AndroidHealthClinic

Sticky subforum: Kleding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Better bodies?
Gasp?
 
ik koop geen spijkerbroeken spijkerbroeken zijn de duivel
 
Waar vind ik wat langere tanktops om in te trainen? Alles wat ik tot nu toe heb gevonden hangt zelfs met xl net tot m'n riem qua hoogte. 1x rekken en het is een naveltruitje
 
Waar vind ik wat langere tanktops om in te trainen? Alles wat ik tot nu toe heb gevonden hangt zelfs met xl net tot m'n riem qua hoogte. 1x rekken en het is een naveltruitje
De Sting.
Ik vind het er niet uit zien, maar dus wel wat jij zoekt.
 
De Sting.
Ik vind het er niet uit zien, maar dus wel wat jij zoekt.
Can confirm. Heb er hier een liggen van The Sting.
Anders (jawel) primark. 2x wassen en dat ding is een halve meter langer (en breder, tho) :roflol:
 
Can confirm. Heb er hier een liggen van The Sting.
Anders (jawel) primark. 2x wassen en dat ding is een halve meter langer (en breder, tho) :roflol:

wat moet jij met tanktops? Gr Jan
 
Waar vind ik wat langere tanktops om in te trainen? Alles wat ik tot nu toe heb gevonden hangt zelfs met xl net tot m'n riem qua hoogte. 1x rekken en het is een naveltruitje

Toch niets mis mee :)
 
& hoe doen dbb'ers het net colberts?
Beetje goede price/quality
 
& hoe doen dbb'ers het net colberts?
Beetje goede price/quality
Moet eerlijk met een beetje schaamte bekennen dat ik er ooit 1 bij jack en jones heb gehaald. zit als gegnoten. Normaal heb ik voor mn schouders een xl of meer nodig en dan zweven mn onderarmen/polsen erin. deze sluit echt perfect aan
 
Heeft iemand hier al ooit besteld: https://aesparel.com
Lijkt me een mogelijke vervanger voor de Levis 541 jeans die ik gewoonlijk draag (en nu niet meer gemaakt worden :mad: ).
Hoe zit het met de maten? Kloppen die tabellen die ze er bij zetten een beetje?
En de kwaliteit van de broeken?

Edit: Ik ben er maar voor gegaan. Ben benieuwd naar de kwaliteit en maatvoering.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier al ooit besteld: https://aesparel.com
Lijkt me een mogelijke vervanger voor de Levis 541 jeans die ik gewoonlijk draag (en nu niet meer gemaakt worden :mad: ).
Hoe zit het met de maten? Kloppen die tabellen die ze er bij zetten een beetje?
En de kwaliteit van de broeken?

Edit: Ik ben er maar voor gegaan. Ben benieuwd naar de kwaliteit en maatvoering.
Moest het iemand interesseren: De broeken zijn geweldig!
 
Back
Naar boven