XXL Nutrition

allergie benzylalcohol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeanpiston

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
21 mei 2014
Berichten
3.660
Waardering
497
het blijkt dat ik een allergie heb voor benzylalcohol, Dit komt helaas voor in alle steroiden,(die van mij zelfs 25percent per potje)
Is hier iets tegen te doen of is er een merk die geen benzyl toevoegt aan zijn produkten?
 
Een merk uit malysie gebruikt andere oliën maar als ze daar ook benzyl alcohol aan toevoegen ??? Geen idee
 
Benzylalcohol wordt toegevoegd voor de oplosbaarheid en om microbiële groei tegen te gaan. Denk dat je er niet onderuit gaat komen.
 
Dat wordt orals only voor jou vrees ik...
Of een goede antihistamine zien te vinden die je allergische reactie kan onderdrukken.
 
Wat voor allergische reacties krijg je eigelijk?
 
Benzylalcohol wordt toegevoegd voor de oplosbaarheid en om microbiële groei tegen te gaan. Denk dat je er niet onderuit gaat komen.

micro organismen zijn ook vvm
 
Weet je zeker dat t door de benzylalcohol komt, en niet omdat het in een ader loopt? :p
 
hoofdpijn en moeilijker ademhalen

Ik denk eerder ook dat Shadow Project gelijk heeft in dit geval.

Hoelang heb je er last van na injectie?
Als dit maar even tijdelijk aanhoudt denk ik dat je niet er echt allergisch voor bent ( al ben ik geen dokter natuurlijk)
 
Denk dat ik allergisch ben voor tren want word kortademig als ik tren IV zet.
 
Hmmm... goed verhaal voel je wel daarin
Echter koppijn en een rooie bakkes heb ik net zo,
gewoon goed een druppeltje Benzyl op je longen gekregen blaf me een ongeluk soms houd een klein weekje aan zit al 6 weken op 400 tren e vorig kuur verleden nooit eerder last gehad van Benzyl aangezien die in vele aas zit...

Accepteren en incasseren
 
Wel een leuke vraag; dokter ik denk dat ik allergisch ben voor BA.. Kunnen we een allergietest laten doen?
 
Producten op waterbasis of tabs voor jou. Winstrol kan wel, testo suspension (als deze op waterbasis is), ik heb tren, test, mast alles op waterbasis gehad in het verleden, dus het is wel te krijgen.
 
Back
Naar boven