MuscleMeat

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Onbeschofte, provocerende man met waanbeelden die handelt als een ongeleid projectiel.
De Bush familie bijvoorbeeld waren ook gevaarlijke figuren voor de wereld. Dankzij deze mannen verkeren we nu jaren in een oorlog met groeperingen met een Islamitische grondslag. Een Trump zal olie op het vuur zijn.

Ik ben geen fan van Clinton maar alles is beter dan Trump.
 
Laatst bewerkt:
Onbeschofte, provocerende man met waanbeelden die handelt als een ongeleid projectiel.
De Bush familie bijvoorbeeld waren ook gevaarlijke figuren voor de wereld. Dankzij deze mannen verkeren we nu jaren in een oorlog met groeperingen met een Islamitische grondslag. Een Trump zal olie op het vuur zijn.

Ik ben geen fan van Clinton maar alles is beter dan Trump.
 
Van Benghazi wordt ze ook nog menigmaal gillend wakker 's nachts
 
In feite kan je zeggen dat het geen kloot uitmaakt wie het wordt want veel zal het niet uitmaken, neem Obama als voorbeeld. Wie deel uitmaakt van de staf, de adviseurs, sponsoren en dergelijke zijn wellicht meer relevant? Met Clinton is daar al een en ander over bekend en dat laat weinig verandering zien met hoe het nu gaat.

Welke partij de meerderheid in het huis van afgevaardigden en de senaat heeft is voornamelijk doorslaggevend voor wat betreft beleid en continuïteit. De voornaamste reden dat obama relatief weinig gedaan heeft gekregen is dat ie bijna constant tegen een meerderheid van republikeinen moest opboksen in (een van) beide kamers.
 
Welke partij de meerderheid in het huis van afgevaardigden en de senaat heeft is voornamelijk doorslaggevend voor wat betreft beleid en continuïteit. De voornaamste reden dat obama relatief weinig gedaan heeft gekregen is dat ie bijna constant tegen een meerderheid van republikeinen moest opboksen in (een van) beide kamers.
Klopt ook. Ik weet niet wat voor politieke spelletjes er nodig zijn om 'change' te bewerkstelligen maar daar is hij toch in mislukt. Terwijl hij heel veel riep, met de kennis van de verdeling in die kamers. Dus daar wordt hij ook op afgerekend. Bepaalde onderwerpen zoals wapenwet kan hij vergeten. Ook al ben ik daar voor. Voorheen kon je een geweer krijgen als je een bankrekeing opende, dat is wel veranderd geloof ik (man man man). Maar dit is NL, dat is Amerika. Totaal anders.
 
clinton :roflol:

Mary J. Blige zingt voor Hillary over 'black lives matter' in een nogal pijnlijke reclamespot

 
Heeft de NPO toch goed gedaan. Het volk brainwashen.
Zie ook:

Nederland snakt al sinds Pim Fortuyn naar vernieuwing en verandering. Er is echter niets wezenlijks veranderd. Wat we wél hebben gekregen zijn nieuwe splinterpartijen. En het enige wat ons ‘democratische’ bestel zal brengen, de komende jaren, is meer splinterpartijen. Zoals ook TROTS, EenNL en Artikel 50 ondervonden: het grote probleem is de opiniehegemonie. Kranten en tv-programma’s zoals Pauw en consorten bepalen welke meningen in het politieke debat mogen komen. Deze kleine mediakring, die ook wel ‘regressief links’, ‘policor’ en ‘cultuurmarxistisch’ is genoemd, trekt alles uit de kast om realistische geluiden – dat wil zeggen geluiden die de Nederlandse cultuur en de moderniteit willen verdedigen – de kop in te drukken.

De opiniehegemonie bewaakt de sluizen van wat wel en niet door kan stromen naar het publieke debat. Standpunten die onwelgevallig zijn worden systematisch buitengesloten, gemarginaliseerd of met het stempel ‘radicaal’ beplakt. In de praktijk betekent dit dat bewegingen als VNL, Forum voor Democratie en LEF op de schaarse platformen die er voor deze geluiden zijn de strijd zullen moeten aangaan met hun directe concurrenten. Dat is precies wat de politiek-correcte opiniehegemonie wenst: de rechterflank klein houden en tegen elkaar uitspelen, zodat ze elkander met modder bekogelen en beschadigen.

Nee, het echte probleem is dit: de ruimte om de boodschap van het soevereine realisme uit te dragen is marginaal, want beperkt door de policor mainstream-media. In plaats van mee te dringen op de kleine ruimte en zo het probleem te versterken, moet er een ‘nieuwe zuil’ komen die zich richt op de transformatie van het opinie- en medialandschap.
http://politiek.tpo.nl/2016/09/28/een-nieuwe-zuil-is-nodig-een-oplossing-tegen-de-val-van-nederland/
 
c3ziuiw.jpg
 
Zoals Greet ooit zei: ik kijk liever naar de staatsomroep van Saoedi-Arabië dan naar DWDD of Pauw.
 
politieke correctheid , nog een jaartje en dan ist gedaan met dat gezeiks,verandering is op komst
 
politieke correctheid , nog een jaartje en dan ist gedaan met dat gezeiks,verandering is op komst
VVD loopt in peiling nog maar 1 zetel achter op PVV. Heeft Rutte slim aangepakt, die rellen in o.a. Zaandam gebruiken en tuig van de richel introduceren. Prompt gingen de zetels weer omhoog.
 
politieke correctheid , nog een jaartje en dan ist gedaan met dat gezeiks,verandering is op komst

Dat wordt inmiddels al jaren geroepen. Onvoorstelbaar hoe lang pappen-en-nathouden werkt als je het professioneel aanpakt zoals de PvdA.



VVD loopt in peiling nog maar 1 zetel achter op PVV. Heeft Rutte slim aangepakt, die rellen in o.a. Zaandam gebruiken en tuig van de richel introduceren. Prompt gingen de zetels weer omhoog.

Wat dit vooral bevestigt is dat NL inderdaad genoeg heeft van policor en wegkijkpolitiek, maar liever het probleem niet opgelost ziet worden door de PVV. Ik ben er heilig van overtuigd dat dit voor een groot deel te maken heeft met het feit dat je inmiddels al jaaaaaaren meteen voor racist uitgemaakt wordt als je aangeeft pro-PVV te zijn. Dit, ondanks het feit dat het gros van Wilders zn boodschap volledig te staven is met harde feiten. Wellicht niet op de meest handige manier uitgedrukt soms, maar desondanks vaak wel gewoon de simpele waarheid. Maar 'hoe men over je spreekt in het dorp' weegt in Nederland nog steeds zwaarder dan met open ogen een evident sociaal/cultureel probleem oplossen. Kortom: het cordon sanitaire heeft gewerkt en werkt nog steeds.
 
25yw26f.jpg


Ik wil geen deel meer uitmaken van deze generatie. :(
 
25yw26f.jpg


Ik wil geen deel meer uitmaken van deze generatie. :(

tja, je kan tegenwoordig naar geen enkel evenement meer zonder die stomme smartphones

heb wel grenzeloos respect voor Hillary

ik zou er 100 euro voor overhebben om haar scheet door een walkie talkie te mogen horen
 
Back
Naar boven