XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Eerste fatsoenlijke tren na een paar dagen griepiepiepiepiep

34xjs06.jpg
 
Goeie armen!

Het kan de hoek van de foto zijn, maar arm vs been massa ratio lijkt wat uit verhouding...
 
waarom trouwens zon beunriem?
 
waarom trouwens zon beunriem?
Omdat ik al een kleine 3 jaar met een verrotte rug loop. Doe dan soms bij standing curls zo'n riem om omdat ik dan (voor m'n gevoel) m'n core beter/makkelijker aanspan en het voelt dan wat prettiger.
 
Zijn altijd weer dezelfde mensen die iets negatiefs op te merken hebben. Zucht.

Gewoon goeie bicap shot.
 
Zijn altijd weer dezelfde mensen die iets negatiefs op te merken hebben. Zucht.

Gewoon goeie bicap shot.
Achja dat is dbb he. Ben zelf ook niet tevreden over m'n fysiek, maar met comments als 'meer eten' en 'geen massa' kan ik niet zo veel.
 
lol sick man, mr. Biceps strikes again.
Wel klote van je blessures. Wat meten die guns tho?
Haha, danku. Eerste paar jaren echt nergens last van gehad maar de laatste jaren is echt alles kapot, knieën, schouders, rug. Ook vaak last van m'n elleboog soms m'n enkels/heup echt veel te vaak rare pijntjes. Krakkemikkig lichaam.

Weet niet wat ze meten Heb nu een aantal maanden gecut dus zal wel wat van af zijn ook.
 
Achja dat is dbb he. Ben zelf ook niet tevreden over m'n fysiek, maar met comments als 'meer eten' en 'geen massa' kan ik niet zo veel.

Haha, just messing with you man. Best aardig voor een natty toch?:) (denk echter wel dat je met meer voeding een stuk groter kan worden, zelfs natty)
 
Back
Naar boven