AndroidHealthClinic

Anavar only

Bezoekers in dit topic

Mijn coach raadde mij idd 30 mg aan. Ik heb zelf voorgesteld om te beginnen met 15 mg. Ik weet dat dat weinig is maar ik kan nog altijd omhoog met de dosis als ik er niks van merk.

Plus ik ben nogal panisch om iets te nemen, waarom denken jullie dat ik 14 jaar wacht met iets te proberen.

Het is me ook niet om de grote kilo's te doen. Ik hoop gewoon dat het wat spieren spaart met diëten.

Thanks voor de steun Rob. Maar ik ga sowieso mijn log hier afmaken wat de reacties ook zijn. Al is het maar voor als er iemand anders die hetzelfde wil doen er iets aan heeft.
 
De sociale omgeving van sommigen? Hoeveel geloven er nog dat je van die supertijden kan neerzetten en andere topprestaties op nen trappist met een ei in. Of hoeveel zijn er niet die zeggen en geloven van iedereen pakt doping maar mijn favoriet niet hoor.

Dat is beetje dubbel. Zodra je wat gains maakt ga je altijd verdenkingen hebben. Trust me ik heb er wel redelijk mee te maken. Maar ik kan nu nog met droge ogen zeggen dat ik geen middelen neem. Als ik nu bv ga cutten met var dan zal ik ripped worden, minder massa verliezen, kracht vast houden en er wel 'mee weg komen'.

Weet niet of je sommige kuurlogs leest hier maar er zijn best een aantal roided as phuck personen die zelfs voor hun vriendin het gebruik verbergen on de noemer 'goed eten en hard trainen'.

Naja ik wil niet het hele log overnemen als oude zeurkont. 15 mg zou ik idd zelf ook niet aan beginnen want dan weet je dat je wel echt minimaal tot geen gains gaat hebben. 30 mg zie ik wel als ondergrens. 15 zou kunnen.
 
Dag 8:
Dosis 15mg

Gisteren hamstrings en schouders. Degelijke training.

Sides:
Woensdag kreeg ik last van gevoelige tepels en heb het nog steeds al is het niet erger geworden en is er niks zichtbaar of voelbaar. Gezien Anavar zelf niet kan converteren naar oestrogeen vond ik dat raar dus ben ik gaan googlen nr meer info, het komt niet vaak voor mr het gebeurd. Er zijn een aantal mogelijke scenario's:

- mogelijkheid 1: wat ik heb, is niet Anavar. Gezien ik een test gedaan heb en ik nog mensen ken die hetzelfde product nemen ben ik 95% zeker dat ik het echte heb. Ook is het product echt volgens de mensen in mijn echt of nep topic.

- scenario 2: Anavar is gekend om al in zeer lage hoeveelheden SHBG te verlagen. Lees er de studies maar op na, er is al een drastisch effect op 0.1mg/kg var per dag. Het kan zijn dat er dus een pak meer van mijn eigen geproduceerd testosteron vrij komt en omgezet wordt in o.a. oestrogeen.

- scenario 3:
Mijn eigen test productie ligt al plat en daardoor is de beschermende werking van DHT weg. Lijkt me straf gezien ik nog mr een weekje bezig ben en dat op een "vrouwen" dosis. Ik heb ook totaal geen libido probleem.

- scenario 4: ik beeld me dingen in, lijkt me ook niet het geval, gezien gyno geen seconde in mijn gedachten zat, voor ik iets voelde opkomen.

Plan van actie: 10 mg nolva per dag

Ik had hier niet opgerekend dus ik moet de Nolvadex dus snel gaan regelen. LES NUMMER 1: zorg altijd dat je Nolvadex achter de hand hebt, ookal neem je iets waar gyno normaal niet bij voorkomt. Het lichaam is een complex iets en iedereen is uniek.

Ik had wel nog zink liggen thuis, vanaf afgelopen donderdag neem ik 50mg elementaire zink per dag. Wordt op sommige internet boards aanbevolen als anti oestrogeen er zijn er die het als vervanger van Arimidex gebruiken. Lijkt me wel heel straf, mr het zal zeker geen kwaad kunnen. Medische publicaties vertonen trouwens een werkelijk effect van zink op oestrogeen. Ik heb na een paar dagen zink wel nog geen verandering gemerkt, nuja ik weet niet hoe snel zo iets moet veranderen, mssn dat het met nolva ook wel een paar dagen duurt voor ik verandering begin te merken.
 
Je gaat echt geen gyno krijgen van 15mg var
Misschien is het dbol ... pm mag ook
 
Echt geen nolvadex gaan nemen gast bij die mieren dosis anavar. Als je idd gevoelige tepels krijgt flikker je het in de vuilbak en haal je legit anavar.
 
Dag 8:
Dosis 15mg

Gisteren hamstrings en schouders. Degelijke training.

Sides:
Woensdag kreeg ik last van gevoelige tepels en heb het nog steeds al is het niet erger geworden en is er niks zichtbaar of voelbaar. Gezien Anavar zelf niet kan converteren naar oestrogeen vond ik dat raar dus ben ik gaan googlen nr meer info, het komt niet vaak voor mr het gebeurd. Er zijn een aantal mogelijke scenario's:

- mogelijkheid 1: wat ik heb, is niet Anavar. Gezien ik een test gedaan heb en ik nog mensen ken die hetzelfde product nemen ben ik 95% zeker dat ik het echte heb. Ook is het product echt volgens de mensen in mijn echt of nep topic.

- scenario 2: Anavar is gekend om al in zeer lage hoeveelheden SHBG te verlagen. Lees er de studies maar op na, er is al een drastisch effect op 0.1mg/kg var per dag. Het kan zijn dat er dus een pak meer van mijn eigen geproduceerd testosteron vrij komt en omgezet wordt in o.a. oestrogeen.

- scenario 3:
Mijn eigen test productie ligt al plat en daardoor is de beschermende werking van DHT weg. Lijkt me straf gezien ik nog mr een weekje bezig ben en dat op een "vrouwen" dosis. Ik heb ook totaal geen libido probleem.

- scenario 4: ik beeld me dingen in, lijkt me ook niet het geval, gezien gyno geen seconde in mijn gedachten zat, voor ik iets voelde opkomen.

Plan van actie: 10 mg nolva per dag

Ik had hier niet opgerekend dus ik moet de Nolvadex dus snel gaan regelen. LES NUMMER 1: zorg altijd dat je Nolvadex achter de hand hebt, ookal neem je iets waar gyno normaal niet bij voorkomt. Het lichaam is een complex iets en iedereen is uniek.

Ik had wel nog zink liggen thuis, vanaf afgelopen donderdag neem ik 50mg elementaire zink per dag. Wordt op sommige internet boards aanbevolen als anti oestrogeen er zijn er die het als vervanger van Arimidex gebruiken. Lijkt me wel heel straf, mr het zal zeker geen kwaad kunnen. Medische publicaties vertonen trouwens een werkelijk effect van zink op oestrogeen. Ik heb na een paar dagen zink wel nog geen verandering gemerkt, nuja ik weet niet hoe snel zo iets moet veranderen, mssn dat het met nolva ook wel een paar dagen duurt voor ik verandering begin te merken.
scenario 2 en 3 spreken elkaar al tegen pik..

voor de rest wat hierboven wordt gezegd
 
blijf gewoon van je tepels, ik was ( en ben nog steeds) ook heel huiverig voor gyno maar als je er aan zit te prutsen gaje de klier sowieso irriteren

lijkt me sterk dat je op deze dosis gyno gaat ontwikkelen, en al zeker een snel groeiende
 
blijf gewoon van je tepels, ik was ( en ben nog steeds) ook heel huiverig voor gyno maar als je er aan zit te prutsen gaje de klier sowieso irriteren

lijkt me sterk dat je op deze dosis gyno gaat ontwikkelen, en al zeker een snel groeiende
Heb idd het idee dat er velen zijn die 24/7 aan hun nipples zitten :roflol:

Zolang ik niets voel/merk check ik het eens per 3/4 weken ff en klaar. Des te meer je er aan zit -> irritatie misschien idd? -> tussen de oren -> word erger -> je gaat spoken zien -> onnodig Nolva/Aro slikken :D
 
heb gisteren me borst geschoren en me tepel opengehaald nu jeukt die.. moet ik nu nolva slikken..
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Mijn coach raadde mij idd 30 mg aan. Ik heb zelf voorgesteld om te beginnen met 15 mg. Ik weet dat dat weinig is maar ik kan nog altijd omhoog met de dosis als ik er niks van merk.

Plus ik ben nogal panisch om iets te nemen, waarom denken jullie dat ik 14 jaar wacht met iets te proberen.

Het is me ook niet om de grote kilo's te doen. Ik hoop gewoon dat het wat spieren spaart met diëten.

Thanks voor de steun Rob. Maar ik ga sowieso mijn log hier afmaken wat de reacties ook zijn. Al is het maar voor als er iemand anders die hetzelfde wil doen er iets aan heeft.
probeer je voor de rest niet aftekraken ofzo evengoed leuk dat je je log af maakt.
 
Week 2:

Dosis 15 mg/dag (met caffeine)

Ik heb besloten om vanaf deze week mijn anavar met caffeine te nemen. Volgens een Portugese studie wordt oxandrolone (anavar) tot 20x beter opgenomen indien ingenomen met 300 mg caffeine. 300mg vind ik wat veel. ’s Morgens neem ik 100 mg bij mijn oxandrolone en ’s middags 50 mg, ’s avonds niets in verband met slaap. Volgens de studie zou een mindere dosis ook een effect moeten hebben al is het minder.

Dit past in mijn strategie om met zo laag mogelijke dosering zoveel mogelijk effect te hebben.

Link naar de studie:
http://www.adop.pt/media/4114/Oxandrolone_excretion_effect_of_caffeine_dosing_.pdf

Merk ik weinig tot niets, ga ik met mijn dosis oxandrolone omhoog.

Sides:

De gevoelige tepels lijken beter. Ik heb dankzij de snelle actie van een vriend nolvadex kunnen regelen en heb het hier nu liggen, ik houd het voorlopig achter de hand.

Ik neem sinds donderdag 50mg elementaire zink per dag wat volgens studies E2 significant verlaagt, dat lijkt te werken maar kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik de gyno symptonen me inbeelde door er te fel mee bezig te zijn. Ik neem nu ook het kruid Mucuna Pruriens. Mucuna bevat l-dopa wat dopamine verhoogt in het lichaam, meer dopamine zorgt voor een verlaging van prolactine.

Verder neem ik al 5 jaar een medicament voor een medisch probleem wat ik heb met mijn spijsvertering. Ik had het met mijn huisarts over de hoge prolactine waarde in mijn “natural” bloedresultaten gehad. Volgens mijn dokter verhoogt dat medicament prolactine, en inderdaad ik heb heel wat wetenschappelijke artikels gevonden die dit bevestigt. Momenteel gaat het heel goed met mijn spijsvertering dus ik heb in samenspraak met mijn huisarts de dosis met de helft verlaagt, zodra ik terug problemen merk met mijn spijsvertering merk ga ik weer omhoog. Prolactine kan ook voor gyno zorgen dus ja ik hou het in de gaten. Ik neem de Mucuna en ik heb Nolva liggen, ik weet dat er mensen van mening zijn dat nolva niet werkt voor prolactine en/of progesteron gyno maar daar ben ik het niet mee eens en deze studie ook niet:
http://www.ergogenics.org/progesteronblokkers-helpen-niet-tegen-gyno-door-nandrolone-decanoate.html

Ben alleszins benieuwd als ik over een paar weken mijn bloed opnieuw laat trekken, hoe het er uit ziet.
 
Laatst bewerkt:
Week 2:
Dosis 15 mg/dag met 150 mg cafeïne

Trainingen gaan goed, off-season kracht en veel pomp.

Gewicht is nog steeds het zelfde. Ik zit ook in een kcal deficit. Ben denk ik wel droger geworden. Dat gaan we over 2 weken zeker weten als er weer wat statistieken worden vastgelegd.

Ik ga hier ook niet iedere keer "top training" of iets dergelijks posten. Ik zal vooral loggen als ik veranderingen merk. Kan op gebied van kracht, sides, vet%, gewicht,...
 
Week 2:

Dosis 15 mg/dag (met caffeine)

Ik heb besloten om vanaf deze week mijn anavar met caffeine te nemen. Volgens een Portugese studie wordt oxandrolone (anavar) tot 20x beter opgenomen indien ingenomen met 300 mg caffeine. 300mg vind ik wat veel. ’s Morgens neem ik 100 mg bij mijn oxandrolone en ’s middags 50 mg, ’s avonds niets in verband met slaap. Volgens de studie zou een mindere dosis ook een effect moeten hebben al is het minder.

Dit past in mijn strategie om met zo laag mogelijke dosering zoveel mogelijk effect te hebben.

Link naar de studie:
http://www.adop.pt/media/4114/Oxandrolone_excretion_effect_of_caffeine_dosing_.pdf

Merk ik weinig tot niets, ga ik met mijn dosis oxandrolone omhoog.

Sides:

De gevoelige tepels lijken beter. Ik heb dankzij de snelle actie van een vriend nolvadex kunnen regelen en heb het hier nu liggen, ik houd het voorlopig achter de hand.

Ik neem sinds donderdag 50mg elementaire zink per dag wat volgens studies E2 significant verlaagt, dat lijkt te werken maar kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik de gyno symptonen me inbeelde door er te fel mee bezig te zijn. Ik neem nu ook het kruid Mucuna Pruriens. Mucuna bevat l-dopa wat dopamine verhoogt in het lichaam, meer dopamine zorgt voor een verlaging van prolactine.

Verder neem ik al 5 jaar een medicament voor een medisch probleem wat ik heb met mijn spijsvertering. Ik had het met mijn huisarts over de hoge prolactine waarde in mijn “natural” bloedresultaten gehad. Volgens mijn dokter verhoogt dat medicament prolactine, en inderdaad ik heb heel wat wetenschappelijke artikels gevonden die dit bevestigt. Momenteel gaat het heel goed met mijn spijsvertering dus ik heb in samenspraak met mijn huisarts de dosis met de helft verlaagt, zodra ik terug problemen merk met mijn spijsvertering merk ga ik weer omhoog. Prolactine kan ook voor gyno zorgen dus ja ik hou het in de gaten. Ik neem de Mucuna en ik heb Nolva liggen, ik weet dat er mensen van mening zijn dat nolva niet werkt voor prolactine en/of progesteron gyno maar daar ben ik het niet mee eens en deze studie ook niet:
http://www.ergogenics.org/progesteronblokkers-helpen-niet-tegen-gyno-door-nandrolone-decanoate.html

Ben alleszins benieuwd als ik over een paar weken mijn bloed opnieuw laat trekken, hoe het er uit ziet.
Je snapt echt geen reet van die caf+oxandrolon-studie he.
 
Je snapt echt geen reet van die caf+oxandrolon-studie he.

Leg het me eens uit Einstein, daar heb ik meer aan als aan die opmerking

We postulate that caffeine increases the bioavailability of oxandrolone, probably by increasing gut emptying. Practically this means that similar concentrations/effects may be achieved using lower dosages.

Caffeine is reported to accelerate absorption of some drugs (e.g. paracetamol).

Lijkt mij niet zo moeilijk, kan me natuurlijk vergissen

Ergogenics heeft de studie ook al eens kort besproken. Mr ik kan altijd iets over het hoofd zien hé:
http://www.ergogenics.org/cafeine-versterkt-anabole-werking-oxandrolone.html
 
Laatst bewerkt:
Leg het me eens uit einstein, daar heb ik meer aan als aan die opmerking



Lijkt mij niet zo moeilijk, kan me natuurlijk vergissen
Je schrijft:
Volgens een Portugese studie wordt oxandrolone (anavar) tot 20x beter opgenomen indien ingenomen met 300 mg caffeine.
Dat schrijven ze helemaal niet. Ze vonden dat er een ongeveer twintigmaal meer excretie in de urine plaatsvond van oxandrolon in de 24 uur na inname wanneer het gecombineerd werd met caffeine. Dit kan een heleboel redenen hebben, waaronder een verbeterde absorptie vanuit het maagdarmstelsel. Het is echter volledig stupide om hierop te baseren dat het de opname twintigmaal verbetert (of überhaupt verbetert). Het kan namelijk ook betekenen dat het sneller wordt geabsorbeerd uit het maagdarmstelsel (bijv. door de snellere maaglediging veroorzaakt door cafeine). Is dit interessant? Nee. Wat maakt het nou uit of het sneller geabsorbeerd wordt, zolang het maar geabsorbeerd wordt. Daarnaast kan het betekenen dat je het sneller uitpist. Is dit wenselijk? Nee. Wat in je pis zit zit niet in je bloed. En zo zijn er nog talloze redenen die dat kunnen verklaren. Als je overigens naar de rest van de literatuur kijkt vind je terug dat oxandrolon sowieso (bijna) volledig wordt geabsorbeerd uit het maagdarmstelsel.
 
Ze schrijven op het eind duidelijk:
Practically this means that similar concentrations/effects may be achieved using lower dosages.

M.a.w. het zou kunnen dat met een lagere dosis anavar gelijkaardige effecten/concentraties kan bereikt worden als met een hogere dosis als je cafeïne neemt

Ze begrijpen hun eigen studie dus niet
 
Ze schrijven op het eind duidelijk:
Practically this means that similar concentrations/effects may be achieved using lower dosages.

M.a.w. het zou kunnen dat met een lagere dosis anavar gelijkaardige effecten/concentraties kunnen bereikt worden als je cafeïne neemt

Ze begrijpen hun eigen studie dus niet
Wat ze daar schrijven is simpelweg ook onjuist en zou nooit in die vorm in een deftige peer-reviewed journal verschijnen en getuigt van weinig farmacologische kennis van de auteurs (zie mijn eerdere reactie waarom). Het artikel is ook NIET gepubliceerd in een peer-reviewed journal. Het is ook een heel mager artikel verder (er zijn nog meer kanttekeningen te plaatsen aan het artikel, o.a. dat het een cross-over-ontwerp is met 1 proefpersoon).

Maar ach, ik zou ook niet naar mij luisteren, wat weet ik nou van AAS of farmacologie :rolleyes:
 
Wat ze daar schrijven is simpelweg ook onjuist en zou nooit in die vorm in een deftige peer-reviewed journal verschijnen en getuigt van weinig farmacologische kennis van de auteurs (zie mijn eerdere reactie waarom). Het artikel is ook NIET gepubliceerd in een peer-reviewed journal. Het is ook een heel mager artikel verder (er zijn nog meer kanttekeningen te plaatsen aan het artikel, o.a. dat het een cross-over-ontwerp is met 1 proefpersoon).

Kan zijn. Maar kom dan niet af dat ik de studie niet begrijp. Zeg dan gewoon dat je het er niet mee eens bent.

Jij zal zeker wel heel wat kennis hebben over AAS, maar reageer toch gewoon op een normale manier.
 
Back
Naar boven