ik nu helaas niet meteen kan terug vinden, de uitkomst van dat artikel was: carry over van banded pull ups naar pull ups = 0.0

Hm miss dat ik daarom het opeens zo goed kon haha. Dus eerst gewoon andere oefeningen doen tot ik sterk genoeg ben voor een echte pullup?

Verdere update
Het cutten gaat echt kut. Ik zit op netto gemiddeld 2220 cal deze week (vandaag 2350 zelfs) wat zo ongeveer mijn behoefte is. Punt is dat ik nooit meer iets na het avondeten eet, want tegen die tijd zit ik al boven m'n limiet. Ik voel me echt zwak, maar honger maakt een mens ook zwak dus dan geef ik toe. Ik eet dan wel gezonde dingen als fruit, maar het tikt toch aan. Advies?:treuren::treuren:

Verder wel spierpijn van het klimmen gisteren. En de spiegel was me vandaag ook te vriend ondanks al het eten. Mijn biceps zijn groter geworden als ik ze met oude foto's vergelijk en ik voel mijn buikspieren beter. Alleen moet ik dat nu dus niet weggooien door weer meer te eten:sad:

En verder ben ik in shock dat Vegan Gains (YouTuber) een vriendin blijkt te hebben, daar gaat m'n ego. Rip
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Verdere update
Het cutten gaat echt kut. Ik zit op netto gemiddeld 2220 cal deze week (vandaag 2350 zelfs) wat zo ongeveer mijn behoefte is. Punt is dat ik nooit meer iets na het avondeten eet, want tegen die tijd zit ik al boven m'n limiet. Ik voel me echt zwak, maar honger maakt een mens ook zwak dus dan geef ik toe. Ik eet dan wel gezonde dingen als fruit, maar het tikt toch aan. Advies?:treuren::treuren:

Ja dit is gewoon niet goed je eten inplannen, valt weinig over te zeggen het enige wat je kunt doen is minder vreten. Drink eens wat vlozaadvezels (psyllium husk) met (ceylon)kaneel weg, dat stopt cravings (vooral naar carbs).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik weeg 3x per week, geeft een goed gemiddelde maar is niet zo extreem als elke dag. Als je een beetje je verstand gebruikt kun je ook wel bedenken dat je niet zomaar een kilo aankomt als je niks geks hebt gedaan.



Hm miss dat ik daarom het opeens zo goed kon haha. Dus eerst gewoon andere oefeningen doen tot ik sterk genoeg ben voor een echte pullup?

Verdere update
Het cutten gaat echt kut. Ik zit op netto gemiddeld 2220 cal deze week (vandaag 2350 zelfs) wat zo ongeveer mijn behoefte is. Punt is dat ik nooit meer iets na het avondeten eet, want tegen die tijd zit ik al boven m'n limiet. Ik voel me echt zwak, maar honger maakt een mens ook zwak dus dan geef ik toe. Ik eet dan wel gezonde dingen als fruit, maar het tikt toch aan. Advies?:treuren::treuren:

Verder wel spierpijn van het klimmen gisteren. En de spiegel was me vandaag ook te vriend ondanks al het eten. Mijn biceps zijn groter geworden als ik ze met oude foto's vergelijk en ik voel mijn buikspieren beter. Alleen moet ik dat nu dus niet weggooien door weer meer te eten:sad:

En verder ben ik in shock dat Vegan Gains (YouTuber) een vriendin blijkt te hebben, daar gaat m'n ego. Rip
overdag je maaltijden kleiner portioneren zodat je in de avond nog ruimte overhoud voor nog een maaltijd of kleine snack?
 
Back
Naar boven