MuscleMeat

Model gezocht voor 'Waterman' fotoshoot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pictures

Novice
Lid geworden
28 nov 2011
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
70kg
Hallo (water)mannen!

Voor een foto opdracht waarbij sterrenbeelden uitgebeeld moeten worden ben ik op zoek naar een gespierd mannelijk model met het sterrenbeeld Waterman. Natuurlijk kun je niet aan iemand's uiterlijk zien wat voor sterrenbeeld hij heeft, maar voor dit 'astrologisch' project is het gevoelsmatig toch belangrijk dat het model hetzelfde sterrenbeeld heeft als het teken dat hij zal representeren op de foto.

Het is een shoot waarbij je in zwemkleding in het water staat. Het is op locatie in Zwolle en het is op TFP-basis, dat wil zeggen dat jij als model je reiskosten vergoed krijgt en dat je de foto's mag gebruiken voor je eigen portfolio als model.

Ben jij:
* Sterrenbeeld Waterman (jarig tussen 20 januari t/m 17 februari 2017)
* Gespierd/afgetraind lichaam (vooral brede schouders/armen zijn belangrijk, de heupen/benen mogen slank zijn)
* Rond de 1.80m of langer (iets kleiner hoeft geen probleem te zijn)
* Ervaring als model is gewenst, maar geen vereiste

Spreekt jou dit aan? Stuur me dan snel een PM voor meer info.
Ik kijk uit naar leuke en vooral serieuze reacties :-)
 
Laatst bewerkt:
Alsof ooit iemand gaat zien dat het eventueel geen waterman is maar bv. een steenbok.
 
"Gespierd/afgetraind lichaam (vooral brede schouders/armen zijn belangrijk, de heupen/benen mogen slank zijn)"

Haha dan zit je hier goed :p
 
Ik val af, ben wel 1.91, brede schouders en armen. Maar ben helaas stier en heb bovenbenen van 71 cm omtrek.
 
Ik val af, ben wel 1.91, brede schouders en armen. Maar ben helaas stier en heb bovenbenen van 71 cm omtrek.

leuk verhaal, maar hoeveel ben je al afgevallen
 
Watermannen doen niet aan bodybuilding, die zwemmen... DUH!
 
Lekkere vergoeding ook weer...
 
Ja je ziet natuurlijk heel goed aan iemand of hij een waterman is of niet.
 
Ja je ziet natuurlijk heel goed aan iemand of hij een waterman is of niet.

Maar als uit zou komen dat het geen waterman is heb je wrs wel weer mensen die daarover gaan liggen melken.
 
Dus jullie willen mijn goddelijk lichaam gebruiken voor advertising en ik krijg er reiskosten voor terug?
Where can I sign!?
 
Dus jullie willen mijn goddelijk lichaam gebruiken voor advertising en ik krijg er reiskosten voor terug?
Where can I sign!?

Het is niet voor een advertisement. Het is voor een fotograaf die zijn portfolio wil uitbreiden en dit project als een leuke uitdaging ziet.
 
Ik ben helaas geen waterman.

Wel goed dat je eerlijk bent door niet akkoord te gaan met een nep-waterman! Oplichters zijn er al genoeg!
 
na jaren heeft OP mss eindelijk zijn portfolio met relevante sterrenbeelden en dan gaat niemand hem geloven anyway dat waterman echt waterman is enz. :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven