MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ah thanks, ik denk dat ik daar ga bestellen.

Ik zat zelf te denken aan een cycle met LGD+ GW voor het cut gedeelte, ik heb gelezen dat het een zeer goede combo is.

LGD 10mg voor 9 weken
GW 10mg voor 9 weken ( miss verhogen naar 20mg in de loop van de weken)

PCT ben ik nog niet over uit.
 
Van wat ik heb gelezen komen de vetverbrandende effecten van GW pas bij 20mg en is 10mg meer voor een verbetering van het uithoudingsvermogen.

10mg LGD is dan weer aan de hoge kant, al helemaal voor een cut.
 
De LGD pillen zijn van elite met een standaard van 10mg. Dat van die GW zal ik onthouden.
 
Heeft hier iemand ervaring met de cardarine van Enhanced Athlete? Zo ja, deel aub de ervaring. Alvast bedankt.
 
10mg lgd is toch wel standaard, niks hoogs aan.
 
Altijd mooi om te zien... die ontkenning :D
 
Zit nu 2 weken op 10mg mk677. Echt enorme eetlust gekregen en heb in tijden niet zo goed geslapen. Lethargie overdag is wat minder. Verder ook hele dag warme oren. Opzich een Prima bulk product.
 
Zit nu 2 weken op 10mg mk677. Echt enorme eetlust gekregen en heb in tijden niet zo goed geslapen. Lethargie overdag is wat minder. Verder ook hele dag warme oren. Opzich een Prima bulk product.

10mg? Das wel weinig, slik maar eens voor het slapen melatonine 5mg dan slaap me echt als een blok.
 
10mg? Das wel weinig, slik maar eens voor het slapen melatonine 5mg dan slaap me echt als een blok.

Heb die van 3mg staan maar die werken bij mij juist averechts. Zou 20mg mk677 meer voordeel kunnen bieden? Las dat het veel bloat veroorzaakt in je gezicht.
 
Van bloat heb ik alleen een beetje last op de dag na een cheatmeal, maar dat is ook zo weer weg.
 
Van bloat heb ik alleen een beetje last op de dag na een cheatmeal, maar dat is ook zo weer weg.

Ja klopt hangt er heel erg vanaf wat je eet of je daar last van hebt of niet. Als je netjes rond de 3/4gr zout zit zou het wel meevallen. Bij mij althans.
 
Ik ben er nog steeds niet over uit waar ik het ga bestellen. Lees op bijna elk amerikaans forum dat pills crap zijn dmv toevoeging hormonen en dat liquid the only way to go is van Sarmsx en dan kijk je op die site niemand voegt een review toe bij de producten die ik wil hebben.
 
Dat is marketingpraat. In Amerika worden Sarms voornamelijk opgelost verkocht omdat ze er op die manier mee weg kunnen komen dat ze "voor research doeleinden" worden verkocht. Labratten drinken liever een vloeistof dan dat ze caps wegslikken
 
Ja zoiets vermoedde ik al maar wil natuurlijk wel het beste spul wat er te verkrijgen valt. Miss JWsupplements of zijn er nog beter opties?
 
Kan je er ook achterkomen wat er in de LGD 4033 van focused nutrition zit of is dit wel echt goede? Twijfel nog beetje om weer te beginnen.
 
Back
Naar boven