AndroidHealthClinic

Verenigde Staten (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jezus, zie meermaals op Nederlandse nieuwswebsites peilingen van de CNN terugkomen dat Clinton het debat gewonnen heeft

CNN heerlijk bolwerk van achterlijke politieke correctheid, BLM en Clinton kontkussers

Bedankt Obama
 
Heb er delen van teruggezien en moet zeggen dat ik Trump vele malen overtuigender vond overkomen tov Clinton die wel heel erg naar uit de hoek kwam en een hele onfrisse houding aannam.
 
heb nog maar een halfuur gezien en clinton wordt al helemaal onder tafel ingepraat, alle feiten wimpelt ze gewoon weg :roflol:
 
Zie ze alle twee niet graag als hoofd van een grootmacht...
 
Die lach op 0.48 man man. Daarna laagdunkend 'congresswoman' zeggen. Wat een figuur.
 
Als er iets open is om te stemmen, dan is dat het internet wel. Daar kan iedereen stemmen.

Brb CNN erbij pakken die veel meer democraten dan republikeinen gevraagd heeft op wie ze zouden stemmen, """"wetenschappelijk"""" :roflol:

Vanavond met de vereniging kijken, hoorde overigens al wel dat Trump echt erg tegenviel en veel liet liggen, dus het zou best kunnen dat hij naar mijn mening ook verloren heeft. Eerst eens kijken.
 
Wat een grap die Trump. Ik vrees voor een WW III wanneer deze man aan de macht komt.
 
Als je werkelijk bang bent voor WOIII vanwege trump lijkt dit meer iets te zeggen over je eigen perspectief.

Wat ik bregrepen heb is dat trump erg sterk begon maar clinton inhoudelijk sterker werd.
 
Laatst bewerkt:

Veel te schofferend naar alles en iedereen om hem heen (tenminste als het hem niet zint).
Persoonlijk houd ik mijn hart vast als Trump president van Amerika wordt.
 
Veel te schofferend naar alles en iedereen om hem heen (tenminste als het hem niet zint).
Persoonlijk houd ik mijn hart vast als Trump president van Amerika wordt.
moet je huilie huilie doen dan? :( de wereld is hard sorry jongen.
 
Back
Naar boven