XXL Nutrition

Big-T overleden, Condoleance topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kom hier al jaren, als recreatief BB-er heb ik een hoop hier gelezen en geleerd.
Om dit bericht te typen heb ik even een accountje gemaakt, en ik denk dat ik ook actief ga worden op dit forum.

Big-T rest in peace man, door jou hebben we dit mooie forum; en we gaan met zn allen ervoor zorgen dat jouw geest door blijft leven hier.
 
Wow, log sinds lange tijd weer een keer in, zie ik direct dit bericht.. verschrikkelijk

Rust zacht
 
Tijl, dankzij jouw forum veel geleerd mbt mijn hobby, en een hoop gelachen! Je bent van betekenis geweest voor mij...op DBB ging een wereld voor me open. Bedankt, rust zacht.
 
Log je een tijd niet in, zie ik plots dit voorbij komen. Bedankt voor je forum, ik heb veel aan jou te danken!
Rust zacht, T
 
Ongelofelijk dit, ben al jaren niet meer actief hier minder tijd ivm verantwoordelijkheden, maar train nog even hard zo niet harder. Bb is altijd een belangrijke factor geweest in mijn leven, mede dankzij Tijl en z'n DBB forum en heeft me ook door moeilijke tijden heen geholpen. Rust in vrede Tijl, gone but never forgotten.

Gr Man-Mountain
 
Shit jongens... Ik zit hier sinds december 2004 te lurken, en in die jaren had ik héél sporadisch forum-gerelateerd contact met Tijl. Kwam altijd su-per professioneel over, heel correct, en gaf duidelijke info ivm voeding etc... Ik had rond mei de indruk dat het "wel goed ging komen", godverdomme jongens... geschrokken.

DBB.nl was een groot deel van mijn jeugd, en hielp heel hard bij mijn eerste stappen, samen met een goede kameraad waar ik mee samen trainde.

Het ga je goed man.
 
Gecondoleerd
Rust zacht
 
Gecondoleerd!
 
RIP En veel sterkte voor de nabestaanden.
 
Damn, lang niet meer hier geweest. Jammer dat iemand zo vroeg moet gaan, en dan op die manier. Rip dude ☹️️
 
.... ik ben er even stil van ....
Ik ben de laatste tijd vrijwel niet op dbb geweest dus lees nu pas dat Tijl overleden is en schrik er een beetje van.

Mijn condoleances gaan uit naar zijn familie en vrienden. Zonde dat hij zo jong overleden is! :(
 
Ongelofelijk dit, ben al jaren niet meer actief hier minder tijd ivm verantwoordelijkheden, maar train nog even hard zo niet harder. Bb is altijd een belangrijke factor geweest in mijn leven, mede dankzij Tijl en z'n DBB forum en heeft me ook door moeilijke tijden heen geholpen. Rust in vrede Tijl, gone but never forgotten.

Gr Man-Mountain

Oldschool. Goed te zien dat je nog lift baas. Jij en verantwoordelijkheden, klinkt alsof je dbb nu meer dan ooit nodig hebt.
 
Rust zacht en heel veel sterkte aan de nabestaanden.
 
RIP
Big T, je bent er helaas niet meer, maar ik wil jou en je naasten bedanken. Nooit echt heel actief gepost op het forum, maar vroeger toch een hoop gelezen. Dit forum is toch de reden waardoor ik van 1x in de week aan apparaten hangen naar een semi serieuze sporter ben gegaan.

Bedankt
 
Back
Naar boven