AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Weet je nog een leuke bestemming voor onze vakantie samen?

    Ik wil graag naar de Filipijnen. srs
    Kunnen we met deze snorkelen:

    En je kan ook privé eilanden boeken. :eyebrow:

    Maar ik ga eerst over 13 dagen op vakantie. Mis me niet teveel hoor. :kiss:
     
    Ik wil graag naar de Filipijnen. srs
    Kunnen we met deze snorkelen:

    En je kan ook privé eilanden boeken. :eyebrow:

    Maar ik ga eerst over 13 dagen op vakantie. Mis me niet teveel hoor. :kiss:
    wie ben jij
     
    Ik was vandaag behoorlijk geïrriteerd over die KPN storing. De telefoon deed het niet, internet deed het niet. Ik moest mijn extensieve metal verzameling aanspreken om muziek te kunnen draaien per pc. Ik heb geen tv en ook geen mobiel want daar vind ik niks aan. Dus voor mij is de pc de pilaar van het huishouden. Maar laten we het positief houden. KPN bedankt voor het oplossen van de storing. :)
     

    220px-Eva_Mendes_-_66%C3%A8me_Festival_de_Venise_(Mostra).jpg


    Nee, als ik er zo uitzag zou ik allang beroemd zijn.

    Ik ben 22. Wellicht open ik morgen een topic om mij "voor te stellen."
    Misses Anonymous
     
    Ik wil graag naar de Filipijnen. srs
    Kunnen we met deze snorkelen:

    En je kan ook privé eilanden boeken. :eyebrow:

    Maar ik ga eerst over 13 dagen op vakantie. Mis me niet teveel hoor. :kiss:

    :roflol: lekker tussen de haaien zwemmen

    Waar ga je naar toe op vakantie?
     
    :roflol: lekker tussen de haaien zwemmen

    Waar ga je naar toe op vakantie?

    Oké dan strepen we met walvishaaien zwemmen af, want ik durf het ook niet. :roflol: Overigens eten ze alleen plankton en kleine vissen en dergelijke.
    Maar als je te dichtbij komt en hij gaat zwemmen is zo'n klap van een vin denk ook niet zo fijn. En om nou als inimini mens naast zo'n beest te zwemmen

    Er bestaat ook zoiets als zwemmen met kwallen. Ze hebben geen natuurlijke vijanden waardoor ze niet steken.

    En ik ga naar Japan. :D
     
    Ik kan alleen maar dromen van zo'n vrouw: Akasha. Haar primordiale leegte is zooo sexy. Een primordiaal van de Ancient World. Als je haar met angst benaderd vermoord ze je. :)
     
    Ik kan alleen maar dromen van zo'n vrouw: Akasha. Haar primordiale leegte is zooo sexy. Een primordiaal van de Ancient World. Als je haar met angst benaderd vermoord ze je. :)

    hmmm interessante turn on. :p
     
    Jongen in mijn gym geholpen met iets simpels als magnesium citraat.

    Hij had slaapproblemen en die zijn nu weg :o
     
    Oké dan strepen we met walvishaaien zwemmen af, want ik durf het ook niet. :roflol: Overigens eten ze alleen plankton en kleine vissen en dergelijke.
    Maar als je te dichtbij komt en hij gaat zwemmen is zo'n klap van een vin denk ook niet zo fijn. En om nou als inimini mens naast zo'n beest te zwemmen

    Er bestaat ook zoiets als zwemmen met kwallen. Ze hebben geen natuurlijke vijanden waardoor ze niet steken.

    En ik ga naar Japan. :D

    Dat is natuurlijk ook wel de lol er van, dichtbij van die grote dieren komen. Lijkt me wel super vet om een keer walvissen/orka's te zien in het wild. Echt absurd hoe groot die dieren zijn :o Maar dan wel vanuit de boot natuurlijk.

    Wel jaloers op je Japan reisje wil daar zelf ook een keer naar toe. Zijn echt helemaal para daar in Japan, lijkt me wel leuk om te zien :D Wij passen echt goed bij elkaar zeg! :o allemaal gedeelde intresses.

    Ik kan alleen maar dromen van zo'n vrouw: Akasha. Haar primordiale leegte is zooo sexy. Een primordiaal van de Ancient World. Als je haar met angst benaderd vermoord ze je. :)

    een paar weekjes op verlof van het pieterbaan centrum?
     
    Back
    Naar boven