XXL Nutrition

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

Bezoekers in dit topic

Dag 6 Ochtendverhaal

Iedereen lag vannacht in een diepe slaap. "Bwahahaha, vandaag kan ik mijn slag slaan, na vannacht zullen de moderators en ik de absolute macht hebben over het héle internet, bwahahaha." tiert de boze super moderator met baard. Hij klikt op het profiel van de account dat hij wilt bannen, er gebeurd niks. Er rolt een druppeltje zweet over zijn voorhoofd, het is vast gewoon een kleine bug denkt hij en hij probeert opnieuw. Wederom gebeurd er niets. "Grrroooaaarrr, dit is toch niet mogelijk, hoe komt het dat ik deze account niet kan bannen ?!" De boze super moderator met baard is furieus en snapt er niets van. Ban, ban, ban, ban ... De hele nacht door blijft de de boze super moderator met baard proberen, tevergeefs, het wil maar niet lukken.
Als de schemering van de opkomende zon binnen valt door een kiertje in het gordijn springt de grote boze super moderator met baard recht en sprint zijn verblijf uit om terug te keren naar het huis voor iedereen wakker wordt. In zijn haast vergeet hij zelfs de grote boze pratende dino met baard een hapje te geven, deze zal straks dan dus wel extra hongerig zijn en de grote boze super moderator extra boos.
Waar gaat dit eindigen ?!

MrMulberryPuckettBeard1.jpg


Niemand is dood.
 
Rock of ages aangezien hij niet zo veel actief is en dus gister/vanacht ook niet
 
In principe is het spel nu al gespeeld maar daarentegen stem ik toch op diaephi
 
Ook ik ga voor diaephi. Heeft nachtdiensten zei hij, dus hij is snachts op pad, net zoals het verhaal zegt..
 
leef ik nog gino's

maak me pls niet dood ik ben burger
 
Zegt iedereen wanneer hij dood zou gaan.
ja wtf moet ik met al die verhalen over mannen met baarden sanca pls

ik ben srs blij dat ik geen wolf of cult was want dat was echt bout voor het spel geweest

Woopy en Wauter hebben toch ook een baard
 
Ga mee op diaephi.

zo uit eten dus ben voor 8 uur niet weer online wsl.
 
Ik ben rond 18u30 weg dus het verhaal moet rond 18u00 of het moet op zich laten wachten ...
 
Voor mij is het in principe goed maar het is in het voordeel van de burgers om te wachten aangezien zij numeriek nog in de meerderheid zijn dus misschien gewoon wachten?
 
Huh vanwaar ineens iedereen diaephi? RockOfAges al zal het blijkbaar weinig helpen. Toch nog wat cults blijkbaar...
 
Voor mij is het in principe goed maar het is in het voordeel van de burgers om te wachten aangezien zij numeriek nog in de meerderheid zijn dus misschien gewoon wachten?

Iedereen heeft ondertussen gestemd maar er mag nog geswitcht worden.
 
Ik ben rond 18u30 weg dus het verhaal moet rond 18u00 of het moet op zich laten wachten ...

Misschien toch maar erbij vermelden dat het voor een feestje is en vrij laat kan worden :o
 

Ik geef mijn mod rechten voor vanavond aan jou over, leid alles een beetje in goede banen, dicht op de relletjes zitten en spam naar de prullenbak en zo.
 
Ik geef mijn mod rechten voor vanavond aan jou over, leid alles een beetje in goede banen, dicht op de relletjes zitten en spam naar de prullenbak en zo.
Lol ben zelf ook op een feestje
 
Back
Naar boven