MuscleMeat

GW-50156 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mdox

Cool Novice
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2008
Berichten
119
Waardering
14
Lengte
1m87
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Goedemiddag

Aller eerst zijn er hier mensen die ervaring hebben met GW-50156 (cardarene)?

Ik wil een keer GW-50156 gaan proberen tijdens mijn kuur. Ga een combinatie van test/npp/primo zetten. Ik heb nog wat hg t3 liggen dus die laat ik er ook naast lopen op 25 of 50mcg per dagroep.

Dan nog een advies vraag qua GW-50156 dossering. Adviseren jullie 10 of 20mg per dag te nemen?
 
Ervaring met olympus Labs zoals helaas meerdere hier, deed niks. 20mg is een normale dosering, 10 zou al iets voor je conditie moeten doen. Kan er weinig over zeggen omdat olympus me troep verkocht. Biomek heeft t volgens mij ook gehad en verder nog wat maar kan niet op de namen komen
 
4 Olympus producten gehad, allemaal troep :)

Epistane (2 x), Cardarine, en MK-677
 
Jammer om te lezen! Alles wat ik over het product lees is veel belovende ook qua reviews. Alleen is er op Nederlandse fora weinig over er te lezen. En ik waardeer de meningen van DBB'ers meer dan de murika forum's.

Hopelijk kan iemand nog goede user experience leveren.
 
Cardarine van Platinum Nutraceuticals erg tevreden mee
 
Cardarine van Platinum Nutraceuticals erg tevreden mee
Merk je veel van conditie verbetering en de vet verbranding wat alom gesuggereerd word?
 
Merk je veel van conditie verbetering en de vet verbranding wat alom gesuggereerd word?

In beide zeker, conditie ging bij de 1e x al flink vooruit en vetverbranding staat ook zeker een tandje hoger
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Back
Naar boven