MuscleMeat

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Consumentenmaatschappij President



Lachen geblazen...
 
Nieuwe rel.


Om te voorkomen dat Hillary Clinton als president linkse rechters aanwijst moeten mensen wellicht naar de wapens grijpen. Daar heeft Donald Trump dinsdag op gezinspeeld in een toespraak.

‘De mensen van het tweede amendement’
Trump sprak zijn aanhang toe in Wilmington, in de staat North Carolina. ,,Als zij haar rechters mag kiezen is er niets dat jullie daar aan kunnen doen”, zei Trump, een scenario dat door zijn fans met boegeroep werd beantwoord. “Alhoewel, de mensen van het tweede amendement, misschien is er wel iets. Ik weet niet.” In het tweede amendement van de Amerikaanse grondwet is het recht op het bezit van vuurwapens vastgelegd.

Trump: Opmerking is verkeerd geïnterpreteerd
Volgens Trumps campagneteam is de opmerking verkeerd geïnterpreteerd. “Het heet de kracht van eenwording”, stond in een verklaring. “De mensen van het tweede amendement zijn zeer geestdriftig en enorm verenigd, waardoor ze veel politieke macht hebben. En dit jaar zullen ze in recordaantallen stemmen, niet op Hillary Clinton, maar op Donald Trump.”

http://nieuws.tpo.nl/2016/08/09/donald-trump-maakt-grap-neerschieten-hillary-clinton/
 
Kan echt geen minuut kijken naar die Fallon. Waar is de tijd gebleven dat je na de Letterman top 10 de tv uitdeed en ging pitten? :(
 
Obama keurde meer geheime missies goed, tijdens zijn eerste vier jaar als president, dan W. Bush in 8 jaar. Obama trok daaropvolgend het Amerikaanse leger terug uit Irak. Waardoor binnen x aantal tijd IS het achtergelaten machtsvacuüm met veel plezier opvulde.

En dan is er nog Lybie en Syrie.
 
Als een presidentskandidaat zo vaak verkeerd geïnterpertereerd wordt, vraag ik me af of hij wel die functie wel moet krijgen :roflol:
 
Trump is mooi z'n eigen ondergang aan het delven met z'n onzin en perverse suggesties die hij er uit flapt.


1913945_814031578722813_3486928116920765860_n.jpg
 
Een klassieker:


Aanvullend:


W. Bush @ 1:15 (misplaatste grap over exit strategy)

 
Hillary is mooi haar eigen ondergang aan het delven met dr onzin en perverse suggesties die ze er uit flapt.
 
Kan echt geen minuut kijken naar die Fallon. Waar is de tijd gebleven dat je na de Letterman top 10 de tv uitdeed en ging pitten? :(
Er is echt niets ergers imo dan die today show op comedy central. Wat een zielige Clinton propaganda is dat zeg.
 
Er is echt niets ergers imo dan die today show op comedy central. Wat een zielige Clinton propaganda is dat zeg.

Kijk eens een avondje Nieuwsuur. Of sowieso de gehele NPO. Ze proberen het nog wel wat te verhulllen maar is toch duidelijk dat ze pro Clinton zijn
 
Opiniemakers worden ook speciaal geselecteerd voor het Clintongeluid. 'Sjarrel' Groenhuijsen op de radio :roflol: De Amerika-deskundige. Naar hem moeten we luisteren.
 
Ik vind dat ze dat met die Lewinsky best nog wel aardig aanpakt. Ze liegt dat ze barst (schudt met het hoofd Nee wanneer ze Ja zegt en vice versa; daarnaast nog op diverse punten perst ze dr lippen samen, wat een indicator is dat ze nog wel wat meer had willen zeggen) maar ze blijft er wel goed onder. Weet niet of ik dat zou kunnen, ook niet 10 jaar na dato.
 
Blijkt dat NL regering vorig jaar een donatie van tussen de €5-10 miljoen gedaan heeft aan Clinton foundation. Er zijn nu 14.900 mails gevonden door FBI, onduidelijk is nog of ze allemaal nieuw zijn. Deze moeten van de rechter versneld vrijgegeven worden.
 
Zowel Bill als Hilary sporen voor geen meter. :roflol:
 
Blijkt dat NL regering vorig jaar een donatie van tussen de €5-10 miljoen gedaan heeft aan Clinton foundation. Er zijn nu 14.900 mails gevonden door FBI, onduidelijk is nog of ze allemaal nieuw zijn. Deze moeten van de rechter versneld vrijgegeven worden.
Misschien toch nog wel Hillary voor prison 2016 :D
 
Blijkt dat NL regering vorig jaar een donatie van tussen de €5-10 miljoen gedaan heeft aan Clinton foundation. Er zijn nu 14.900 mails gevonden door FBI, onduidelijk is nog of ze allemaal nieuw zijn. Deze moeten van de rechter versneld vrijgegeven worden.


Mn eerste reactie is dat de Nederlandse overheid niet zo idioot moet doen met ons belastinggeld, maar vrijwel iedere overheid in de wereld (tracht) buitenlandse politiek te beinvloeden. Dus feitelijk is dat nogal een naieve gedachte van me eigenlijk.

Dat van die 15K emails is nog wel iets sappiger: Deze zijn achtergehouden ondanks het mandaat van de rechter. Goeie kans dus dat er wat interessants tussen zit.
 
Back
Naar boven