MuscleMeat

Beginnerskuurtje Test-E en winny! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zie dat je niet over hcg spreekt. Bewust?
Ik wil eigelijk exact dezelfde kuur doen maar het is bij mij praktisch te moeilijk om hcg mee te laten lopen..

Lees dat het geen ramp is om geen hcf te nemen maar toch.. jij je goed ingelezen hier omtrent?


Hey man,

Van hcg heb ik me niet mega ingelezen maar zover ik weet: omdat het mn eerste injectie kuur word wil ik geen hcg omdat je daarbij om de dag moet injecteren. Ook omdat het mn eerste kuur is en alleen test - e lees ik dat het niet noodzakelijk is. Tuurlijk bevorderd het t test herstel wel maar ik lees toch overal dat het meer bij "zwaardere" kuren moet. Bij test e only zou nolva voldoende moeten zijn!
 
Gear is besteld :D even wachten tot het binnen is.
 
Ik heb eigenlijk helemaal nooit last van acne hoor
Zegt helemaal niks, je kan van never nooit iets, naar grindtegel gaan.
Van hcg heb ik me niet mega ingelezen maar zover ik weet: omdat het mn eerste injectie kuur word wil ik geen hcg omdat je daarbij om de dag moet injecteren. Ook omdat het mn eerste kuur is en alleen test - e lees ik dat het niet noodzakelijk is. Tuurlijk bevorderd het t test herstel wel maar ik lees toch overal dat het meer bij "zwaardere" kuren moet. Bij test e only zou nolva voldoende moeten zijn!
Je hebt je dus totaal niet ingelezen betreft hCG.

hCG los je op in bacwater en spuit je met een insuline naald subcutaan in. Hier voel je dus helemaal niks van. 2x per week 500 iu volstaat. eod is dus nergens voor nodig.
Of je nou 10 weken 500 test-e zet, of 10 weken 1500 test-e, 1500 tren-e en 1000 bold gaat niks uitmaken in hoeverre je onderdrukt wordt in die periode. Je legt met beide je HPTA as even plat.

Je voorkomt met hCG zegmaar dat je ballen plat gaan en dus krimpen. Hierna starten ze dus ook weer sneller op.
 
Oke thanks voor je reactie, zoals ik al zei had ik me niet echt over ingelezen. maar ik denk toch dat ik het zonder doe.
Las ook dat je het in de koelkast moet bewaren en dat komt mij niet zo goed uit :D
 
Interessante log, ben namelijk van plan ongeveer hetzelfde te gaan doen. Ik zet er alleen wel HCG bij (een tijdje "onderzoek" naar gedaan en dat sluit helemaal aan op Shadow Project zijn verhaal). In!
 
Ik ben nu ook met dezelfde kuur begonnen.
Vandaag eerste inject, ging super!
Week 1tm 6 40mg win p/d
Week 1 tm 10 250mg test e p/w
Week 12 tm 14 20mg Nolva p/d

Benieuwd naar de resultaten
 
Ik ben nu ook met dezelfde kuur begonnen.
Vandaag eerste inject, ging super!
Week 1tm 6 40mg win p/d
Week 1 tm 10 250mg test e p/w
Week 12 tm 14 20mg Nolva p/d

Benieuwd naar de resultaten
Die 250mg test gaat je tegenvallen.
 
woensdag schouders

overhead press
lateral raises
front raises
shoulders press
upright row

Ben ik de enige die dit veel schouder oefeningen vindt voor zo'n kleine spiergroep?
En je doet het ook nog 4x8 ..
 
Ben ik de enige die dit veel schouder oefeningen vindt voor zo'n kleine spiergroep?
En je doet het ook nog 4x8 ..
mwa, als je een aparte schouderdag doet
twee pressen vindk dan wel weer te veel
 
Mwah die schouderdag bevalt mij prima hoor.
Gear is binnen! Binnen 2 dagen ook echt super! Nu nog even spuit en naalden halen bij een apotheek.. Geen idee of ze moeilijk doen word eerste keer dat ik ze haal.

En dan wachten tot mn startdatum :)
 
Even een vraagje.

Ik was van plan om aan supps het volgende te nemen tijdens de kuur.

Animal pack
Creatine
Amino

Iemand hier op of aanmerkingen over? Wilde eerst zma en b12 doen maar dat zit ook allemaal in animal pack.
 
zou het gewoon na de kuur gebruiken, ik vind creatine dan wel fijn
 
Waarom na en niet tijdens?
na je kuur verlies je t vocht en dus ook de rondheid en wat kracht, creatine kan dit wat inperken, dat deed het bij mij toch
 
Even een vraagje.

Ik was van plan om aan supps het volgende te nemen tijdens de kuur.

Animal pack
Creatine
Amino

Iemand hier op of aanmerkingen over? Wilde eerst zma en b12 doen maar dat zit ook allemaal in animal pack.

Ik ben ook aan het oriënteren voor sups tijdens de kuur
creatine idd NA de kuur.

Na hoop rond zoeken op dit forum, is dit waar ik voor wil gaan (en wat vele andere doen):

Tijdens de kuur:
Vitamine D3 5000IU
XXL Multivit
Glucosamine
Omega3 visolie
Whey (off course)
(optioneel: Amino stack voor de bcaa's
 
Ik ben ook aan het oriënteren voor sups tijdens de kuur
creatine idd NA de kuur.

Na hoop rond zoeken op dit forum, is dit waar ik voor wil gaan (en wat vele andere doen):

Tijdens de kuur:
Vitamine D3 5000IU
XXL Multivit
Glucosamine
Omega3 visolie
Whey (off course)
(optioneel: Amino stack voor de bcaa's


Thanks man!

Heb vitamine d3 5000iu, xxl multivit, glucosamine,omega 3-6-9, chromium en amino .
Dan ga ik na de kuur wel aan de creatine!
 
Ook gebeld met de apotheek net en die willen me wel spuiten en naalden verkopen.
Heb gezegd dat ik vitamine b12 wil injecteren haha.
 
Maakt vrij weinig uit of je iets nou voor of na neemt, ik neem altijd gewoon dezelfde sups, ook al ga ik nu ook niet off. Alleen als je een specifiek iets hebt waar een bepaalde supplement voor zou kunnen helpen zou je dat kunnen nemen. Bijvoorbeeld glucosamine, nam ik ook tijdens m'n kuur omdat m'n gewrichten wat pijn deden. Maar verder nam ik al m'n sups gewoon altijd, vit D3 zou ik sowieso gewoon dagelijks 2000iu van nemen of je nou met of zonder kuur bezig bent.

Amino's zijn verspilling van je geld, neem aan dat je zat eiwitten binnen krijgt in de bulk. En als je dat niet zou krijgen whey, BCAA is misschien handig als je op een Auschwitz dieet gaat.

Verder zijn de rest wat je zelf fijn vind, ik prefereer zelf voor 5 porties vette vis per week i.p.v. caps. Dit i.v.m. oxidatie, omega-3 is erg gevoelig voor oxidatie. XXL is een top webshop, maar er zijn er niet veel met kwaliteit omega-3. En dan heb ik het niet over inhoud, maar oxidatie. Het oxideert veel minder snel op lage temperaturen, maar bij vrijwel alle webshops worden ze gewoon in de kast gehouden. Vervolgens blijft het ook in de kast bij de kopers omdat ze niet beter weten.

Whey is ook niet een must, ligt er maar net aan wat je prettig vind. Mijn voeding voor de aankomende bulk b.v.:
bulk.png
 
Amino's zijn verspilling van je geld, neem aan dat je zat eiwitten binnen krijgt in de bulk. En als je dat niet zou krijgen whey, BCAA is misschien handig als je op een Auschwitz dieet gaat.

Volgens mij betreft het niet de hoeveelheid eiwitten .. die zijn vaak geen probleem in een bulk
maar juist de timing rond de training die je optimaal kan benutten door aminos.
 
Back
Naar boven