AndroidHealthClinic

Sweetdreamss (are made of these) log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nope, niks ongezonds op. 150 gram carbs aan fruit al sowieso (blame de dadels), en dan nog 100 gram uit brinta en brood, en zoete aardappel tikt ook aan en dan nog wat overige producten
Als je zo door blijft gaan mag je misschien wel bij vntl in z'n high-carb clubje
 
Maandag 22 augustus
Vandaag ging weer eens niet hoe ik het wilde, vooral eet technisch gezien. Qua beweging heb ik driekwartier lichte cardio gedaan, maar ik heb erg spierpijn in mijn kuiten door de training van gisteren en kon dus niet veel. Ik had een mooi voedingsschema opgesteld, alleen bij het avondeten week ik af (ik bleef bij iemand eten, en die had vegan kroketten en die moest ik testen ofc:D) en toen ik het op MFP invulde schrok ik me dood van de calorieen:eek: Eigen schuld dikke buld. Volgende keer dus 1) niet afwijken en 2) als ik dan afwijk, van te voren de calorieen checken. Spelt pita broodjes klinken heel leuk maar twee van die dingen zijn toch al weer 390 cal wat 2/9 is van mijn cal limiet. Toch post ik het maar om er wat van te leren. Is het afgezonderd van het avondeten wel oke? :) Macro's zijn nu ongeveer 55% carbs - 25% vet - 20% eiwit, 1900 cal probeer ik naar te streven max. Mn onderhoud heb ik nog eens uitgerekend en mn BMR is 1390 cal en dit vermenig ik denk ik met 1,6 aangezien ik naast sporten ook best wel een ADHD type ben:D en dat geeft 2224 cal als behoefte.

Schermafbeelding 2016-08-22 om 22.29.52.png Schermafbeelding 2016-08-22 om 22.30.09.png

Belangrijkste aanpassing is de kwark in de avond, ik heb gelezen dat je het beste eiwitten en vetten voor het slapen kan eten en geen koolhydraten meer. Verder minder fruit tussendoor, want je kan nou ook weer niet onbeperkt fruit eten. De soja melk in de ochtend was nu de chocolade variant (met veel toegevoegde suiker), want ik moet dat pak opmaken van mn moeder en dan ga ik weer voor de naturel variant.

Ik vind het echt zwaar kut dat ik het steeds weer verkloot:( en mn 'morgen weer een nieuwe dag' irriteert me onderhand de pleuris:mad:, maar toch zeg ik het weer. Ik zit te denken aan morgen even een echt low kcal day om even de afgelopen dagen/week goed te maken. Geen slappe excuses meer. Verder spreekt IF me ook erg aan, maar mijn omgeving ziet dat echt als gestoord dus ik ben bang dat ze me dat niet gaan toestaan.

Naja, laten we zeggen dat ik iig deel kan worden van de carb-the-fuck-up club van vntl & co:p Ook al gaat 800 gram carbs mij net ietsje te ver haha.

Schermafbeelding 2016-08-22 om 22.29.52.png


Schermafbeelding 2016-08-22 om 22.30.09.png
 
  • Like
Waarderingen: vntl
bij mij leiden die low kcal dagen tot binge eten dus ik raad het je ook af :o
 
is dit het nieuwe dbb cafe?
 

*dizkasting

bij mij leiden die low kcal dagen tot binge eten dus ik raad het je ook af :o

Uiteindelijk maar niet gedaan, maar vandaag wel eindelijk weer volgens m'n schema gegeten dus ben stiekem heel trots op mezelf haha:D 1938 cal waarvan slechts 187 carbs (39%) - 70 vet (34%) - 125 eiwit (27%). Beviel me prima, heb zat gegeten, ook weer eens in de avond en zelfs binnen m'n macro's een paar blokjes chocola kunnen nemen. Geeft echt weer hoop en vertrouwen in mezelf dit:cheer:


Betere vraag, noem een product waar geen vegan versie van is tegenwoordig.

Ja, haal jij Acht Cola, Acht Bier?

Wel cherry cola zero voor mij aub:yes: en bier is echt gross ik snap niet hoe mensen dat lekker kunnen vinden:kots:
 
jij mag ook nog helemaal niet drinken! :o
 
VEGAN roids.
 
Back
Naar boven