Fitness Seller

Trillende slapende handen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
714
Waardering
215
Ik zit nu in de 2de week van mijn cruise op 150mg test e pw.

Heb net 3 weken vakantie gehad en heb sinds de vakantie (wel slechter eten enz, geen idee of dat de oorzaak is) steeds meer last van slapende tintelende handen

Ook zijn mijn handen trillerig al tril ik altijd wel een beetje.

Op mijn werk verzuren de onderarmen en benen ook erg snel

Iemand een idee waar dit aan kan liggen.

Gebruikte middelen dit jaar
Test, tren, npp, mast
 
kan vocht zijn, ik krijg tijdens me bulk last van cts door vocht nou valt het deze keer iets mee doordat ik dus niet cheat en daardoor minder vocht vast hou.
 
Hou niet veel vocht vast, pak zelf 3x pw 10 mg aromasin tegen oestrogeen
 
bij slechter eten denk ik aan junk en meer zout. zie niet wat aromasin daar tegen zou kunnen doen
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je gelijk in, toch hou ik zichtbaar niet heel veel vocht vast.

Zat zelf eerder aan een vitaminetekort ofz te denken al slik ik multivit
 
Verhoogde IGF kan dit ook veroorzaken ;)
 
Verhoogde IGF kan dit ook veroorzaken ;)
dat weet ik voor de rest niet heb er nu ook al voor de 2x last van tijdens me bulk, het begon me vorige bulk volgens de ha was het cts ik ging er maar vanuit dat het kwam door vocht omdat :o
 
Interessant, ik heb dit toevallig laatste week ook in mijn cruise. Na een 10-20 sec al slapende armen in bepaalde redelijk normale.houding
 
parkinson




jk
 
Misschien door een daling/stijging in je hb gehalte. Ik had er ook last van , beetje slaperig gevoel ook in de onderarm. Of het bloed niet lekker doorloopt. Mijn hb was toen der tijd ook over de grens waarde.

Maar zat toen juist in me kuur , niet in de cruise.
 
Interessant, ik heb dit toevallig laatste week ook in mijn cruise. Na een 10-20 sec al slapende armen in bepaalde redelijk normale.houding

Heb ook precies hetzelfde in mijn cruise. Terwijl ik niet op mijn arm lig.
 
Interessant, ik heb dit toevallig laatste week ook in mijn cruise. Na een 10-20 sec al slapende armen in bepaalde redelijk normale.houding

Heb ook precies hetzelfde in mijn cruise. Terwijl ik niet op mijn arm lig.
 
overbelasting van je spieren
 
Back
Naar boven