XXL Nutrition

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

gestopt met lezen

De macht in de negatieve zin van het woord. Ze zijn er natuurlijk alle 2 op uit, maar bij Trump is het hem duidelijk meer om een negatievere vorm van wil tot macht te doen.
 
Het is Donald Trump voor het eerst sinds de start van zijn campagne gelukt: sorry zeggen. De presidentskandidaat had geen keus, nadat hij diep door het stof ging toen een filmpje uit 2005 opdook waarin hij zich extreem seksistisch uitliet over vrouwen.

In het filmpje is Trump te horen terwijl hij in een bus over een vrouw praat die hij buiten de bus ziet lopen. "Ik neem maar alvast een tic tac, voor het geval dat ik haar ga zoenen." Hij vervolgt: "Als je daarmee begint, laten ze het gewoon toe. Je kan alles doen." De hele wereld valt vooral over de volgende zin: "Grab them by the pussy".


De video is gepubliceerd door de Washington Post. Trump is op dat moment met Billy Bush, die toen een celebrity-programma presenteerde. In het filmpje komen ze net aan op de set van de soapserie Days of our Lives. De Republikein heeft zijn excuses aangeboden.

"Ik heb nooit gezegd dat ik perfect ben of me anders voordoe dan ik ben. Ik heb dingen gezegd en gedaan waar ik spijt van heb, en wat ik heb gezegd in een oud filmpje zijn daar onderdeel van. Iedereen die me kent weet dat deze woorden niet per se weergeven wie ik ben." Ook grijpt hij deze kans aan om ook Clinton ergens van te beschuldigen.

 
Triest dat dat filmpje nu ineens opduikt.

Zou mij als Murican juist sterken om dat vakje diep donkerrood te kleuren voor TheDonald.
 
De macht in de negatieve zin van het woord. Ze zijn er natuurlijk alle 2 op uit, maar bij Trump is het hem duidelijk meer om een negatievere vorm van wil tot macht te doen.
Subjectief onderbuikgevoel geneuzel dit
 
Arme man. Micro die gesaboteerd wordt, google zit mee in het complot en de telling zal sowieso wel doorgestoken kaart zijn.
 
Subjectief onderbuikgevoel geneuzel dit

Misschien, maar mijn onderbuikgevoel weet toch ergens zeker dat dat omhooggevallen creatuur nooit de volgende president zal worden, het past gewoon niet. De realiteit is zoiezo altijd krachtiger dan de illusie en op 8 november zal Trump z'n show dan ook afgelopen zijn. En dat opduiken van die seksistische uitspraken is gewoon karma.

En nu weet ik terug waarom Robert De Niro m'n favoriete acteur is.
 
Laatst bewerkt:
Iemand die nare dingen zegt over vrouwen of iemand die daadwerkelijk vrouwen intimideert en verkrachters en pedofielen beschermt

Maar iemand die nare dingen zegt is toch echt veel erger hoor:treuren:

Ps: het is allebei achterlijk overigens, alleen is het een achterlijk EN crimineel
 
Dbb, de enige plaats waar Trump als winnaar uit het eerste debat kwam.
Imo was hij daar gewoon beroerd en kwam hij daar zeker als verliezer uit

Afgezien van het feit een vrouw decennia geleden dik noemen als belangrijker item gezien werd dan zoveel andere zaken :o
 
Laatst bewerkt:
Afgezien van het feit een vrouw decennia geleden dik noemen als belangrijker item gezien werd dan zoveel andere zaken :o

Veel items gingen werkelijk nergens over inderdaad. Ik schat de invloed van die vier debatten dan ook niet bijster hoog in, behalve op swinger voters misschien.
 
Zijn Checker's speech zal vast indruk op hem gemaakt hebben.
 
Back
Naar boven