Fitness Seller

Update Antoine Vaillant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ook het feit dat z'n pro debut op de ny pro '13 een flop was gaat mss meespelen in z'n ups en vooral downs?!
 
Of hij is gewoon gevoelig aan de tren :p Dan ben je wel gefucked als BB'er denk ik. Alhoewel ik ook al gehoord heb (van amateurs dan) dat sommigen gewoon high test en redelijk wat hgh gebruiken voor de grootste tijd. Fine tunen zelfs al met bold en soms maar weekje of 2-3 tren erin. Dit zal wel een minderheid zijn, en wat is er ook van waar natuurlijk. Het is me wel verteld door een amateur bodybuilder die zei dat hij gewoon kuurt, geen blast-cruise en enkel test, primo, bold en npp gebruikt, voor de rest niks. En in totaal zou die tesamen nooit boven een gram gaan. Geloof ik eerlijk gezegd niet, anders moet je je volspuiten en naar de pro's gaan als je hiermee met de amateurs mee kan :p

Verder vind ik het spijtig van Antoine, denk dat hij wel potentie had om groot te worden, maar nog wel in verhouding (smal middel etc).
 
Kerel is ook kaal geworden door al die AAS, zit nu letterlijk heel de dag met een pet te lopen. Blijkbaar maakt het hem wel heel erg onzeker.
 
Gozer ziet niet meer uit. Lijkt net een amateur
 
Back
Naar boven