XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 23.jpg
     
    92kg aangetikt

    best wel dik ook, jammer de chest niet :o

    pic delt.jpg
     
    :roflol: wow! Dacht altijd dat die doorgaans een kilootje of 100 waren. Die zijn er natuurlijk ook wel, maar dan minder groot ofzo.

    Dan heb je de band van een grote truck :P De vrouwenband bij ons zit tussen de 160-200kg geloof ik
     
    :roflol: wow! Dacht altijd dat die doorgaans een kilootje of 100 waren. Die zijn er natuurlijk ook wel, maar dan minder groot ofzo.
    Het is anders dan een deadlift he, meer een soort leg press
     
    Nee hij legt de band op z'n knie om hem over te pakken met z'n handen.

    Het is de bedoeling om 'em met de knie een extra zetje te geven, bij vermoeidheid of bij een te zware band blijft de band even rusten op de knie, toppers flippen alles in 1x door met de knie erin
     
    Het is de bedoeling om 'em met de knie een extra zetje te geven, bij vermoeidheid of bij een te zware band blijft de band even rusten op de knie, toppers flippen alles in 1x door met de knie erin

    Dan ben ik dus niet sterk genoeg :o.

    Huh, legpress ?

    Een lunge is het trouwens ook niet :P

    Ja nja zo zie ik het eerste stukje, beetje zoals een scrum (heet dat zo?) met rugby.
     
    dan zul je toch onder die 15% moeten :trollface:

    :o:o


    Jaa workin on it! Abs zijn inmiddels weer goed zichtbaar en komt langzaam aan steeds meer definitie.
    Alles op z'n tijd broeder. Wil sowieso tot 11-12% gaan.
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Ja nja zo zie ik het eerste stukje, beetje zoals een scrum (heet dat zo?) met rugby.

    Ja, daar kun je het wel wat mee vergelijken denk ik. Mij hebben ze altijd verteld dat je bij wijze van spreken moet proberen de band vooruit te duwen ipv proberen 'em te deadliften :)
     
    Ja, daar kun je het wel wat mee vergelijken denk ik. Mij hebben ze altijd verteld dat je bij wijze van spreken moet proberen de band vooruit te duwen ipv proberen 'em te deadliften :)

    hoolaahoop die shit.
     
    Back
    Naar boven