XXL Nutrition

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Trump won. Hands down.
Richard Thompson won. Hands down.
usain-bolt-2008-beijing-olympics.jpg


Ik vernam dat door recente ontwikkelingen bij de republikeinen flink wat vacatures open staan op de afdeling damage control. Jij bezit kwaliteiten die ze daar hard nodig hebben lijkt me.
 
FULL: Second Presidential Debate 2016 Donald Trump vs Hillary Clinton FULL HD

 
“Ook Politiek Correct Links is een kanker. Het maakt een veel te simplistische diagnose van de maatschappelijke symptomen en noemt al wie haar morele standpunten in vraag stelt zeloten. Doch hun eigen analyses bevatten weinig nuance: al wie het niet met hen eens is, is een fanaticus: racist, sexist, homofoob, islamofoob, xenofoob en elke andere mogelijke vorm van -foob die hun verbeelding nog toelaat. Deze anti-politieke attitude belet een eerlijk debat over dringende onderwerpen zoals immigratie, de gezondheidszorg en het islamistisch terrorisme.

Omdat Politiek Correct Links vooral bezig is met het labelen van deze vermeende fanatici, voelt het niet eens de nood aan zulke discussies. Trump maakt hun bezwaren met de grond gelijk en heeft er verder niet de minste boodschap aan. Uiteraard zijn zijn voorstellen in dat verband zowel praktisch als moreel verwerpelijk, maar de democratie heeft nood aan de discussie op nationaal vlak die hij forceert.

De vraag die we ons stellen is niet of een Trump-presidentschap slecht zou zijn voor Amerika – laat daar geen twijfel over bestaan -, maar of Amerika zo’n medicijn kan overleven en er beter van kan worden. We denken van wel. De Verenigde Staten vormen een voorzichtig geconstrueerde, democratische republiek met verdeelde machten, waarin een afschuwelijke president – en ondanks de hoge prijs die er voor betaald zal worden – snel tegen de grenzen van zijn mogelijkheden zal botsen. Er is weinig kans dat het congres vele van Trumps ideeën zal steunen, iets wat het de voorbije 8 jaar overvloedig heeft bewezen, door de Amerikaanse politiek volledig tot stilstand te brengen.

Is het een riskante gok? Absoluut. Een Trump-presidentschap kan op geen enkele manier anders worden gezien dan als een poging om wat chemo te drinken, ziek te worden en gelijktijdig een aantal politieke kankers te doden. Is het flirten met vuur? Ja. Het ganse gegeven steunt op de verschrikking van een Trump-presidentschap dat onze meest beschadigde instellingen repareert.

Zullen we voor Trump stemmen? Neen. En niemand zou dat moeten doen. Wat we hebben geschreven bevat het enig mogelijke redelijk argument om Trump te steunen, en het is zwak. Dat we tot dit soort argumenten moeten komen zegt veel over wat vandaag in onze maatschappij mis gaat.”

Een Amerikaanse doctor in de wiskunde en een Amerikaanse hoogleraar filosofie schreven een briljant artikel over De Stand van het Land US of A anno 2016. En dus ook over Trump. Het artikel is echter zo niet-politiek-correct (en dus in feite één lange micro-agressie binnen de safe space) dat maarliefst 45 verschillende media het weigerden te publiceren (want vrijheid van meningsuiting mag wel maar het hoeft niet, etc.). Gelukkig is er internet. En gelukkig is er Express.be (nieuwsbriefinschriftip).
 
Ik vernam dat door recente ontwikkelingen bij de republikeinen flink wat vacatures open staan op de afdeling damage control. Jij bezit kwaliteiten die ze daar hard nodig hebben lijkt me.
Ik probeer verder mijn online tijd zoveel mogelijk te beperken tot de sport en niet dit soort zinloze discussies te voeren.
:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
met 3 tegen Trump en hij owned ze allemaal, moet echt kotsen van hillary,maar blijven liegen
 
Ik vernam dat door recente ontwikkelingen bij de republikeinen flink wat vacatures open staan op de afdeling damage control. Jij bezit kwaliteiten die ze daar hard nodig hebben lijkt me.
Ik heb daar zeker de kwaliteiten voor. Trump redt zich zonder mij ook wel. Figuren als Paul Ryan en Arnie de Aanrander heeft hij ook helemaal niet nodig.
 
Clinton heeft het debat verloren simpelweg omdat ze er niet in geslaagd is Trump de genadeklap toe te dienen te midden alle controverse.
 
is het nog ergens over de inhoud gegaan?

ik heb net de eerste 25 minuten geluisterd en alleen maar jij-bakken gehoord, kon het niet meer aanhoren.
 
Spreek voor u zelf. Moest er wel om lachen.

Gennifer ontbreekt nog. :laugh:

is het nog ergens over de inhoud gegaan?

ik heb net de eerste 25 minuten geluisterd en alleen maar jij-bakken gehoord, kon het niet meer aanhoren.

Hier en daar.

Zoveel mogelijk met ad hominems strooien lijkt echter wel de standaard in 'murica.
 
Back
Naar boven