MuscleMeat

Eerste kuur Anavar LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Huppeltrut

Novice
Lid geworden
31 jan 2015
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
60kg
Vetpercentage
16%
Goedenavond!

Na veel trainen, eten, nog meer trainen, eten, frustratie, onderzoeken, vragen, trainers en coaches, was ik er uit: een kuurtje Anavar. 10mg per dag, 7 weken.
Ik ben een ecto, hardgainer en daarnaast mama, vrouw en ik werk in een sector met wisselende werktijden (dag/nacht, alles door elkaar en soms diensten die de 12u passeren).
Het schoot maar niet op met massa aanzetten.
Afgelopen winter heb ik op 3000kcal per dag redelijk massa kunnen bouwen, maar bij het langzaam schaven voor de zomer raakte ik mijn mooie ronde schouders alweer kwijt.

Mijn startgewicht is 60,3kg bij 174cm. 16,6% bf.

Ik ben afgelopen maandag begonnen en merk dat ik meer kracht heb tijdens trainingen, voor de rest geen bijwerkingen so far. Ik zit overigens nu op 2700kcal, 50% khl, 30% ei, 20% vet .

Ik ga proberen een logje bij te houden.
Voor nu een vraagje nog mbt trainingen. Ik train nu als volgt:

Upper A:
- bench press
- incline fly
- lat pull down
- barbell row
- arnold press
- biceps/triceps

Lower A:
- barbell squat
- deadlift
- dumbbell lunges
- leg extension
- calves

Rust

Upper B:
- dipping
- pull up
- behind the neck press (smith machine)
- overhead press
- side raises
- lateral raises
- biceps/triceps

Lower B:
- squat
- leg press (wide + narrow stance)
- hip thrust
- donkey kicks
- calves

Rust

Voor mijn gevoel kan er wel wat rug actie bij, wellicht de Arnold Press skippen in upper A en vervangen door een rug oefening? Ik heb hem er bij staan omdat ik die mooie ronde schouderkoppen terug wil ;-).
Hoeveel sets/reps raden jullie aan? Ik hanteer veelal 3 sets, 8-10 reps (behalve de calves) tenzij het lekker voelt om een 4e set te doen.
 
Ik raad aan eerst met lagere dosis ana te starten.

Ten tweede bij je ub/lb schema progressiv overload toepassen.

Hoe zit je met je anticonceptie?
 
Hoeveel sets/reps raden jullie aan? Ik hanteer veelal 3 sets, 8-10 reps (behalve de calves) tenzij het lekker voelt om een 4e set te doen


ik doe de laatste tijd minimaal 7 a 8 sets , 6-10 reps van de meeste oefeningen ,

bevalt me veel beter dan altijd die 3 x 8-10 reps routine ,



conclusie na een paar maanden proberen (alles 2 x per week)


ik reageer veel beter op hoog volume ,

geen fysieke uitputtingsverschijnselen ,





bw is gestegen

van 120kg (waar ik heel lang op bleef hangen) naar de 122 -123 kg


kracht is verbetert

b.v bench (laatste ) 7e set is toch altijd nog 1x 145 , 1 x 140 ,2 x130 en 4 x 100
 
Laatst bewerkt:
Ik raad aan eerst met lagere dosis ana te starten.

Ten tweede bij je ub/lb schema progressiv overload toepassen.

Hoe zit je met je anticonceptie?

Thanks voor je advies!
Ik ben 2 dagen op 2,5mg 2x daags begonnen, maar die pillen kreeg ik niet goed gebroken.
Vanaf dag 3 dus 5mg 2x daags en geen bijwerkingen, ben nu op dag 6.
Ik gebruik microgynon op advies van de 'kenner'.
 
ik doe de laatste tijd minimaal 7 a 8 sets , 6-10 reps van de meeste oefeningen ,

bevalt me veel beter dan altijd die 3 x 8-10 reps routine ,



conclusie na een paar maanden proberen (alles 2 x per week)


ik reageer veel beter op hoog volume ,

geen fysieke uitputtingsverschijnselen ,





bw is gestegen

van 120kg (waar ik heel lang op bleef hangen) naar de 122 -123 kg


kracht is verbetert

b.v bench (laatste ) 7e set is toch altijd nog 1x 145 , 1 x 140 ,2 x130 en 4 x 100

Ok ok... dat is dan iets compleets nieuws voor mij, maar ik ben wel nieuwsgierig hoe ik daarop ga :). Thanks!
 
Bijwerkingen komen later en als je pech hebt als vrouw zijnde, zijn ze blijvend ;)

Elke apotheek heeft een pillen Snijder.

Kost niks en werkt prima.
 
Bijwerkingen komen later en als je pech hebt als vrouw zijnde, zijn ze blijvend ;)

Elke apotheek heeft een pillen Snijder.

Kost niks en werkt prima.

Daar ben ik mee bekend, toch bedankt.
Ik ben overigens niet begonnen zonder de nodige voorkennis en ondersteuning van ervaringsdeskundigen. Ik waardeer je input though.

Wat me opvalt, waar anderen minder eetlust krijgen, begin ik steeds meer te eten. Goed teken, mijn lichaam heeft meer nodig. Ik luister er dus naar en verhoog mijn kcal nog iets meer.
 
Bijwerkingen komen later en als je pech hebt als vrouw zijnde, zijn ze blijvend ;)

Elke apotheek heeft een pillen Snijder.

Kost niks en werkt prima.
ik zou dit opvolgen neem aan je dat je er niet op zit te wachten op mannelijke eigenschappen.
 
altijd leuk de vrouwen logs die altijd doodgaan :-)
 
Back
Naar boven