XXL Nutrition

Sticky Lijst met wedstrijdbegeleiders voor bodybuilding, fitness en figure (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Z
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik zie Jeffrey Suijkerbuijk er nog niet tussen staan, de prijzen voor begeleiding staan ook op z'n website:
[Link niet meer beschikbaar]

En Evelien Nellen doet samen met haar man Kevin ook begeleiding van atleten, zie nellensports.com
 
Is er nog iemand in de buurt van almelo?? Pm'en mag!
 
Ik ben opzoek naar een coach voor bikini fitness graag een berichtje!
 
Zonder plaatsnaam wordt het moeilijk namen noemen ;)
 
Plaats maakt niet zo veel uit, ben best bereid om te reizen. Ik zelf woon in Lelystad dus mag in de buurt maar ook wat verder.
 
Is het ook een idee om een sticky te maken voor begeleiders die specifiek vrouwen begeleiden? Ik zoek namelijk ook een goede coach voor bikiniklasse en ben daarvoor niet plaatsgebonden.
 
Ik zoek een coach voor wedstrijden voor bodybuilding in Rotterdam die mij kan trainen voor wedstrijden.
 
Ik zoek een coach voor wedstrijden voor bodybuilding in Rotterdam die mij kan trainen voor wedstrijden.
Jeffrey Suijerbeijk - bodycentral
Maarten vos - foxgym
 
Nog steeds opzoek naar een bikini fitness coach! Omgeving Lelystad, amsterdam of wat noordelijker mag ook!
 
Nog steeds opzoek naar een bikini fitness coach! Omgeving Lelystad, amsterdam of wat noordelijker mag ook!

Arthur Groeneveld omgeving amsterdam.
 
Noord Holland zit mascha tieken
 
Ik zoek voor mijn vriendin op zoek naar een coach in omgeving Millingen (bij Nijmegen).
Ze wil graag bouwen onder goede begeleiding.
 
Team samensterk, Jeffrey Latoer
 
Ik zoek nog een MAP begeleider voor de juliette bergmann cup in maart. liefst in de buurt van Den Bosch
 
Ik zoek voor mijn vriendin op zoek naar een coach in omgeving Millingen (bij Nijmegen).
Ze wil graag bouwen onder goede begeleiding.

Hoi Maxtrain
Ik geef ook training en voedingsbegeleiding.
Heb zelf in Millingen gewoond woon nu in Nijmegen.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel stuur maar en pm
 
Ibo aka D77 toegevoegd aan de lijst.
 
  • Like
Waarderingen: D77
Siggi Segers, Team Tripple's
Turnhout
200eu/ 4maand
 
Iemand een goede begeleider regio breda?
 
Back
Naar boven