MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nu 'gevaren van melatonine' op radar op 1

    euphorea
    Ib4 ze verbieden het weer. Gelukkig is mijn stack nog prima :D

    140hent.jpg
     
    Shit, dan moet ik ook weer inslaan. Mijn voorraad is helaas op :(
     
    Lol zag hem ook en hij doet hem volgens mij twee 'keer' in die vid, eerste is nog erger.
    Ze heeft haar account beveiligd dus kan je niet linken
     
    Eindelijk alle kiddies teruggezien. Superveel knufjes en kusjes gekregen :$
     
    Ik kwam thuis en m'n moeder begon meteen te ragen :roflol: Is gevaarlijk spul Hoxyz!!!

    Meh merkte van 18mg nog niks. Zelfs niet met paar gram gaba erbij
     
    Ookk maar snel 600 tabletjes besteld aangezien de lage prijs:roflol:

    AppNut (Applied Nutriceuticals) - Melatonine 3mg, 100 tabletten 6x
     
    No clue niet gekeken
    Schijnt dat een aanzienlijk deel van de populatie melatonine niet goed kan afbreken. Bij langdurig gebruik neemt het effect van de stof af en gaan mensen juist meer nemen wat zorgt voor meer opstapeling en shit.

    Dat is iig wat ik gezien heb in de 3 minuten voordat ik voetbal aanzette.
     
    Schijnt dat een aanzienlijk deel van de populatie melatonine niet goed kan afbreken. Bij langdurig gebruik neemt het effect van de stof af en gaan mensen juist meer nemen wat zorgt voor meer opstapeling en shit.

    Dat is iig wat ik gezien heb in de 3 minuten voordat ik voetbal aanzette.

    De grote fout die inderdaad gemaakt wordt is om dan méér te gaan gebruiken, terwijl het lichaam het juist niet af kan breken. Wat waarschijnlijk op lange termijn beter werkt is minder pakken, zodat het lichaam ook zelf voldoende kan blijven produceren. Er is maar een klein gedeelte van de Nederlanders waarbij de melatonine productie niet goed (genoeg) werkt.

    Verder weet ik er ook niets meer van af.. voetbal.

    EDIT: Het pilletje een uur vantevoren pakken schijnt ook weinig zin te hebben. Om de productie van natuurlijke melatonine op gang te krijgen zou het pilletje 5 uur voor de productie op gang komt ingenomen moeten worden, maar er valt nauwelijks te meten wanneer die productie precies op gang komt. De kans dat die pilletjes optimaal werken is dus vrij klein.
     
    Schijnt dat een aanzienlijk deel van de populatie melatonine niet goed kan afbreken. Bij langdurig gebruik neemt het effect van de stof af en gaan mensen juist meer nemen wat zorgt voor meer opstapeling en shit.

    Dat is iig wat ik gezien heb in de 3 minuten voordat ik voetbal aanzette.
    Ik hou het gewoon op 3mg. Shit is wel verslavend. Of het is placebo
     
    gebruik het alleen als ik mijn ritme wil verschuiven

    kan zonder prima in slaap komen
     
    Ik word alleen maar intens uitgedroogd van melatonine

    Twitch stream kijken om in slaap te vallen goat

    srs gewoon een loeisaaie LeagueOfLegends stream opzetten en ben binnen 5 minuten weg :roflol:
     
    Elektrisch kacheltje want cv-ketel stuk.
     
    Echt lachen op 10:35. in de eerste video. Demon gets crushed in the hydraulic press, en dan hoor je HAHAA. lol. Dat hadden we niet in Doom1. If so, I'm sure I would've remembered it. En vandaag de dag moeten we het doen met Battlefield 4, het was net zo saai als het lezen van de bijbel. Ik denk dan, Battlefield 3 was goed. Design dan een "brutal bf3" en doe alleen upgrades.
     
    Vroeg opgestaan om een essay af te ronden en verrassend vroeg klaar

    Lekker de rest van de dag lanterfanten, das it mane
     
    Back
    Naar boven