AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lol ben jij dat echt in muscle beach filmpje?
 
Hahaha eerste half shot lijkt het er wel op ja.
Denk toch dat ik meer kan en heb.

haha vond "jouw" fysiek daar al tegenvallen omdat ik dacht dat je er een tijd terug beter bij stond :roflol: Misschien idee om volgend jaar echt daar aan een wedstrijd mee te doen?
 
haha vond "jouw" fysiek daar al tegenvallen omdat ik dacht dat je er een tijd terug beter bij stond :roflol: Misschien idee om volgend jaar echt daar aan een wedstrijd mee te doen?
Voor een wedstrijd even overvliegen. Is wel een idee hahaha En dan de grote jongen uithangen in Nederland.
Neeeee niks voor mij.
 
Voor een wedstrijd even overvliegen. Is wel een idee hahaha En dan de grote jongen uithangen in Nederland.
Neeeee niks voor mij.

Haha ook even weekje vakantie vieren daar natuurlijk :D :D

Als je nou ook dit jaar een vlog begint dan sponsor ik over een jaar je vliegticket wel
 
Haha ook even weekje vakantie vieren daar natuurlijk :D :D

Als je nou ook dit jaar een vlog begint dan sponsor ik over een jaar je vliegticket wel
Man vloggen heb ik geen tijd voor. Ik plaats af en toe een filmpje op facebook.
Puur fun hahaha. Maar een oversteek maken om eens bij DLB te trainen lijkt me wel wat.
En kan ik altijd wel ergens een wedstrijd pakken toch. NU nog thuis overtuigen hahaha
 
Nog twee weken voor de AtlasCup. De laatste dagen tellen het zwaarst.
Aders knallen eruit. Buik wordt met de dag strakker. Benen weten niet wat ze overkomt.
Ik ga Ron 3.0 neerzetten.
 
Nog twee weken voor de AtlasCup. De laatste dagen tellen het zwaarst.
Aders knallen eruit. Buik wordt met de dag strakker. Benen weten niet wat ze overkomt.
Ik ga Ron 3.0 neerzetten.
Knallen Ron! Ik hoop op een mooie score voor je.
 
Knallen Ron! Ik hoop op een mooie score voor je.
Score is min of meer onbelangrijk. Zolang ik verbetert sta is mijn doel behaald.
Maar ik wil ook wel door naar de Iron dus plaatsing is ook wel belangrijk.
We zullen het zien.
 
Ja natuurlijk gaat het nergens om. Maar het is toch een mooie blijk van waardering als al dat werk in een goeie score wordt vertaald!
 
Ja natuurlijk gaat het nergens om. Maar het is toch een mooie blijk van waardering als al dat werk in een goeie score wordt vertaald!
We gaan er alles aan doen om dat te bereiken Reneetje.
 
Langzaam aan komt het dichterbij. Nog 4 dagen en dan het podium op. AtlasCup 2016.
Ik sta scherper met meer massa en verbeterd in spierkwaliteit.
Nu laden en vocht eruit.
 
Langzaam aan komt het dichterbij. Nog 4 dagen en dan het podium op. AtlasCup 2016.
Ik sta scherper met meer massa en verbeterd in spierkwaliteit.
Nu laden en vocht eruit.
Heel veel succes Ron, met de afrondende werkzaamheden, en met de wedstrijd natuurlijk. Ik hoop dat we een paar mooie pics te zien krijgen hier.
 
Heel veel succes Ron, met de afrondende werkzaamheden, en met de wedstrijd natuurlijk. Ik hoop dat we een paar mooie pics te zien krijgen hier.
Thanks. Die foto's gaan er zeker komen. Ik heb Arthur Groenefelt gevraagd om foto's te nemen tijdens de AtlasCup.
 
Een zeer vermoeiend weekend bestond uit eten eten en eten om het af te ronden met de Atlascup.
Djeesssssss wat een beesten stonden er op het podium in mijn klasse.
Ik heb de vijfde plek gepakt van de 8 deelnemers. En ik ben meer dan tevreden. De C status is hiermee bevestigt.
Ik in groene slip rechts op de foto.
35hid0m.jpg

2czr23r.jpg

281dms6.jpg

jscdhk.jpg

vysf21.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je buiten de prijzen viel, maar als je zelf tevreden was en de concurrentie was gewoon beter, en de jurering rechtvaardig, dan was het mooi toch.
Weer een paar mooie foto's waar je op terug mag kijken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven