AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nieuwe collega die keihard uitgetest wordt door de kiddies. Aan de ene kant medelijden, aan de andere kant vind ik dat puberaal kattekwaad eigenlijk hilarisch.

    Tweede domineert wel :roflol:
     
    Dat is natuurlijk ook wel de lol er van, dichtbij van die grote dieren komen. Lijkt me wel super vet om een keer walvissen/orka's te zien in het wild. Echt absurd hoe groot die dieren zijn :o Maar dan wel vanuit de boot natuurlijk.
    Naar IJsland gaan en een walvisvaart doen op de Oostzee. Was heel apart om ze zo dicht bij de boot te zien.. maar je moest je wel goed vasthouden. :D
     
    Dat is natuurlijk ook wel de lol er van, dichtbij van die grote dieren komen. Lijkt me wel super vet om een keer walvissen/orka's te zien in het wild. Echt absurd hoe groot die dieren zijn :o Maar dan wel vanuit de boot natuurlijk.

    Wel jaloers op je Japan reisje wil daar zelf ook een keer naar toe. Zijn echt helemaal para daar in Japan, lijkt me wel leuk om te zien :D

    Denk dat dat inderdaad een gave ervaring is! Ben wel eens wezen walvisspotten in de Azoren toen ik klein was, maar kan mij enkel dolfijnen herinneren, ook leuk natuurlijk.
    Ben heel benieuwd! Oude cultuur, lekker eten, aparte cultuur, ga het zeker weten naar mijn zin hebben. Ben al een tijdje aan het fantaseren hoe het daar zal zijn. :D

    Naar IJsland gaan en een walvisvaart doen op de Oostzee. Was heel apart om ze zo dicht bij de boot te zien.. maar je moest je wel goed vasthouden. :D

    Ga ik op mijn lijstje zetten! IJsland an sich lijkt mij al super om heen te gaan, dus kan dit er makkelijk bij!
     
    Laatst bewerkt:
    -

    9922e5e83a280803e413eadff91bfc26f3a0cf2a68e0b84a038b3221436d0dbf.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Ga ik op mijn lijstje zetten! IJsland an sich lijkt mij al super om heen te gaan, dus kan dit er makkelijk bij!
    Ijsland is fantastisch! Je kan het met niets vergelijken. Je moet er gewoon geweest zijn in ieder geval.
    Bij Husavik kan je een supermooie walvisvaart doen. Maar wel in zo een michelinmannetjespak wat je aankrijgt.. want 5 uur op de noordelijke ijszee is koud! :D
     
    Massa: 160kg
    en wil zwemmen met walvishaaien

    9922e5e83a280803e413eadff91bfc26f3a0cf2a68e0b84a038b3221436d0dbf.jpg

    Wil ook wel met gorilla's zwemmen. :eyebrow:

    Ijsland is fantastisch! Je kan het met niets vergelijken. Je moet er gewoon geweest zijn in ieder geval.
    Bij Husavik kan je een supermooie walvisvaart doen. Maar wel in zo een michelinmannetjespak wat je aankrijgt.. want 5 uur op de noordelijke ijszee is koud! :D

    Husavik check! Hmmm zo'n michelinmannetjespak is een ervaring op zich als ik het bekijk. :roflol: Maar gaaf dat je dat hebt mogen meemaken. Zie je veel walvissen in 5 uur?
     
    Dit:

    Ik kom uit Ijsland :o

    geloof ik eerder dan dit:

    Ijsland is fantastisch! Je kan het met niets vergelijken. Je moet er gewoon geweest zijn in ieder geval.
    Bij Husavik kan je een supermooie walvisvaart doen. Maar wel in zo een michelinmannetjespak wat je aankrijgt.. want 5 uur op de noordelijke ijszee is koud! :D

    :roflol:
     
    eg leuk weekend

    antiklacht:
    morgen weer stage na 3 maanden vakantie RIP
     
    eindelijk begint school weer, nu kan ik weer bier drinken
     
    Internet van de buren poverty^poverty

    Zelf pas de 15e interwebsels


    morgen sjool na 15 maanden vakantie :)

    wat je morgen te horen krijgt

    Hoi Jan

    je zit niet meer op school, dit is een UNIVERSITEIT! en je hebt geen les maar COLLEGE

    gr Jan
     
    Back
    Naar boven