AndroidHealthClinic

Beginnerskuurtje Test-E en winny! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Emiel_93

Cool Novice
Lid geworden
8 aug 2016
Berichten
66
Waardering
9
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Hallo hallo halloooo

Na jarenlang anonieme bodybuilding forum gluurder te zijn geweest vind ik het nu toch echt tijd voor een echt kuurtje. Ik heb het afgelopen anderhalf jaar over kuren nagedacht maar vond het toch eng om de spuit erin te zetten. Besloten dat ik nu op het punt ben waar ik het echt wil en me er overheen zet.

Ik ben 23 jaar en train nu ongeveer 7 jaar. Van de afgelopen 3 jaar kan ik zeggen dat ze consequent en serieus geweest zijn.

Stats:

88kg
1,84 lang
10-11 % bf.

Het zou er als volgt moeten gaan uitzien.

Week 1-10 Test-e 500 e/w
week 1-4 Winny 40 mg e/d (orals)
week week 13-15 nolvadex.

Ik ben van plan zondag 17 oktober te beginnen. Vanaf die datum weet ik zeker dat ik de tijd heb en niet veel feestjes. Wil geen alcohol drinken ivm de winny.


Normaliter eet ik 2600 kcal waarvan 40% eiwit,40% koolhydraden en 20% vet. ( ik kom makkelijk aan en probeer mn bf rond de 10 te houden.

Voor deze kuur heb ik besloten om 3100 kcal te gaan eten met 40% eiwit/30%koolhydraden en 30% vet.
Ik wil zoveel mogelijk massa pakken zonder echt vochtig opgeblazen te worden. Vandaar test-e en winny en geen deca etc.

Ik zal hieronder mijn schema posten voor 6 dagen in de week. Alle tips zijn welkom.

trainingsschema ( vrijwel alles doe ik 4 sets van 8 reps)

\/ stats aan het begin van de kuur gebaseerd op 4 x8 reps.
chest press at start 90 kg
squats at start 90
incline press 70
leg extension 110 kg
deadlift 100 kg.

-----------------------------

Maandag borst + triceps

bench press
Incline bench press
dumbell chest press
incline dumbell chest press
dips

triceps straight bar push down
Skullcrushers
weighted bench dips.

Dinsdag benen + biceps

Squats
stiff legged deadlifts
leg extension
leg curl
leg press

ez bar curl
heavy hammer curls
seated incline dumbell curl

woensdag schouders

overhead press
lateral raises
front raises
shoulders press
upright row
barbell shrugs
dumbell shrugs

donderdag rug

wide grip lateral pull down
bent over row
deadlifts
seated row
t bar row
dumbell row

vrijdag borst + beetje armen

Dumbell fly's
incline dumbell fly's
dumbell chest pull over
cable fly's

concentration curl
ez cable curls

cable rope pushdown
single arm dumbell extension

zaterdag thuis workout

abs en pull ups.
 
2600 kcal serieus ??????

voor de rest een prima kuur trouwens.
 
met 2600cal hou ik helemaal niets meer over van mezelf:o
met zijn lengte zelfs met minimale beweging zit je al snel aan de 3500kcal .. daar zit ik ook op nu omdat ik even niks mag 2 weken.
ik zou dood neervallen op 2600.
 
2600kcal is bijzonder weinig maar goed als jij erop groeit.. daarentegen is meteen 500kcal misschien wat te gek als je dus al in een surplus zit op 2600
 
Hmm nja met dit schema gaat t prima, volgens een appie is t 2500-2600 kcal, anyway het is

Oats,whey,melk
2 gekookte eieren
Rijst- kip
Banaan
Tonijn
Handje ongezouten noten
Avond eten carbs ( rijst of aardappel of pasta) met groente witlof, paprika etc. En vlees biefstuk of kip.
500g kwark met honing
En post workout shake

Dat is mn normale schema, mogen jullie invullen hoeveel kcal t zijn
 
hoeveel eet je van alles?
dit is alleen een opsomming van voedingsmiddelen.
weeg af hoeveel je van alles eet. Dan weet je pas wat je echt eet.
 
07:00 40g oats, 300 ml melk en scoop whey
10.00 2 gekookte eieren
12:00 100 g basmati rijst en 200 g kipfilet
15:00 banaan
16:00 1 blikje tonijn
19:00 300 ml melk en scoop whey
19:30 200 g aardappel, 200 g groente, 200g biefstuk of kip
22:30 500 g franse kwark en 40g noten

Zoiets!

Ik mn kuur denk ik dat ik er 3 boterhammen pindakaas bijvoeg in de ochtend.
 
zolang je maar blijft groeien, mensen zeiden in mijn log ook dat ik naar de 6k kcal moest minimaal, terwijl ik weet dat ik op 5k goed groei. 1k verschil dus. eerlijk je vp en gewicht blijven meten en kcals tijdig opschroeven. orals vind ik ongelofelijk kut, maar ik zie genoeg mensen winny kickstarten. heb zelf een x epistane gedaan (soort winny kloon) en mn leverwaardes knalden eruit, pezen waren zo droog als de sahara. winny kán dus voor pijnlijke pezen/gewrichten zorgen, bedenk of die 4 weken kickstarten het je waard zijn om evt rest van de kuur vervolgens in te moeten houden door pijntjes.
 
07:00 40g oats, 300 ml melk en scoop whey
10.00 2 gekookte eieren
12:00 100 g basmati rijst en 200 g kipfilet
15:00 banaan
16:00 1 blikje tonijn
19:00 300 ml melk en scoop whey
19:30 200 g aardappel, 200 g groente, 200g biefstuk of kip
22:30 500 g franse kwark en 40g noten

Zoiets!

Ik mn kuur denk ik dat ik er 3 boterhammen pindakaas bijvoeg in de ochtend.
loop jij serieus niet echt de hele dag met honger rond?
 
Mhm ik vreet fatburners en soms een poosje eca stack, die onderdrukken mijn honger meestal. En ja heb soms wel honger maar dat went ook wel. Maar zoals ik al zei tips zijn welkom, ik ga gewoon kijken hoe t gaat op 3000 kcal en anders opschroeven, ben wel benieuwd hoe jullie eetpatroon er dan uit ziet!
 
En ik kom van 23% vet af dus ik heb zo lang op weinig kcal gezeten dat ik niet beter meer weet haha :)
 
Mhm ik vreet fatburners en soms een poosje eca stack, die onderdrukken mijn honger meestal. En ja heb soms wel honger maar dat went ook wel. Maar zoals ik al zei tips zijn welkom, ik ga gewoon kijken hoe t gaat op 3000 kcal en anders opschroeven, ben wel benieuwd hoe jullie eetpatroon er dan uit ziet!
ik snap als je net van 23% komt dat je bang bent om weer vetter te worden maar vergeet niet van eten groei je zonder eten gaan de aas ook niks doen, maar kijk het idd eerst maar aan op 3000kcal je zult sowieso de eerste weken aankomen in vocht ik ben echt alleen bang dat het te weinig voor je is of je moet echt helemaal niks doen naast trainen en dan nog.

ik mag nu 2 weken niet trainen en met niks doen zit ik al op 3500kcal en daarbij moet ik al uitkijken dat ik niet meer eet want die maaltijden zijn echt 3x niks als je normaal op 5-6000k zit ;)
 
We gaan het zien! Kan de kcal altijd aanpassen.

Ik dacht eraan om zma en vitamine b5 te nemen om acne te voorkomen, heb het bijna nooit op mn gezicht maar voorkomen kan geen kwaad?

Nog iets waar ik aan dacht. In het geval dat gyno optreed. Dan nolvadex nemen 10mg per dag?

Also, ik dacht gewoon 08 x 40 mm naalden en spuiten te halen bij een drogist. Kan je de olie opzuigen en met dezelfde naald injecteren? Of verwisselen jullie de naald dan. Lees er verschillnde dingen over dat de naald bijv zn scherpte verliest door t rubber van de ampul!
 
We gaan het zien! Kan de kcal altijd aanpassen.

Ik dacht eraan om zma en vitamine b5 te nemen om acne te voorkomen, heb het bijna nooit op mn gezicht maar voorkomen kan geen kwaad?

Nog iets waar ik aan dacht. In het geval dat gyno optreed. Dan nolvadex nemen 10mg per dag?

Also, ik dacht gewoon 08 x 40 mm naalden en spuiten te halen bij een drogist. Kan je de olie opzuigen en met dezelfde naald injecteren? Of verwisselen jullie de naald dan. Lees er verschillnde dingen over dat de naald bijv zn scherpte verliest door t rubber van de ampul!
de naald moet je gewoon even verwisselen voor een nieuwe wel zo steriel en hij verliest idd ze scherpte ;) (verder kijk even op www.daxtrio.nl voor naalden een drogist heeft ze niet)
je zou die zma en b5 kunnen nemen maar het gaat zeer wss niet helpen + aas acne gaat niet alleen op je gezicht zitten..
 
Ik bulk op het moment met 3100/3300 cal.. Ben 1.84 103 kg en kom ook nog steeds aan. Heb zittend werk dat is een enorm verschil blijkbaar..
 
de naald moet je gewoon even verwisselen voor een nieuwe wel zo steriel en hij verliest idd ze scherpte ;) (verder kijk even op www.daxtrio.nl voor naalden een drogist heeft ze niet)
je zou die zma en b5 kunnen nemen maar het gaat zeer wss niet helpen + aas acne gaat niet alleen op je gezicht zitten..


Ah ik bedoelde bij de apotheek en niet bij de drogist. Ik heb eigenlijk helemaal nooit last van acne hoor, alleen af en toe een verstopt haarzakje op de benen. Maar is het echt zo erg dan bij een test e kuurtje?

Ik bulk op het moment met 3100/3300 cal.. Ben 1.84 103 kg en kom ook nog steeds aan. Heb zittend werk dat is een enorm verschil blijkbaar..

Top, ik ga het wel zien ga gewoon op 3100 proberen en anders schroef ik het op!
 
Ik zie dat je niet over hcg spreekt. Bewust?
Ik wil eigelijk exact dezelfde kuur doen maar het is bij mij praktisch te moeilijk om hcg mee te laten lopen..

Lees dat het geen ramp is om geen hcf te nemen maar toch.. jij je goed ingelezen hier omtrent?
 
Back
Naar boven