AndroidHealthClinic

Constant honger..

Bezoekers in dit topic

Tjah laten we er laten we het maar accepteren dan.. Ik eet tegenwoordig voor elke maaltijd een komkommer, dat vult alvast een beetje op.

Hm cool idee. Ik drink eerst water dat helpt ook.

Als je eieren eet probeer dit: 3 hardgekookte eieren met een sneetje roggebrood. Drink er water bij. Het is lekker en vult goed.

Kook water in je waterkoker.
Pak een diepe pan en leg er de eieren in.
Als het water eet is gooi het dan in 1 keer erin. (dit process zorgt ervoor dat je de schil er later makkelijk af kan halen.
Wacht 12-15minuten.
Haal de schil ervan af en je maaltijd is klaar!

Ook een goed gerecht als je wilt cutten.
 
Hm cool idee. Ik drink eerst water dat helpt ook.

Als je eieren eet probeer dit: 3 hardgekookte eieren met een sneetje roggebrood. Drink er water bij. Het is lekker en vult goed.

Kook water in je waterkoker.
Pak een diepe pan en leg er de eieren in.
Als het water eet is gooi het dan in 1 keer erin. (dit process zorgt ervoor dat je de schil er later makkelijk af kan halen.
Wacht 12-15minuten.
Haal de schil ervan af en je maaltijd is klaar!

Ook een goed gerecht als je wilt cutten.
Thanks!

Kijk trouwens uit met water. Ik dronk op het gegeven moment zoveel water dat mijn bloed begon te verdunnen ... Klinkt misschien raar maar eet genoeg zout als je zoveel water drinkt.
 
Thanks!

Kijk trouwens uit met water. Ik dronk op het gegeven moment zoveel water dat mijn bloed begon te verdunnen ... Klinkt misschien raar maar eet genoeg zout als je zoveel water drinkt.

Hoe merkte je dat van je bloed? Ik heb geen idee hoe het met mijn bloed zit.

Ik drink mss 4-5 liter per dag denk ik.
 
Hoe merkte je dat van je bloed? Ik heb geen idee hoe het met mijn bloed zit.

Ik drink mss 4-5 liter per dag denk ik.
Als je na het drinken van een grote hoeveelheil water een beetje draaierig en hoofdpijn krijgt. Dan is het suiker en zout niveau te laag in je bloed. Het kan niet zo heel veel kwijt maar als het ook nog warm is buiten en je verliest veel zout door het zweten dan kan je uiteindelijk ik coma raken. Maar de kans dat het daadwerkelijk gebeurt is erg klein dus wees er niet al te bang voor. Maar kook je aardappelen, rijst, pasta gewoon met een beetje zout, eet fruit etc. Dan zit je wel goed. Water is overigens wel heeel gezond.
 
Als je na het drinken van een grote hoeveelheil water een beetje draaierig en hoofdpijn krijgt. Dan is het suiker en zout niveau te laag in je bloed. Het kan niet zo heel veel kwijt maar als het ook nog warm is buiten en je verliest veel zout door het zweten dan kan je uiteindelijk ik coma raken. Maar de kans dat het daadwerkelijk gebeurt is erg klein dus wees er niet al te bang voor. Maar kook je aardappelen, rijst, pasta gewoon met een beetje zout, eet fruit etc. Dan zit je wel goed. Water is overigens wel heeel gezond.

Btw; het hele teveel zout en te hoge bloeddruk verhaal is ook achterhaald.
 
Als je na het drinken van een grote hoeveelheil water een beetje draaierig en hoofdpijn krijgt. Dan is het suiker en zout niveau te laag in je bloed. Het kan niet zo heel veel kwijt maar als het ook nog warm is buiten en je verliest veel zout door het zweten dan kan je uiteindelijk ik coma raken. Maar de kans dat het daadwerkelijk gebeurt is erg klein dus wees er niet al te bang voor. Maar kook je aardappelen, rijst, pasta gewoon met een beetje zout, eet fruit etc. Dan zit je wel goed. Water is overigens wel heeel gezond.

Hm ik snap wat je bedoelt. Als ik een dag lang op een festival sta word ik de dag erna erg duizelig als ik snel opsta. Misschien is dat het? Ik moet dan dus meer eten de dag ervoor.
 
Ik begrijp nog steeds niet goed waarom je zo op je eten let, in de zin dat je niet te veel wilt eten MaxFit .
Zijn je stats werkelijk 70 kg bij 1m 83?
 
Is misschien niet gepast maar ik zit in de cut had hier ook enorm last van werd er echt chagarijnig van.
Toen rade iemand me fat attack aan van xxl nutrition en bij mij helpt het echt tegen het hongerig gevoel.
Maar aan reacties te lezen van andere werkte dit wel niet voor iedereen ...
 
hongeronderdrukkende sups zijn natuurlijk een optie, maar ik denk dat je beter eerst je dieet zo optimaal mogelijk kunt maken, cafeine enzo went ook na een tijdje :/
@ OP: zoete aardappelen zijn best vullend voor hoeveel kcal ze bevatten, misschien nog een optie, havermout vult bij mij nooit zo enorm
 
Ik begrijp nog steeds niet goed waarom je zo op je eten let, in de zin dat je niet te veel wilt eten MaxFit .
Zijn je stats werkelijk 70 kg bij 1m 83?
Nehhh
 
Back
Naar boven