AndroidHealthClinic

Bodybuildingkleding.com | Bodybuilding- en fitnesskleding voor mannen en vrouwen!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijgen jullie dat Dorian Yates baseball shirt van Gorilla wear ook?

Welke bedoel je precies? Gorilla Wear heeft momenteel alleen de shirts van Dennis James, Big Ramy en Dennis Wolf in hun collectie. Zie [Link niet meer beschikbaar].
Wellicht bedoel je 1 van deze 3? Anders horen we graag als het om een ander shirt gaat.
 
Welke bedoel je precies? Gorilla Wear heeft momenteel alleen de shirts van Dennis James, Big Ramy en Dennis Wolf in hun collectie. Zie [Link niet meer beschikbaar].
Wellicht bedoel je 1 van deze 3? Anders horen we graag als het om een ander shirt gaat.

Deze bedoel ik:

35aqcsx.jpg


25p4rjc.jpg
 
Staan best vette dingen tussen! Als ik een wat rustigere periode tegemoet kom eens rondneuzen en wat bestellen!
 
Is niet veel van DY overgebleven.
 
Bestelling 2381

Even kijken of het bevalt.

Mocht het niet passen dan zag ik dat ruilen gewoon kan.

 
Mocht het niet passen dan zag ik dat ruilen gewoon kan.

srs? geldt dat voor alles?

misschien toch eens kijken dan :roflol: ben beetje terughoudend met online kleding bestellen omdat ik altijd moeilijk kleding kan vinden vanwege bb (net zoals iedereen hier I guess)
 
srs? geldt dat voor alles?

misschien toch eens kijken dan :roflol: ben beetje terughoudend met online kleding bestellen omdat ik altijd moeilijk kleding kan vinden vanwege bb (net zoals iedereen hier I guess)

Ja ik twijfel niet aan mijn maat.
Maar me vriendin zit altijd met leggings tussen 2 maten te kutten zeg maar.
 
Bestelling 2381

Even kijken of het bevalt.

Mocht het niet passen dan zag ik dat ruilen gewoon kan.

Bedankt voor je bestelling. Ja ruilen is altijd mogelijk, hiervoor heb je 14 dagen de tijd, voorwaarde voor ruilen is wel dat de kleding in originele staat teruggestuurd wordt.
 
srs? geldt dat voor alles?

misschien toch eens kijken dan :roflol: ben beetje terughoudend met online kleding bestellen omdat ik altijd moeilijk kleding kan vinden vanwege bb (net zoals iedereen hier I guess)

Ja dit geldt voor alles. Mochten we je ergens bij kunnen helpen dan horen we het graag.
 
Ik heb een tijdje terug een lange nebia broek besteld en deze nog helemaal niet veel aan gehad.
Nu is het zo dat bij de zakken gaten ontstaan bij de stiksels. Daar laat het los.
Ik hoor graag meer van jullie.
20161022_121903.jpg
20161022_121919.jpg
 
Ik heb een tijdje terug een lange nebia broek besteld en deze nog helemaal niet veel aan gehad.
Nu is het zo dat bij de zakken gaten ontstaan bij de stiksels. Daar laat het los.
Ik hoor graag meer van jullie.Bekijk bijlage 80043Bekijk bijlage 80044

Hoi Jasper,

Zou je de foto ook nog even per mail kunnen sturen naar info@bodybuildingkleding.com. We zullen dit product uiteraard vervangen. Zou je voor de volledigheid ook je achternaam en/of order nummer kunnen meesturen?

We horen graag van je.
 
Bestelling 2381

Even kijken of het bevalt.

Mocht het niet passen dan zag ik dat ruilen gewoon kan.

Tot op heden nog niks gehoord.

Klopt dit?
 
Ze hebben toch gewoon geantwoord op je vraag ? :P

Je mag wel mod zijn, maar dan hoef je nog niet overal te ouwehoeren, daar krijg je kaart voor :P

Ik bedoelde dat ik nog niks heb gehoord qua leverdatum/track code/ niks/noppes/nada

1-3 leverdagen zijn wel voorbij nu.
 
Je mag wel mod zijn, maar dan hoef je nog niet overal te ouwehoeren, daar krijg je kaart voor :P

Ik bedoelde dat ik nog niks heb gehoord qua leverdatum/track code/ niks/noppes/nada

1-3 leverdagen zijn wel voorbij nu.

:roflol:

Ik dacht dat het nog ging over het retourneren en dat je er over had gekeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven