XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Donorregistratie "ja, tenzij bezwaar" ipv. het middeleeuwse "nee, tenzij bezwaar" is door de 2e kamer!


    De reacties op facebook zijn echt fking goud.

    Brb Nederland is nu Noord Korea
    Brb nu gaan ze je organen weghalen terwijl je nog leeft.
    Brb nu laten ze je doodgaan zodat ze je organen kunnen gebruiken in plaats van je te redden.
     
    De reacties op facebook zijn echt fking goud.

    Brb Nederland is nu Noord Korea
    Brb nu gaan ze je organen weghalen terwijl je nog leeft.
    Brb nu laten ze je doodgaan zodat ze je organen kunnen gebruiken in plaats van je te redden.

    hey bassie
     
    De nationale sportweek in mijn stad(en waarschijnlijk meerdere steden) die door de McDonald's wordt gesponsord.... :roflol:

    2zpphea.jpg


    Dit is een plaatje van vorig jaar. Vraag me af of ze gratis happymeal kregen daarna.
     
    Laatste maaltijd was 24 uur geleden ;\
     
    De nationale sportweek in mijn stad(en waarschijnlijk meerdere steden) die door de McDonald's wordt gesponsord.... :roflol:

    2zpphea.jpg


    Dit is een plaatje van vorig jaar. Vraag me af of ze gratis happymeal kregen daarna.
    Biggym wordt ook gesponsored of werkt samen met Mcdonalds.
     
    kilo lasagne naar binnen gewerkt en nu beetje tukken op de bank

    life is good mi frends
     

    Waar gaat het heen met de wereld? Likes en karma voor de gene die haar insta/facebook post.
     

    Waar gaat het heen met de wereld? Likes en karma voor de gene die haar insta/facebook post.


    je bent gewoon mad dat je de foto's niet hebt gekregen.
     
    Hel lekker buiten op de bank m'n shakie voor het slapen gedronken. Echt super lekker buiten :)
     
    Back
    Naar boven