XXL Nutrition

Sticky Nieuwe Forum opties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden, er zijn weer een paar nieuwe functies op het forum, veel plezier ermee !


- Stel een Vraag -> snelle zoekfunctie


xc3vac.png




- Top 10 topics -> in elk (sub) forum verschijnen de top 10 topics


2wqsqvp.png




- Boomarken van posts -> terug te vinden in elke post en op je profiel


2cok3r7.png



ehn3a9.png




- Meest populaire tags -> terug te vinden rechts op de voorpagina


2qn5rgi.png




- Mijn Topics -> In elk (sub) forum

243rlo9.png


-Topics negeren:

In het topic dat je wil negeren staat rechts boven topic tools.

28btdnc.png


311m0q8.png


Bekijk topics die je negeert
2ivnvcm.png


Klik op topic om het te bekijken
list_ignore_threads-png.png

In het topic kan je op dezelfde manier stoppen met negeren
16bmzhk.png


2urkshx.png


-PDF bestanden worden nu geopend via de browser dus je hoeft ze niet meer te downloaden.

Top 50 laatst bekeken topics:

2nr3ntl.png


- Leden met meer dan 300 posts kunnen nu bestanden uploaden in de allerlei sectie.

-Negeren van secties, vind je terug onder de opties bij je gebruikersnaam (alleen voor Elite Leden)

Knipsel.PNG


-Artikels en Chat, beiden bovenaan links terug te vinden.

Knipsel.PNG


Met de 'whisper' functie bij de nieuwe chat kunnen er ook 'geheime' berichtjes verstuurd worden, dit kun je kiezen bij het cirkeltje met pijltje langs de usernaam rechts in de chat.

knipsel-png.png


Grt.

Het Moderator Team.



 
Laatst bewerkt:
Nu nog eem functie dat je eenmalig je naam kan wijzigen zonder daarvoor 30 euro te moeten betalen.
 
Nu nog eem functie dat je eenmalig je naam kan wijzigen zonder daarvoor 30 euro te moeten betalen.

Héél af en toe wordt er om persoonlijke redenen eens een naamsverandering toegelaten bij leden die pakweg +10 jaar hier zijn en geen elite account hebben maar het is geen vast gebruik en ik denk ook niet dat we daar een vast gebruik van gaan maken, het is niet omdat Tijl er niet meer is dat het hier het wilde westen moet gaan worden of zo.
 
Uiteraard moet het geen dagtaak worden voor de mods om namen te wijzigen, maar het is tegen mijn principes om daar geld voor te betalen.
Op het moment dat je je inschrijft bij een forum, bedenk je je meestal niet dat je je forumnaam wilt wijzigen.
Dan werk je in de hand dat mensen een nieuw account aan gaan maken.


Maar prima, dan vraag ik het over 3 jaar nog maar eens. :)
 
Uiteraard moet het geen dagtaak worden voor de mods om namen te wijzigen, maar het is tegen mijn principes om daar geld voor te betalen.
Op het moment dat je je inschrijft bij een forum, bedenk je je meestal niet dat je je forumnaam wilt wijzigen.
Dan werk je in de hand dat mensen een nieuw account aan gaan maken.


Maar prima, dan vraag ik het over 3 jaar nog maar eens. :)

Als het om persoonlijke redenen gaat kan er eventueel altijd gepraat worden maar dan krijg je al snel 10-tallen leden die een naamsverandering willen en dat is niet de bedoeling, ook omdat er mensen zijn die een elite account nemen enkel en alleen voor de naamsverandering ...
 
  • Like
Waarderingen: Rain
Als het je geen 30 euro waard is, dan is het blijkbaar niet zo belangrijk.
 
Als het je geen 30 euro waard is, dan is het blijkbaar niet zo belangrijk.

Inderdaad.
Het is niet zó belangrijk dat ik 30 euro betaal om mijn principe opzij te zetten.
Dat jij dat wel zou doen, is jouw keuze.
 
Inderdaad.
Het is niet zó belangrijk dat ik 30 euro betaal om mijn principe opzij te zetten.
Dat jij dat wel zou doen, is jouw keuze.

Maar wat vind je van de nieuwe zoekfunctie vooral gericht op beginnelingen ? :eyebrow:
 
Maar wat vind je van de nieuwe zoekfunctie vooral gericht op beginnelingen ? :eyebrow:

Oh ja. :)

Duidelijk een verbetering, al zie ik geen plaatjes staan.
 
Wat vinden jullie van de nieuwe functies en wat zouden jullie eventueel nog toegevoegd zien worden ?
 
Goed bezig team. Ik zou graag de functie (terug) willen zien om topics/ secties te blokkeren. Toen T. er nog was heb ik ernaar gevraagd en heeft hij gepost dat het terug zou komen, maar dat zal niet ver gekomen zijn. :(
 
Goed bezig team. Ik zou graag de functie (terug) willen zien om topics/ secties te blokkeren. Toen T. er nog was heb ik ernaar gevraagd en heeft hij gepost dat het terug zou komen, maar dat zal niet ver gekomen zijn. :(

Thanks :thumbs: Topics negeren optie toegevoegd !
 
karma :( of in ieder geval de mogelijkheid andere mensen zo snel, makkelijk en klein een priveberichtje te sturen
 
Er staat nu wel bij elke thread onderaan dat ik dat kutwijf van een Nobita kan negeren

7ccdb4f866aec590d8ad7a20a71632ab.png
 
Er staat nu wel bij elke thread onderaan dat ik dat kutwijf van een Nobita kan negeren

7ccdb4f866aec590d8ad7a20a71632ab.png

Als het echt blijkt te storen kan die add on eraf gehaald worden maar dat is betalend dan en daarom hadden we beslist het te laten staan ....
 
Op die fiets. Ik dacht dat het een bug waa vandaar dat ik het postte
 
Klopt het dat berichten na een paar minuten niet meer aangepast kunnen worden, geldt dit voor alle secties? Zou het voor (elite?) members wel een waardevolle optie vinden in bijvoorbeeld allerlei gedeelte (humor/ geouwehoer etc).
 
Back
Naar boven